Ordonare dupa: data / relevanta
Vineri, 29 Septembrie 2006
Compania de PR condusa de Ruxandra Mateescu (foto) a devenit agentia de Relatii Publice a grupului britanic Oxford Business Group (OBG), pentru care va realiza si implementa campania de comunicare corporate a grupului britanic precum si pe cea a brandului Emerging Romania
Joi, 28 Septembrie 2006
Programul "IAA cu Suflet" a ajutat la constructia unei scoli gradinita din jud Timis, ridicate în locul celor distruse de inundatiile de anul trecut
Joi, 28 Septembrie 2006
"Litoral Curat" a "maturat" 130.000 EUR din contul companiei, dupa cum au afirmat pentru AdPlayers oficialii operatorului, programul fiind initiat în parteneriat cu organizatia non-guvernamentala Mare Nostrum
Miercuri, 27 Septembrie 2006
Sponsorizat de Bayer Healthcare, în colaborare cu Societatea Romana de Cardiologie, evenimentul Ziua Mondiala a Inimii a fost organizat în România de agentia The AdStore, companie care s-a implicat în actiune si cu scopul lansarii oficiale pe piata româneasca a campaniei de comunicare pentru medicamentul Aspirin Protect 100
Marti, 26 Septembrie 2006
Campania pentru cel mai mare producator mondial de software de proiectare pentru PC este gestionata si dezvoltata de distribuitorul român A&C International cu sprijinul shop-ului de creatie Wave Design
Joi, 21 Septembrie 2006
Romtelecom îsi invita clientii sa redescopere cele 75 de magazine ALTFEL, ale companiei, printr-o campanie semnata de Grey Worldwide Romania
Miercuri, 20 Septembrie 2006
Fundatia "Copii Sanatosi " împreuna cu FRIENDS Advertising, MEDROM - Healthy Thinking, Grey Worldwide România si Event 4You au lansat cea de-a treia etapa a campaniei de comunicare, având ca obiectiv pe termen lung reducerea numarului de malformatii în rândul copiilor nou nascuti
Miercuri, 20 Septembrie 2006
Testul de admitere pentru noua serie de cursuri intensive despre publicitate este disponibil, din 18 septembrie pe site-ul www.leoacademy.ro, cei aproximativ 30 de cursanti selectati urmând sa beneficieze de o latura aplicativa mai dezvoltata
Miercuri, 20 Septembrie 2006
Ex Senior Copywriter la Leo Burnett, Ema Prisca (foto) a mai lucrat pentru conturi de comunicare cum sunt BCR, Prigat, Cris-Tim, P&G sau Muzeul Grigore Antipa
Marti, 19 Septembrie 2006
Dupa mai mult de 10 ani de publicitate cu McCann Erickson si marci precum Coca-Cola, Gillette, Texaco, agentia de publicitate condusa de Bogdan Enoiu joaca acum cu Hagi "mai mult fotbal pe telefonul mobil!" pentru Vodafone
Marti, 19 Septembrie 2006
Peroni Nastro Azzurro lanseaza noua campanie de comunicare globala si pe piata româneasca, un omagiu adus uneia dintre creatiile cele mai reprezentative pentru stilul tipic italian: La Dolce Vita, capodopera cinematografica a lui Federico Fellini
Luni, 18 Septembrie 2006
Cu un catalog de produse tras într-un tiraj de 250.000 de exemplare, compania cu vânzari prin posta vrea în 2007 o cifra de afaceri de 7 milioane de EUR si are ca obiectiv atingerea pozitiei de vârf pe piata locala a comertului prin posta
Luni, 18 Septembrie 2006
"Dupa Viceroy si Pall Mall, Vogue este al treilea brand British American Tobacco pe care îl gestionam integral, începând din acest an", spune Cristofor Iosub (foto), Deputy Managing Director la 141, vorbind de noua campanie 100% “made in Romania” pentru Vogue Arome L’Adoration
Vineri, 15 Septembrie 2006
Conferinta IAA pe tema comunicarii de marketing integrate a captat atentia unor nume cum sunt Mihai Ghyka (Interbrew), Mihail Vârtosu, Cristiana Spataru si Razvan Gavrilescu (Grey Worldwide), Sorin Psatta (Graffiti BBDO), Cristofor Iosub (OgilvyOne Romania si 141), Afrodita Blasius (Bridge Communication) si multi altii
Miercuri, 13 Septembrie 2006
La un an de la prima aparitie si având 10.000 de exemplare distribuite în Bucuresti, potrivit lui Aurelian Tudorache, Director General 4Cars, revista este singurul titlu auto gratuit în Biroul Roman de Audit al Tirajelor (BRAT)
Miercuri, 13 Septembrie 2006
Cu un numar de 277 de înscrieri în festival, la o prima strigare, fata de cele 268 de anul trecut, agentiile românesti sunt în stare sa bata Ad’Or-ul la Portoroz, dupa ce turismul din Bulgaria si România a încasat o grea lovitura anul trecut, cu cei 1500 de participanti la festivalul de publicitate
Luni, 11 Septembrie 2006
"Din datele furnizate de catre Yahoo! Europe, aproximativ 2,5 milioane de utilizatori din România acceseaza messengerul", spune Serban Goran , Direct Communication Manager, Starcom, "din care grupa de vârsta careia i se adreseaza comunicarea Jacobs Ice Coffee reprezinta mai mult de jumatate"
Vineri, 08 Septembrie 2006
"Peste 1 milion de persoane si 20,000 de firme ne utilizeaza serviciile, ceea ce ne face sa credem în forta tehnologiei si creativitatii noastre", spune Neogen, una din companiile importante cu activitate pe internet, dar care recunoaste însa (modest) chiar din prima pagina a Neogen.ro ca filmul de prezentare este inspirat din creatia ... Yahoo!
Joi, 07 Septembrie 2006
Publicis România a lansat pentru Riello Romania prima campanie promotionala pentru centralele termice Beretta, campania media fiind asigurata de Optimedia Romania si este desfasurata în special pe suport TV - ProTv, B1 TV, National TV si Realitatea TV
Joi, 07 Septembrie 2006
Din august, Western Union România trimite pe piata noua campanie si noul spot, a carei realizare este semnata de Western Union Turcia si Leo Burnett Londra, implementarea locala fiind în grija Leo Burnett Romania si Starcom
ALTE CAUTARI
PUBLICITATE: