Ordonare dupa: data / relevanta
Luni, 07 Noiembrie 2005
Sub sloganul "Santal Kids - Castigi putere!", campania de lansare a noii game de produse Parmalat se deruleaza in perioada octombrie - noiembrie 2005 pe televiziune, presa scrisa si media online
Vineri, 04 Noiembrie 2005
Cu un tiraj mediu de peste 4 milioane de exemplare si 17 milioane de cititori in intreaga lume, noua revista pentru barbati editata de PBR Publishing are un tarif lista pentru o pagina de publicitate de 4,500 EUR
Miercuri, 02 Noiembrie 2005
Campaniile "Impreuna" si "Vodafone Family" pentru prima oferta Vodafone lansata pe piata romaneasca marcheaza si prima etapa a introducerii brand-ului Vodafone in Romania
Miercuri, 02 Noiembrie 2005
Vazut ca alternativa la banii cu imprumut luati de la prieteni, colegi sau neamuri, campania derulata prin OMD Romania promoveaza pe televiziune, presa scrisa si radio creditul pentru nevoi personale de pana la 50.000 EUR
Marti, 01 Noiembrie 2005
Desi titulatura regiei de vanzari este Splendid MediaZece, televiziunea publica a desemnat Splendid Media castigatoarea licitatiei pentru gestionarea spatiul publicitar pe cele patru canale ale televiziunii, dupa o competitie cu ARBOMedia, Cable Direct si DBV Media House
Marti, 01 Noiembrie 2005
"Intentionam sa contestam acest rezultat" spun oficialii ARBOmedia referitor la rezultatul licitatiei TVR pentru administrarea spatiului de publicitate al celor patru canale publice pentru urmatorii trei ani
Marti, 25 Octombrie 2005
Campania sub sloganul "Carne din plin" precum si parteneriatul dintre cele doua companii nu au loc in urma unei licitatii de publicitate ci a unei invitatii din partea CrisTim
Duminca, 23 Octombrie 2005
Noua identitate a brandului de la Kandia-Excelent semnata de FutureBrand este insotita de campania "Placeri combinate" ce contine spotul TV cu "Barbatul perfect" de la McCann Erickson si este derulata de agentia de media Universal McCann
Miercuri, 19 Octombrie 2005
Semnata de Lowe&Partners Romania, campania "Premiile spun totul despre tine!" cuprinde 1 spot TV, 1 spot radio de 15 sec, print ad-uri in revistele glossy si se deruleaza prin Universal McCann
Luni, 10 Octombrie 2005
Campania pentru programul de economisire - creditare de la BRD se deruleaza prin agentia de media ZenithMedia si contine un spot de 35 sec si doua cut-uri de 20 si 15 secunde, print si POSM in sucursalele bancii
Vineri, 07 Octombrie 2005
Campania ce comunica noua optiune de tarife reduse cu 25% pentru convorbirile fix-mobil este semnata de Grey Worldwide si se va difuza in urmatoarele 3 luni pe televiziune radio, presa scrisa si internet
Joi, 06 Octombrie 2005
Pe langa sanctiunea Prima TV, CNA a mai decis in aceeasi zi oprirea campaniei TVR "Invinge apele" pentru publicitate mascata farmaciilor Sensiblu
Luni, 03 Octombrie 2005
Campania de lupta impotriva cancerului la san este realizata cu ajutorul a trei vedete de televiziune: Andreea Esca, Mihaela Radulescu si Mihaela Tatu
Luni, 03 Octombrie 2005
"Contul TeleSport a fost luat de Gavrila&Asociatii fara licitatie, deoarece clientul si-a dorit sa lucreze cu noi, reciproca fiind valabila" spun reprezentantii agentiei
Vineri, 30 Septembrie 2005
Noul spot "Bad Boy" pentru Dacia Logan Diesel semnat Graffiti BBDO a fost imblanzit de CNA care a cerut agentiei si clientului sa modifice spotul in care Dacia trece peste culoarea rosie a semaforului
Vineri, 30 Septembrie 2005
Sub sloganul "Totul merge Heiss!", agentia semneaza campania pentru centralele termice Heiss de la Meda SA, media fiind derulata prin ZenithMedia pe televiziune ( 3 spoturi Tv ) si presa scrisa
Joi, 29 Septembrie 2005
Studiourile care au realizat servicii de post-productie Renault, Orange, Flanco, Unilever, P&G, Nestle, Danone, Heineken, Sony, Romexterra, Evenimentul Zilei, Elite il aduc pe protagonistul Pulp Fiction, Tim Roth pentru a inregistra vocea unui nou personaj
Miercuri, 28 Septembrie 2005
Este de parere, referitor la integrarea Romaniei in UE, Philippe Bernard, Presedinte Initiative EMEA, prezent in Romania cu ocazia aniversarii a 30 ani de Initiative Worldwide
Miercuri, 21 Septembrie 2005
Campania de loialitate "Efectueaza 5 transferuri si poti castiga una din cele 5 Skoda Fabia" derulata de Leo Burnett si Starcom a dat prima Skoda Fabia din cele 5 care vor fi acordate pana la sfarsitul anului
Vineri, 16 Septembrie 2005
Devenita "saptamanalul femeilor de azi" la un an dupa lansarea pe piata ca bilunara, revista apare din aceasta saptamana in 48 pagini, un pret special 0.95 lei (9.500 lei vechi ), tiraj de 100.000 de exemplare si un tarif lista de 2.800 EUR pentru pagina de publicitate
ALTE CAUTARI
PUBLICITATE: