Rezultatele cautarii dupa : "tarif lista"
Ordonare dupa: data / relevanta  
1 2 »
150-200 mii euro publicitate in revista. 300-400 mii euro cu TV. Intelligent Life advertising.
Marti, 08 Octombrie 2013
Lansata de curand cu o frecventa de aparitie la 2 luni, revista Intelligent Life, sub licenta The Economist, estimeaza venituri de 150 -200 mii de euro din publicitate in print si 300-400 mii euro impreuna cu reclama atrasa pe emisiunea cu acelasi nume difuzata la tv. Romania TV.
2.500 de zile pe an de publicitate outdoor mobila cu MVCOM. Fara limita de kilometri.
Miercuri, 29 Februarie 2012

Cu un business de peste 320.000 EUR in 2011, in scadere cat spuma de la paharul de bere comparativ cu anul precedent, masinile cu panouri mobile reprezinta 80% din afacerea condusa de Marian Costache.

Pro vrea mai mult din FM in Bucurestiul de 7 Milioane EUR
Joi, 10 Februarie 2011
 Estimata la nivelul Bucurestiului la 6-7 milioane EUR, piata radio a capitalei are un nou pretendent – Muisc FM. „Credem ca exista potential de audienta pentru un post de radio de nisa orientat catre ascultatorul adult” motiveaza Marius Dobre – Director Executiv Radio ProFM, ProFM Dance si Music Fm
Suplimente de 400.000 EUR pe an, si pana la 500.000 exemplare pe aparitie la Medien Holding
Marti, 01 Februarie 2011
 Cu tiraje de la 100-150.000 exemplare pana la peste 500.000 exemplare, proiectele speciale si suplimentele editate de companiile Medien Holding au fost inserate nu numai in produsele grupului ci si in publicatiile altor editori
Oblique Dolce Magazin - 205.000 ex. pe aparitie si locul 4-5 in topul tirajelor
Luni, 20 Septembrie 2010
 Cu 205.000 exemplare distribuite gratuit, lunarul gratuit Oblique Dolce TV Magazin se claseaza conform BRAT pe locul 4-5 in ce priveste topul de tiraje per editie al publicatiilor din Romania, dupa cum a afirmat pentru AdPlayers Alexandru Andrei, managerul de vanzari al publicatiei

 

Corneteanu a dat OK! pe o piata de 50 Milioane EUR
Vineri, 12 Martie 2010
 „In 2010, acesta piata se va pastra, plus sau minus 10% comparativ cu 2009, in functie de evolutiile anului, sau de cum vor juca diversi investitori importanti in piata de...
Itsy Bitsy FM refuza bugete junk food, parteneriate Jetix si Cartoon Network
Luni, 18 Mai 2009
 Postul de radio pentru copii si parinti care emite in prezent in 6 orase este subventionat 50% din casa de productie On Air Studio, dar refuza in continuare „bauturi carbogazoase, tot ceea ce noi consideram „junk food”, mai precis chips-uri, si chiar un lant de fast-food-uri” explica Nadia Tataru, fondatoarea postului
Platesti 3 si primesti 16: oferta Gazeta Sporturilor anti-criza
Joi, 26 Martie 2009
 Cotidianul de sport a vandut ieri operatorului de telefonie mobila Cosmote un pachet special de promovare in tot ziarul (16 pagini ), in pretul a trei pagini de publicitate: 26.100 EUR tarif lista (Rate Card)
Sanoma Hearst Romania lanseaza National Geographic Traveler
Vineri, 28 Noiembrie 2008
 Revista va avea frecventa de aparitie trimestriala si un tiraj de 20.000 de exemplare distribuit national si un tarif lista ( rate-card ) pentru o pagina de publicitate este de 3.550 de euro
Dan Vardie tinteste pentru CAR cititori cu 36.000 EUR pe an
Joi, 20 Noiembrie 2008
Cun tiraj de lansare de 10.000 de exemplare si un tarif lista de publicitate de 3,500 EUR, revista lunara va fi publicata de trustul de presa D.V. Automedia, patronata de Dan Vardie, editor in al carui portofoliu se mai gasesc si publicatiile Temporis si Caesar, si 4x4
Rol.ro vinde publicitate online cu Profesoara facand sex oral unui barbat la Vodafone nelimitat, seara si in weekend
Marti, 14 Octombrie 2008
La un tarif lista de 50 de lei pentru o mie de afisari (CPM), Rol.ro planifica cu generozitate in paginile „Profesoara facand sex oral unui barbat”, campania „nelimitat,...
Attica Media vinde ''cea mai citita revista pentru barbati din Romania''
Marti, 15 Aprilie 2008

„Playboy are un numar de 200.000 de cititori, in timp ce urmatorul titlu se situeaza la 108.000 de cititori (revista FHM citata in grafic n.r.)”, a afirmat, pentru AdPlayers, Elena Varnav - PR & Marketing Manager, la Attica Media Romania, citand date de audienta din SNA (Studiu National de Audienta), pe publicul...

Edipresse Romania lanseaza Elle Bistro
Sambata, 15 Decembrie 2007
Trimestrialul editat de Edipresse AS Romania apare din decembrie, intr-un tiraj de 20.000 de exemplare, si un tarif lista pentru o pagina de publicitate de 8.900 RON
Interamerican a evaluat eficienta AdVenture intr-o saptamana!
Marti, 24 Iulie 2007
Agentia de publicitate AdVenture este noul furnizor de servicii de ATL si BTL pentru campaniile de marketing desfasurate de Interamerican, asigurare care a inceput deja cu o campanie de 450.000 EUR tarif lista, evaluata pentru AdPlayers, potrivit unor surse din piata, intre 50.000 si 80.000 EUR net
Edipresse AS Romania lanseaza Psychologies in octombrie
Joi, 28 Iunie 2007
Revista lunara va fi aparea intr-un tiraj de 20.000 de exemplare si va avea un tarif lista (rate card) de 13.000 RON pentru o pagina de publicitate
Sanoma Hearst lanseaza Esquire
Miercuri, 06 Iunie 2007
Fondata in 1933, de trustul Hearst Corporation in Statele Unite ca o publicatie elitista de moda si literatura, promovand scriitori importanti precum Ernest Hemingway si F. Scott Fitzgerald, revista de identitate masculina va fi lansata in Romania la 1 septembrie, intr-un tiraj de 20.000 de exemplare, iar pagina de publicitate va avea o cotatie lista de 22.000 lei ( 6.500 EUR, estimare AdPlayers)
Acasa.ro face 25% din Vodanet Media
Vineri, 13 Aprilie 2007
Cu 21 Mil. afisari (pagini) pe luna si proaspat devenit portal de Informatie & Lifestyle, "potentialul portalului de a genera venituri din publicitate online poate ajunge la 450.000 EUR / luna exprimat la rate card (tarif lista n.r.)", afirma, pentru AdPlayers, Marius Pahomi - Director Dezvoltare la Vodanet Media, editorul, printre altele, al acasa.ro, ele.ro, bloombiz.ro
23
Publicitate de Weekender
Luni, 05 Februarie 2007
Cu un tirajul de debut de 10.000 de exemplare si distributie gratuita, potrivit editorilor, īn format tabloid, 16 pagini tiparite īn policromie, Weekender.ro se autoproclama prima publicatie destinata exclusiv turistilor de pe Valea Prahovei si are un tarif lista de publicitate de 3.500 EUR
SHR a lansat si lunarul Femeia
Joi, 26 Octombrie 2006
Initial aflat īntr-un conflict cu Hassan Awdi de la Rodipet, fostul detinator al marcii Femeia, īn urma achizitiei acesteia, Sanoma Hearst Romānia (SHR) a lansat dupa saptamānalul Femeia de azi si  lunarul Femeia, o revista glossy pentru femei īntr-un tiraj de 60.000 de exemplare si 4.200 EUR tarif lista pentru o pagina de publicitate
SHR lanseaza Casa si gradina
Marti, 05 Septembrie 2006
La un pret de coperta de 5,9 lei si 2.500 EUR tarif lista pentru o pagina de publicitate, titlul Sanoma Hearst Romānia al carui prim numar (octombrie) va fi pe piata īn 26 septembrie, apartine ariei de home & deco si va prelua si adapta pentru piata romaneasca conceptul revistei VT Wonen, din portofoliul Sanoma, liderul segmentului de piata īn Olanda
1 2 »