Ordonare dupa: data / relevanta
Vineri, 30 Septembrie 2016
Potrivit reprezentantilor postului, gradul de acoperire nationala este de peste 90%, prin retelele de distributie prin cablu si prin satelit, emisiunile Agro TV sunt disponibile unui numar de 5.5 milioane abonati/locuinte, aproximativ 15 milioane de persoane.
Vineri, 30 Septembrie 2016
In perioada urmatoare, echipa de relatii publice si comunicare Pro TV va fi coordonata de Ioana Plopeanu, care va face echipa cu Lucia Antal, Director de Marketing Pro TV.
Marti, 27 Septembrie 2016
Desi bugetul nu a dezvaluit, surse din piata vorbesc despre o investitie in comunicare de peste 150.000- 200.000 de euro. Campania este de tip multi-channel, avand declinari pe OOH (citylights, bus shelters), pe radio, in presa, in Social Media (pagina de Facebook), display banners.
Luni, 26 Septembrie 2016
Stirile Pro TV au inregistrat in perioada 1-22 septembrie o audienta medie de 3.0 puncte de rating si o cota de piata de 26,1 % reprezentand 143.000 de telespectatori in publicul comercial (18-49 urban) , arata cea mai recenta prelucrare Pro TV a datelor oferite de Kantar Media Audiences pentru adplayers.
Luni, 19 Septembrie 2016
Consiliul National al Audiovizualului a aprobat initiativa Itsy Bitsy si Autoritatii Nationale pentru Protectia Dreptului Copilului si Adoptie pentru difuzarea la radio si TV, in calupurile publicitare, a unui mesaj despre importanta timpului de calitate parinte-copil
Marti, 16 August 2016
Realizata si prezentata de Andrei Cristea (foto) emisiunea va fi difuzata din 22 august, in fiecare luni, de la ora 22.30 si este produsa de Innovative Lawyers, detinatorul francizei FT, care promite telespectatorilor TVR2 cele mai noi evolutii economice din tara si de peste hotare, dar si opinii si analize de business.
Vineri, 12 August 2016
COMMUNICATIONS: 310.314 clienti MagentaONE,Crestere de 2,8% pentru clientii TV fata de T2 2015, ajungand la 1,461 milioane; MOBILE: Venituri totale mai mari cu 4,9% fata de T2 2015, Baza de clienti redusa cu 4,6% fata de T2 2015, Baza de clienti business a crescut cu 5% fata de T2 2015
Marti, 09 August 2016
Valentin-Alexandru JUCAN, membru in CNA, solicita organismelor europene de reglementare in audiovizual verificarea materialelor SkyNews referitoare la un posibil trafic de arme desfasurat pe teritoriul Romaniei
Marti, 26 Iulie 2016
Initiat de acelasi consultant de branding in urma cu 6 ani, concurcursul „Cel mai promitator brand romanesc”, devine Brandathlon 2016
Luni, 25 Iulie 2016
Furnizor de media OOH de 5-6 milioane de euro pe an, sarcinile echipei Affichage Romania, asa cum o stiati pana saptamana trecuta, vor fi preluate de o echipa Euromedia, potrivit unor surse adplayers din piata de media.
Marti, 14 Iunie 2016
Cu un demers inceput dupa incendiul din luna aprilie, adplayers incearca si astazi sa afle, pe langa raspunsul Metrorex, daca firmele ce reprezinta spatiile de publicitate la metrou au structurile si panourile de publicitate avizate la incendiu sau altfel spus, ignifugate.
Sambata, 28 Mai 2016
In minutul de maxima audienta de la 22:43, show-ul a fost urmarit de peste 2.6 milioane de romani.
Vineri, 27 Mai 2016
Consiliul a sanctionat postul de televiziunepentru incalcarea prevederilor art. 39 alin. (2) din Legea audiovizualului referitoare la protectia minorilor
Marti, 24 Mai 2016
Potrivit datelor prelucrate de Pro TV, reportajul Romania, te iubesc! a fost lider de audienta cu reportajul Cautam primar, model european
Luni, 23 Mai 2016
Potrivit postului de televiziune, pe intreaga durata de difuzare, 20:30 – 00:31, la nivel national, peste 2.2 milioane de telespectatori au urmarit spectacolul Romanii au talent
Miercuri, 18 Mai 2016
Parteneriatul a fost anuntat in cadrul unui eveniment organizat inaintea finalei Cupei Romaniei 2015/2016, de catre presedintele Federatiei Romane de Fotbal, odata cu lansarea noului brand Cupa Romaniei.
Miercuri, 11 Mai 2016
Ruxandra Ion, consultantul pe zona de continut a recent lansatului post al Intact Media Group, Happy TV, a raspuns intrebarilor publicatii britanice C21media. Revista livreaza specialistilor de media informatii privind continutul secolului 21, strategie care a inspirat si numele publicatiei.
Miercuri, 20 Aprilie 2016
Potrivit unor surse adplayers apropiate concursului, pe langa Havas Romania, castigatoarea licitatiei, printre agentiile invitate in pitch-ul de creatie strategie si productie de publicitate s-au mai numarat DDB, GMP, Violet si alte trei nume cu expertiza in categorie
Joi, 14 Aprilie 2016
Conform CNA, postul de televiziune a incalcat Leagea Audiovizualului potrivit careia “Proportia de spoturi publicitare televizate si spoturi de teleshopping dintr-un interval de o ora nu poate depasi 20%, respectiv 12 minute (...)”
ALTE CAUTARI
PUBLICITATE: