Rezultatele cautarii dupa : "surse"
Ordonare dupa: data / relevanta  
« 3 4 5 6 7 »
Engie (fosta GDF Suez) continua campania de imagine cu McCann PR
Joi, 11 Ianuarie 2018
 Campania tactica de comunicare „Energia inspira energie” realizata de McCann PR se va derula pe o perioada de doua luni, dupa cum au declarat pentru adplayers responsabilii de relatii publice si este o campanie de comunicare integrata, cu o componenta principala de ATL, constituita dintr-un spot TV de...
INNA face 75% din bani la export! 80%, evenimente. Lucian Stefan, No.1 din spatele marketingului Global
Marti, 09 Ianuarie 2018
 Marketingul Global pentru INNA aduce 3 din 4 dolari de pe piata internationala, potrivit omului din spatele marketingului si business-ului de entertainment Global Records, Lucian Stefan, CEO al grupului Global.
1 din 5 telespectatori din publicul comercial interesati de romanii exceptionali la Romania, te iubesc
Luni, 11 Decembrie 2017
La nivelul publicului comercial, cu varsta cuprinsa intre 18 si 49 de ani, emisiunea a obtinut 6.5 puncte de rating si 18.1% cota de piata (aproape 1 din 5 romani)
FRF a initiat propunerea legislativa care sa includa si drepturile din pariurile sportive.
Joi, 02 Noiembrie 2017
 In prezent, federatiile sportive detin in acest moment drepturile tv, drepturile de sponsorship, merchandising si ticketing din evenimentele sportive si competitiile pe care le organizeaza, dar nu si drepturile din pariuri sportive.
Phoenix Media a lansat primul instrument de management si administrare a campaniilor de publicitate digital out-of-home (DOOH)
Vineri, 22 Septembrie 2017
 Phoenix Media, lider pe piata locala din Romania in publicitatea digitala out-of-home (DOOH), a lansat primul instrument integrat de planificare si administrare a campaniilor de publicitate integrata , care include  STOC – modulul de administrare a campaniilor (Standard Tool for Organising Campaigns) si CSM – modulul de management al...
35.000 de romani, studenti internationali. 120 de universitati vin la RIUF, in octombrie.
Joi, 21 Septembrie 2017
 Peste 11.000 romani opteaza pentru studiile in strainatate in fiecare an, fiind atrasi de mediul academic international, de modalitatile de predare diferite, dar si de latura practica a cursurilor, arata reprezentantii de comunicare RIUF
Surse: Phoenix Media lanseaza primul instrument de administrare campanii Digital OOH: STOC, SETI 2.0
Joi, 14 Septembrie 2017
 Potrivit informatiilor adplayers, pe langa noul soft de administrare de Digital OOH, SETI 2.0, furnizorul de outdoor digital va mai lansa,...
Estimat la 100.000 euro pe an, bugetul de comunicare Areon a fost castigat de Infinit Agency
Vineri, 18 August 2017
 Miscarea are loc in urma unei licitatii licitatii pe Romania si Bulgaria, iar campania de comunicare contine deja doua spoturi lansate in mediul digital.
Suntem ceea ce mancam. Cu 55% din populatie supraponderala, obezitatea in Romania este cu 14% mai mare decat in 1990
Marti, 01 August 2017
 Desi rata obezitatii in Europa Centrala si de Est nu este la fel de ridicata ca in Vest, raspandirea sa este mare, iar dorinta consumatorilor pentru produse mai sanatoase reprezinta o oportunitate in crestere pentru producatori si comercianti. 
Fosta GDF SUEZ pana la rebranding in 2015, ENGIE lanseaza campania Tu de unde iti iei energie?
Luni, 31 Iulie 2017
 Campania „Tu de unde iti iei energie?” a fost realizata de McCann PR impreuna cu Studioset, iar spotul a fost regizat de Zak Emerson, cel care a semnat si campania globala prin care GDF SUEZ anunta rebrandingul ENGIE in urma cu doi ani
Betano.com pariaza pe Liga 1 peste 700,000 euro. Surse adplayers.
Miercuri, 26 Iulie 2017
 Potrivit unor surse adplayers apropiate parteneriatului, investitita Betano in asocierea de imagine cu Liga 1 ar putea sa depaseasca si 700.000 de euro, cel mai probabil la o valoare conditionata de performantele de audienta si spectatori ale meciurilor de fotbal.
Tahaab Rais, unul dintre cei mai premiati strategi de publicitate din Orientul Mijlociu, vine in Romania
Vineri, 26 Mai 2017
 Tahaab Rais ofera solutii de comunicare pentru unele dintre cele mai mari branduri internationale, printre care MasterCard, Coca-Cola, Sony, HSBC, Unilever, L’Oreal, Ford, Nestle, J&J, Emirates NBD, Dubai Duty Free, Arla Foods, Harvey Nichols, Daman si Microsoft.
Limita discursului liber pe Internet si rigorile legii pe agenda profesionistilor in comunicare ARRP
Joi, 27 Aprilie 2017
 “In contextul in care sunt tot mai ample dezbaterile pe teme ca fake news, unde incepe si unde se termina spatiul privat, drepturile si obligatiile celor care se exprima on-line, asociatia noastra a oferit membrilor si simpatizantilor sai posibilitatea sa discute, in cadrul unui eveniment Open House, direct cu specialistii firmei de avocatura ONV LAW www.onvlaw.ro, a declarant...
Surse adplayers. Euromedia / Affichage s-au vandut. Sebastian Ghita nu mai exista in media.
Vineri, 31 Martie 2017
 Surse adplayers. Euromedia / Affichage s-au vandut. Sebastian Ghita nu mai exista in media. Povestea pe scurt:
Surse adplayers: Liber la proiecte de publicitate la Metrou. Vlad Ruta vinde reclama in statii.
Marti, 14 Martie 2017
Contactat de catrea adplayers, Vlad Ruta a confirmat ca va reprezenta vanzarile de publicitate in statiile metroului bucurestean, dupa o perioada in care acestea au fost blocate, insa a evitat sa ofere detalii privind ofertarea pe piata de media din Romania.
De 12 ani a strans peste 2.000 de voluntari si 150 de companii pentru putina caldura celor aflati in nevoie.
Vineri, 10 Martie 2017
"A evolua inseamna sa ramai neincetat in conditia umilitatii, intr-un spatiu care te indeamna pe tine, cel ‚in putere’, sa imbunatatesti configuratia realitatii in care te dezvolti, in care muncesti, in care iti cresti copiii.” Alexandra Tinjala. 20 de ani comunicare din care 12 in voluntariat.
Cel mai mare operator de publicitate la Metrorex, Spectacular revine la Metrou. Surse adplayers.
Luni, 27 Februarie 2017
Publicitatea Spectacular Group la Metroul din Bucuresti premiata la festivalul Cannes Lions.
Surse adplayers: Print Magazin si Usign impreuna pentru continut mai bogat si mai multi cititori
Luni, 27 Februarie 2017
 Contactati de catre adplayers, managerii celor doua reviste au confirmat planul de alaturare a celor doua titluri, motivand decizia comuna de dorinta de a imbogati continutul si de a avea mai multi cititori din piata furnizorilor de servicii in domeniul tiparului si productiei publicitare.
Surse adplayers: Companiile de outdoor din BRAT se intalnesc pentru o pozitie comuna pe Regulamentul de aplicare a Legii Publicitatii Stradale
Miercuri, 22 Februarie 2017
 Din informatiile adplayers, intalnirea va reuni doar companiile membre BRAT
Surse adplayers: Regulamentul de amplasare a publicitatii stradale, propus spre consultare de CGMB
Miercuri, 15 Februarie 2017
 Primaria Municipiului Bucuresti pregateste pentru consultare Regulamentului local pentru autorizarea, construirea si amplasarea mijloacelor de publicitate. Revista adplayers prezinta cele aproximativ 100 de zone protejate unde este interzisa publicitatea stradala precum si distantele fata de intersectii sau alte repere la care sunt autorizate mijloacele de amplasare a publicitatii...
« 3 4 5 6 7 »