Pe publicul feminin 15-49 ani, telenovelele si serialele postului au inregistrat medii de audienta cum sunt: Salome – 11,5 puncte, Clona - 9,9 puncte, Betty cea urita – 9,6 puncte, Lacrimi de iubire – 9,9 puncte, Numai iubirea – 9,8%, Inima de tigan – 6,6%
Agentia de publicitate condusa de Felix Tataru a realizat pentru Pfizer campania de comunicare pentru sprijinirea celor care doresc sa se lase de fumat
Potrivit datelor prelucrate si furnizate de postul de televiziune din trustul Dogan pe targetul comercial 18-49 ani, urban, difuzarea de dimineata a reality show-ul “Nora pentru mama”, incepand cu ora 10:00 a.m., a fost lider pe intervalul sau orar, cu o cota de piata de 23.8% si un rating de 3.1%
Conform datelor furnizate de GFK, si prelucrate de postul de televiziune pentru perioada 7-16 ianuarie, pe intreaga zi, in target-ul comercial – 18-49 urban, Kanal D incepe anul 2008 situandu-se pe pozitia 5