Ordonare dupa: data / relevanta
Miercuri, 21 Aprilie 2021
Superscrierea Anului, premiu in valoare de 1500 de euro (sustinut de BRD), a revenit seriei de reportaje „Apa de baut”, realizate de Alex Nedea si David Muntean pentru Recorder. Premiul Superscrierea Cititorilor, in valoare de 1200 de euro, votat si sustinut financiar de cititori, a mers catre...
Miercuri, 31 Martie 2021
Smarties este primul brand global de dulciuri care trece la 100% ambalaje din hartie reciclabila, eliminand astfel aproximativ 250 de milioane de ambalaje din plastic la nivel global in fiecare an.
Joi, 10 Decembrie 2020
Lucrezdinou.ro gazduieste o baza de date actualizata in permanenta cu locurile de munca disponibile pe cele mai mari platforme de job-uri din Romania, atat din mediul privat, cat si din mediul public. Proiectul este sprijinit de Agentia Nationala pentru Ocuparea Fortei de Munca (ANOFM), partener al acestei...
Joi, 29 Octombrie 2020
Sub numele DupaNoi| #NuNeOprimAici , platforma reuneste initiativele Sistemului Coca-Cola in Romania privind protejarea mediului, dezvoltarea comunitatilor si conservarea traditiilor locale, sustinerea tinerilor si protejarea resurselor de apa.
Vineri, 28 August 2020
Alice Nichita preia rolul de Public Affairs & Communication Manager Coca-Cola HBC Romania si se va alatura echipei de Senior Management al organizatiei incepand cu data de 1 septembrie, ca urmare a promovarii Irinei Ionescu in functia de Public Affairs & Communication Manager Coca-Cola HBC Adria.
Vineri, 05 Iulie 2019
Intrebati de AdPlayers daca parteneriatul ar putea duce si spre vanzarea terminalelor mobile, atat Andreas Elsner, Director Executiv Comercial – Segment Rezidential, Telekom Romania cat si Adrian Nicolaescu, VP marketing, comunicare si sustenabilitate Mega Image au subliniat ca actuala colaborare reprezinta si o...
Vineri, 12 Aprilie 2019
Pentru 2019, pe fondul unuei cresteri a pietei auto estimata la 15%, Toyota Romania estimeaza o evolutie pozitiva a afacerii, cu o tinta de vanzari de 7.000 de unitati Toyota si 250 de unitati Lexus, si o pondere de peste 60% a modelelor hybrid.
Luni, 08 Aprilie 2019
Sub titlul “Ramai in joc! Adolescenta fara alcool!”, campania de educare si informare trage un semnal de alarma pe pagina
Vineri, 22 Martie 2019
Birourile dedicate angajatilor UPC din Bucuresti vor fi amplasate intr-un spatiu total de 5.500 de mp, distribuit pe trei etaje (etajele 8-10) din cadrul The Bridge 2, unul dintre cele mai noi...
Marti, 12 Februarie 2019
In 2018, romanii care au trecut pragul magazinelor LEROY MERLIN au preferat brazii naturali (93.512 bucati vandute in perioada sarbatorilor de iarna), optand pentru cei artificiali intr-o proportie mult mai mica: 21.654 bucati vandute.
Joi, 10 Ianuarie 2019
Andreea Muresan Studio, situat in centrul capitalei in Covaci 8, este un spatiu unic, ce va deservi industria creativa din Romania, de la arhitecti la designeri si artisti.
Vineri, 09 Noiembrie 2018
Sesiunea „Living in the digital era” il va aduce pe scena pe speaker-ul international Ed Gillespie, comunicator si antreprenor britanic care a dezvoltat programe si campanii in domeniul sustenabilitatii, co-fondator al agentiei de consultanta in sustenabilitate, Futerra.
Joi, 25 Octombrie 2018
Campania Dupa Noi, strangem tot noi este un program educational de constientizare si incurajare a colectarii selective, lansat in luna iulie a acestui an de compania Coca-Cola HBC Romania, ca parte a viziunii companiei privind responsabilitatea fata de mediu si de comunitatile in care este prezenta
Dupa 18 ani de Carrefour, Andreea Mihai este noul lider marketing si E-commerce Leroy Merlin Romania
Vineri, 28 Septembrie 2018
„De cand am plecat de la Carrefour am facut consultanta si mi-am deschis un business online. In paralel, m-am intalnIt cu ei si m-au cucerit cu ceea ce sunt si ce fac si cu ce planuri de viitor au. Am decis sa ma alatur echipei si sa facem lucruri frumoase impreuna!” ” a declarat Andreea Mihai pentru adplayers.
Miercuri, 26 Septembrie 2018
Desi mai putin accesibil studentilor sau juniorilor care vor urmari cel mai probabil invitatii pe canalele pe care acestia vor iesi public, costul biletului la eveniment este pe masura desfasurarii de forte. Bilete isi pastreaza costul de late bird si incep de la 345 eur +TVA pentru membrii IAA si ajung la 425 eur...
Joi, 21 Iunie 2018
Argintul merge la Lidl, GSK si Ursus Breweries, iar bronzul la Siveco, Azomures si Grupul Electrica
Miercuri, 25 Aprilie 2018
Te racoresti si reimpaduresti!” este unul dintre cele mai ample proiecte de reimpadurire cu ajutorul voluntarilor din Romania, realizat de Bergenbier cu sprijinul asociatiei EcoAssist, reprezentantul legal al „Plantam fapte bune in Romania”.
Luni, 16 Aprilie 2018
Initiativa comuna a Tasuleasa Social si Coca-Cola HBC Romania, actiunea a fost sprijinita de catre Die Johanniter, in parteneriat cu GreenPoint Management, Romstal, Valrom Industrie si Autoklass si cu participarea Inspectoratelor Școlare judetene din Cluj, Bistrita-Nasaud si Salaj.
Marti, 27 Martie 2018
„O lume fara diversitate ar fi monotona, varietatea ideilor duce la inovatie, care sta la baza progresului si a dezvoltarii" spune Mihaela Ionita, Human Resources Manager Coca-Cola HBC Romania.
Vineri, 15 Decembrie 2017
La Gala Premiilor RoGBC – Green Awards au fost premiate cele mai inovatoare proiecte si initiative din sectorul cladirilor verzi
ALTE CAUTARI
PUBLICITATE: