Rezultatele cautarii dupa : "surse"
Ordonare dupa: data / relevanta  
« 4 5 6 7 8 »
Am primit noi creatii de la protestele impotriva OUG. Au scris ceva.
Vineri, 03 Februarie 2017
Mesajul central graviteaza in jurul abrogarii OUG 13. 
Schimbari la varful marketingului unui lant de magazine gigant.
Miercuri, 01 Februarie 2017
 Neconfirmate pana la aceasta ora, potrivit informatiilor adplayers, nu este exclus ca schimbarea de managament sa aduca pe piata si o licitatie care sa invite companiile cu expertiza in furnizarea de servicii de marketing si comunicare in retail.
Inteligenta Artificiala si 10 tendinte in media Zenith pentru 2017
Luni, 30 Ianuarie 2017
 Zenith a dat publicitatii 10 tendinte in media privind modul in care inteligenta artificiala va stimula implicarea in itinerariul consumatorului, generand astfel oportunitati de conectare si crestere a eficientei pentru marketeri.  
Vlad Ruta despre afisajul publicitar din Romania: Mii de panouri pe domeniul public pentru care nu se plateste nimic!
Joi, 05 Ianuarie 2017
Cu aproape 25 de ani de expertiza pe piata de publicitate, fondatorului grupului Spectacular si fostul manager al diviziei de outdoor NewsCorp  intre anii 1999-2003apartinand magnatului american Rupert Murdoch, Vlad Ruta -  cel mai mare platitor de media catre proprietarii locatiilor si constructiilor pe...
Surse: Vlad Ruta a primit propunere de administrare a afacerilor Euromedia si Affichage. Managerul nu comenteaza.
Miercuri, 21 Decembrie 2016
 Fondatorul Spectacular Group si fostul manager al diviziei de outdoor NewsCorp pentru Romania si Rusia, omul de afaceri Vlad Ruta a primit o propunere de administrare a afacerilor grupului de publicitate OOH Euromedia si Affichage, potrivit unor surse adplayers apropiate celor doua companii.
Oh, brad frumos! Reinterpretat de Friends/TBWA, Rogalski Damaschin PR si Conservation Carpathia
Luni, 19 Decembrie 2016
 Agentiile Friends/TBWA si Rogalski Damaschin PR alaturi de Fundatia Conservation Carpathia lanseaza campania „O, brad frumos”, care isi propune reducerea pe termen lung a numarului de pomi de Craciun taiati din padure si incurajarea oamenilor sa apeleze la surse alternative: brazi crescuti in pepiniere, in ghiveci sau...
Crestere estimata cu 31% in 2017 pentru publicitatea de tip Programmatic
Vineri, 09 Decembrie 2016
 Cresterea va devansa celelalte canale digitale (si non-digitale)
Romania fara castele si conace. ARCHÉ Heritage a inventariat dezastrul monumentelor uitate.
Joi, 13 Octombrie 2016
 Dintre cele 744 de castele si conace cercetate, 101 au fost reabilitate de curand ori sunt in curs de reabilitare, 226 au beneficiat de mentenanta, fiind in stare buna de conservare, 326 sunt in stare medie sau proasta de conservare, 59 sunt in precolaps si 30 in ruina.
 9,41% vizitatori straini si 87% manageri la Pack Expo
Miercuri, 05 Octombrie 2016
 Domeniile de activitate cu cei mai multi vizitatori prezenti la PACK EXPO au fost: industria alimentara (26,80%), producatori de ambalaje (22,56%), producatori de etichete (10,10%) si retail/FMCG (9,15%).
Peste 200 mii EUR in campania DERO “50 de ani. Mindshare, Engines, Image, Kubis, Syscom Digital
Marti, 04 Octombrie 2016
 Agentiile care dezvolta cea mai recenta campanie declinata 360˚ a marcii de detergent sunt Engines (creatie), Mindshare (Media), Image PR (relatii publice si comunicare) si Kubis interactive (social Media). Promotia nationala este administrata de agentia de marketing digital Syscom Digital.
Managerul de comunicare Pro Tv paraseste televiziunea pentru antreprenoriat
Vineri, 30 Septembrie 2016
In perioada urmatoare, echipa de relatii publice si comunicare Pro TV va fi coordonata de Ioana Plopeanu, care va face echipa cu Lucia Antal, Director de Marketing Pro TV.
Comedie DDB (The Group) cu Comedy Central (Viacom) . Buget Tv de peste 150-200 mii euro.
Marti, 27 Septembrie 2016
 Desi bugetul nu a dezvaluit, surse din piata vorbesc despre o investitie in comunicare de peste 150.000- 200.000 de euro. Campania este de tip multi-channel, avand declinari pe OOH (citylights, bus shelters), pe radio, in presa, in Social Media (pagina de Facebook), display banners.
400.000 euro in Povestea Luminii, de 120 de ani. Prima campanie de brand Electrica.
Joi, 22 Septembrie 2016
In timp ce jucatori de pe piata energiei precum CEZ, Enel sau eon anunta experiente cu consumatorul de zece ani, fosta companie de stat Electrica, acum o companie cu capital majoritar privat, rupe diferentiatorul de experienta cu consumatorul cu peste un secol de „Poveste a Luminii”.
Buget de peste 200.000 de euro in noua campanie ALTEX “Fara Teama. Media la Media Investment (The Group).
Vineri, 16 Septembrie 2016
Campania de comunicare Altex se va desfasura in perioada 15 septembrie – 15 noiembrie si se deruleaza in media TV, Radio, Online si Out of Home (OOH) si este administrata de de agentiile Cohnandjansen JWT (Creatie si strategie),...
Licitatie cu patru agentii pe creatia si strategia Altex. Cohnandjansen JWT a castigat Fara Teama
Joi, 15 Septembrie 2016
Bugetul de media Altex este administrat de agentia Media Investment (parte din holdingul The Group) iar serviciile de relatii publice si comunicare sunt administrate de Porter Novelli (The Group).
Buget de 200.000 EUR pentru lansarea Forever 21. Surse adplayers.
Vineri, 02 Septembrie 2016
 Desi nu a comentat valoarea investitiei, agentia McCann PR, care a coordonat campania de comunicare dedicata lansarii brand-ului Forever 21 in Romania, a dezvaluit adplayers ca aceasta a avut focus pe zona de PR, radio, OOH, social media si parteneriate strategice
Vineri si sambata au ridicat si chioscuri care functionau, unele cu marfa in ele. Scrisoare catre editori a unui difuzor de presa.
Miercuri, 31 August 2016
 Proprietarii de chioscuri de presa au informat editorii despre relatia cu Primaria Locala inclusiv despre existenta unui proiect de chiosc de 8.000 de euro care se doreste prezentat in consiliu de catre edilii de la 4
Capitala pune chioscuri de presa, Sectorul le ridica. Primarul sectorului 4 a saltat 13 chioscuri aprobate de Primaria Generala.
Marti, 30 August 2016
 Primarul Sectorului 4 a ridicat 13 chioscuri de presa aprobate de Primaria Generala a Capitalei pentru Acces Press, precum si alte chioscuri apartinand micilor intreprinzarori  
 Cu o lungime de 330 m, cel mai lung tobogan pe apa vine la Bucuresti cu un buget de 200.000 de euro
Vineri, 26 August 2016
 Cu o lungime de parcurs pe apa de 330 m si avand 3 culoare,  evenimentul are loc pe 27 si 28 august intr-un decor urban absolut spectaculos: pe Calea 13 Septembrie, pe panta situata langa Casa Poporului.
Hai ca se poate. Dar o si meritam?
Miercuri, 24 August 2016
 La doua zile de la difuzare, noul spot al comunicarii publice pentru „Cumintenia Pamantului” de Constantin Brancusi, semnat de Papaya Advertising, a strans deja in jur de 50.000 de vizualizari pe canalul youtube al agentiei. Un numar de vizionari de zeci de de ori mai mare decat a inregistrat...
« 4 5 6 7 8 »