Rezultatele cautarii dupa : "tara"
Ordonare dupa: data / relevanta  
Competitori in aceeasi reclama? Radu Nicolae despre Profi & Lidl, Pepsi & Cola, Dosia & Rex, Connex & Dialog
Miercuri, 22 Mai 2013
 Cu 20 de ani in comunicare Radu Nicolae analizeaza cazuri de alaturare mai mult sau mai putin explicita a unor competitori in reclame: Profi & Lidl, Pepsi & Cola, Dosia & Rex, Connex & Dialog
Strategie Profi la indigo de la Tesco: Vecine Lidl, bine te-am  gasit
Luni, 20 Mai 2013
 Campania si strategia  "Vecine Lidl, bine te-am  gasit" nu este noua. Managerul Profi, Pawel Musial, intampina astfel Kaufland si Lidl pe cand lucra la Tesco, in Polonia.
Media inainte si dupa Ordonanta 25/2013. Cu Brindusa Vlanga, DBV Media House.
Miercuri, 15 Mai 2013
 “Vor ramane probabil, in viata, marile grupuri de media care vor monopoliza piata si isi vor impune conditiile. Cred ca asta e si ideea. Probabil ca isi doresc sa atraga intr-o forma sau alta cele 50 de milioane de euro care in acest moment se impart intre statii de la Kanal D in jos”, este de parere Brindusa Vlanga

Infinit Solutions deschide drum agentiilor romanesti la Interact Barcelona
Joi, 09 Mai 2013
 Partenera la evenimentul interantional care va avea loc intre 23 si 24 mai, agentia va  avea propriul stand iar unul dintre partenerii companiei va vorbi greilor pietei de comunicare europene despre unul din conceptele proprii de business in mediul digital - Tradigital
100.000 EUR pentru mezelurile Facos. Cont Armada.
Marti, 16 Aprilie 2013
 „Pe termen lung Facos, va investi in comunicare, gradual, incepand cu aceasta campanie si continuand si cu alte proiecte si campanii, un buget de 100.000 de euro” au afirmat oficialii de marketing pentru adplayers.
2 Mil. EUR din Goldbach Media. 2 Mil. EUR din Goldbach Audience. Vrea 300-500.000 din OOH.
Luni, 25 Februarie 2013
 Cu aproximativ 2 Mil. EUR din Goldbach Media si 2 Mil. EUR din Goldbach Audience pe anul 2012, noua divizie Goldbach Outdoor Network are ca tinta 1.000 de panouri si 300-500.000 EUR din OOH
WOWBiz trimite Kanal D pe primul loc dupa 22.30
Miercuri, 06 Februarie 2013
 Potrivit datelor de audienta Kantar Media Romania citate de postul de televiziune, marti, 5 februarie, show-ul “WOWBiz” aa inregistrat un Rating de 4,8% si 14,8% Share, pe targetul All Urban, si 4,4% Rating si 14,4% Share, pe targetul 18-49 Urban.

