Rezultatele cautarii dupa : "surse"
Ordonare dupa: data / relevanta  
« 1 2 3 4 5 »
Asevi vine in sprijinul consumatorilor cu metode eficiente pentru a intari sistemul imunitar
Vineri, 30 Octombrie 2020
Alimentatia bine aleasa, cantitati moderate de zahar, hidratarea optima, igiena corespunzatoare a mainilor, curatenia locuintei si un stil de viata sanatos se Numara printre cele cateva trucuri simple, care ne feresc de bolile de sezon
Peste 1 milion de euro pe an in responsabilitate sociala. Sistemul Coca-Cola in Romania isi uneste eforturile pentru o viziune comuna de sustenabilitate, sub platforma DupaNoi| #NuNeOprimAici
Joi, 29 Octombrie 2020
Sub numele DupaNoi| #NuNeOprimAici , platforma reuneste initiativele Sistemului Coca-Cola in Romania privind protejarea mediului,  dezvoltarea comunitatilor si conservarea traditiilor locale, sustinerea tinerilor si protejarea resurselor de apa.
Mesaj viral in publicitate: Manager din publicitatea outdoor semnaleaza cum alesii nostri locali au trecut la ,,confiscarea” proprietatii private, fara a avea la baza o hotarare judecatoreasca, ci o decizie locala.
Joi, 13 August 2020
 ,,Saptamanile trecute o institutie de stat a confiscat panourile unei alte societati de OOH concurenta cu noi, mai mult, de la sine putere a decis neutralizarea unor clienti comerciali ceea ce este deosebit de ciudat, incredibil si de neconceput in Romania care este stat UE.” mai spune managerul outdoor.
Scrisoare Mistic Media catre clientii panourilor publicitare din Voluntari: ,,Panourile nu pot fi folosite de catre PubliVol, fiind proprietatea noastra”
Joi, 13 August 2020
,,Se implinesc doua saptamani de cand panourile Mistic Media au fost confiscate de catre Compania Municipala Publivol” spune compania in scrisoarea catre clienti, intrata in posesia AdPlayers. ,,Am initiat toate demersurile legale pentru a readuce panourile in portofoliul companiei noastre” mai subliniaza...
Reactia Mistic Media la ocuparea panourilor proprii dePubliVol, a Primariei Voluntari: ,,Experienta cel putin indoielnica [..] cvasiinexistenta in domeniul afacerilor in publicitate
Marti, 28 Iulie 2020
Vlad Ruta, partener fondator mistic Media despre PubliVol: ,,compania municipala a orasului Voluntari, condusa in acest moment de Alexandru Cautis, un fost jurnalist, cu experienta in povestile de creativitate publicitara, dar cel putin indoielnica ca sa nu spun cvasiinexistenta in domeniul afacerilor in publicitate."
Surse AdPlayers: Primaria Voluntari, prin compania PubliVol care admistreaza publicitatea,  a confiscat panourile publicitare stradale Mistic Media
Marti, 28 Iulie 2020
 Primaria Voluntari, prin compania PubliVol care se ocupa de administrarea publicitatii si comunicarii locale, si-a insusit panourile publicitare apartinand Mistic Media, compania care administra publicitatea stradala in Voluntari, sub contract.
Vodafone devine verde. Reteaua din Europa va fi alimentata 100% cu energie din surse regenerabile
Miercuri, 22 Iulie 2020
 Reteaua Green Gigabit va fi activa in toate pietele Vodafone din Europa, incluzand Germania, Marea Britanie, Spania, Italia, Portugalia, Irlanda, Grecia, Romania, Albania, Cehia si Ungaria pana cel tarziu la data de 31 iulie 2021.
Duracell si Astratex, la MediaCom. New business castigat dupa licitatii pe piata locala si internationala
Miercuri, 17 Iunie 2020
“Suntem bucurosi pentru castigul in sine, desigur, dar mai ales pentru ca simtim cu totii nevoia de vesti bune si de speranta ca vom reusi sa traversam aceasta criza cat mai bine, cu aceleasi standarde de profesionalism” a spus Oana Petroff, CEO MediaCom Romania.