Campania GMP - Gandul versus The Guardian, la Stirile Pro TV
Joi, 31 Ianuarie 2013
 Semnata de GMP, campania Gandul cu mesajul “S-ar putea ca noua sa nu ne placa Marea Britanie, dar voi o sa iubiti Romania” a...
175.000 de euro in noua campanie Whirlpool
Joi, 08 Noiembrie 2012
 Campania „Upgradeaza ce conteaza” este sustinuta de magazinele partenere din intreaga tara si este promovata in mediul online prin instrumente specifice dar si in media printr-un spot TV.
Vaci de muls sau cai de incalecat? Mixul de borhot in comunicare.
Miercuri, 22 August 2012
 Cum sa aduni vaci si boi, cai si magari in topurile de comunicare din Romania.
Trimite femeilor buchete de 500.000 de euro pe an din Floria.
Luni, 13 August 2012
 Cu un business online de aproximativ 500.000 euro pe an, Floria.ro vinde in zilele mari (atentie, vine Sfanta Maria) in jur de 250 comenzi de buchete de flori. Cam de  5 ori mai mult decat intr-o zi obisnuita, dupa cum afirma Mugur Cosmin Frunzetti, antreprenorul care a pus la punct afacerea in 2010.  Chiar de ziua lui, un barbat punea bazele unui business care aduce de doi ani...
Criza in presa, adusa de TV.Putini clienti mai sunt interesati sa mearga in tiraje de 10-25.000
Joi, 19 Iulie 2012
 „Opiniile mele sunt strict personale si nu implica in niciun fel institutia pentru care lucrez”, precizeaza din capul locului Traian Traicu, un om de comunicare bancara, ce vorbeste despre criza publicitatii in presa scrisa. Adusa de ponderea tot mai mare a bugetelor de media care au mers in TV, scaderea publicitatii in ziare a dus la scaderea calitatii editoriale a ziarelor,...
Descopera Rosia Montana, nu aurul sau Maia Morgenstern. Campanie sociala semnata de Papaya.
Duminca, 17 Iunie 2012
 Un spot rar, pentru o cauza nationala rara. Aurul si afacerile, contra omului care se vede nevoit sa fie dat afara din pamantul sau, de o miza care nu este a sa, a urmasilor lui si urmasilor urmasilor lui. Nu stim daca spotul Rosia Montana va castiga vreun premiu la festivalurile de publicitate. Adplayers se grabeste sa felicite insa una dintre cele mai bune idei si executii apartinand...
Ringier in 2011: 30,2 Milioane de euro in Romania. Aproape 1 Miliard de euro global (931,28 Mil. EUR)
Joi, 19 Aprilie 2012
 In Romania, crestere cu 33,6% in 2011. Cifra de afaceri  de 37,2 Milioane franci elvetieni CHF - aproximativ 30,2 Mil. EUR. Grupul Ringier, Global: 1,147 Miliarde CHF (932 Mil. EUR).

 

Campania electorala, sportul nostru cel de toate zilele.
Vineri, 06 Aprilie 2012
 “Sau tara aceasta sa fie in adevar romaneasca, sau nici nu merita sa fie”

De la 1,3-1,4 Mil. EUR pe an, la conturi de milioane. G4. Noua viteza GolinHarris.
Vineri, 30 Martie 2012
 Noul model de business g4 de la GolinHarris Bucuresti a adus agentiei de relatii publice in 2011 un business de 1,3-1,4 Mil. EUR, valoare care poate reprezinta doar un singur cont al retelei, pe alte piete din lume.
Primul birou de PR in Libia. Action Global Communications.
Joi, 29 Martie 2012
 Cunoscuta pentru prezenta inclusiv pe piete emergente, compania independenta de consultanta full-service in relatii publice Action Global Communications, anunta deschiderea unui birou in Tripoli, Libia, ca raspuns la cererea venita din partea clientilor agentiei

 

Mobile marketing de la markeri vizuali la NFC. Subtire, subacvatic sau proiector?
Luni, 05 Martie 2012
Editia din acest an a Mobile World Congress Barcelona 2012 a avut un numar de 1.400 de expozanti, un catalog de 450 de pagini (cantarind peste 2 kg !!!) si un cont bancar al organizatorilor cu siguranta mult mai gras decat cel de anul trecut. Scurt overview Mobile World Congress 2012, de Maia Novolan, Managing Partner Syscom Digital.
2.500 de zile pe an de publicitate outdoor mobila cu MVCOM. Fara limita de kilometri.
Miercuri, 29 Februarie 2012

Cu un business de peste 320.000 EUR in 2011, in scadere cat spuma de la paharul de bere comparativ cu anul precedent, masinile cu panouri mobile reprezinta 80% din afacerea condusa de Marian Costache.

Pitch cu OMD, Brand Connection, MEC si Zenith. Buget de 1,5 - 2 Mil. eur Bricostore la Zenith Media
Vineri, 03 Februarie 2012
 Finala s-a dat intre Brand Connection si Zenith Media. Estimat de surse adplayers la un buget de 1,5-2 Milioane euro, marketingul Bricostore nu a dezvaluit valoarea investitiilor in comunicare pe 2012.