CSR
Peste 130.000 de romani au utilizat Harta Reciclarii. 7.800 de puncte de colectare separata din toata tara
Luni, 09 Martie 2020
 Dintre cei 130.000 de romani care au accesat Harta in ultimele 8 luni ale anului trecut, 36.000 au revenit periodic pe platforma pentru a cauta cele mai apropiate puncte de colectare separata. Platforma a fost lansata in luna mai 2019 de Asociatia ViitorPlus, cu sprijinul Coca-Cola HBC Romania, cu sustinerea Ministerului Mediului si face parte din proiectul Dupa Noi, strangem tot noi.
La inceput de 2020, Editura NICULESCU KIDS aduce titluri dedicate tinerei generatii
Vineri, 10 Ianuarie 2020
 Constienta de importanta educatiei copilului in cadrul familiei, Editura NICULESCU a creat colectia KIDS care reprezinta un excelent suport informativ pentru parinti si copii. 
Facaturile, evenimente de laborator cu agenda privata, produc efecte si mutatii vizibile in societate. Fenomentul Fake News analizat in 10 studii de caz
Joi, 10 Octombrie 2019
 Larisa Ghitulescu, critic de media si analist de falsuri, cu background in jurnalismul de afaceri, a studiat in ultimii zece ani mecanismele de influenta in diverse evenimente majore cu impact social*, din domenii diverse, si a identificat sase mari cauze pentru care manipularea si falsul s-au amplificat
Fosta sefa de vanzari Pro TV, Zoe Vasilescu a fost numita Vice President, Sales & Corporate Affairs la Antena Group
Luni, 30 Septembrie 2019
 Cu o experienta de peste 20 de ani in vanzari de media, Zoe Vasilescu si-a inceput cariera in cadrul agentiei Ogilvy (WPP) si mai apoi a bratului de media local a grupului WPP – Mindshare Media, de unde a continuat ca Director de Vanzari in cadrul ProTV.
Unilever isi extinde portofoliul de ingrijire personala cu Love Beauty and Planet. Campanie cu Mindshare si Image PR
Marti, 27 August 2019
 Potrivit reprezentantilor de relatii publice, campania de comunicare a lansarii noului brand de la Unilever eset dezvoltata in colaborare cu agentiiile Mindshare (servicii de media) si Image PR (relatii publice si comunicare) si se traduce printr-un mix de actiuni de promovare: comunicare in mediul digital,...
11 campanii in librarii si un obiectiv principal atins. A inceput ,,Te asteptam in librarie 2019
Vineri, 09 August 2019
 Sorin Lucaci, Editura Herald, pentru AdPlayers: ,,Cartile pot schimba vieti! Lectura ne dezvolta din punct de vedere uman, spiritual, devenim mai creativi, mai buni, mai intelegatori, mai intelepti, si,de ce nu, ne ajuta sa avem propria noastra viziune despre lume si viata"".
Coca-Cola HBC va lansa in 2020 Costa Coffee in cel putin 10 dintre cele 28 de piete unde este prezenta
Joi, 18 Iulie 2019
Coca-Cola HBC – unul dintre cei mai mari imbuteliatori ai Coca-Cola din lume – intentioneaza sa lanseze Costa Coffee in cel putin 10 dintre cele 28 de piete unde este prezenta, incluzand Romania, Bulgaria, Grecia, Ungaria, Polonia, Rusia si Elvetia.
7 din 10 femei nu se simt inca reprezentate in mass-media si publicitate. Dove isi propune sa schimbe stereotipurile de frumusete cu initiativa #ShowUs
Marti, 09 Iulie 2019
Acelasi studiu Dove arata ca femeile isi doresc ca cei din media si advertising sa portretizeze mai vast diversitatea formelor si dimensiunilor fizice (66%), in timp ce 64% considera ca aspecte fizice precum cicatricele, pistruii sau afectiunile pielii sunt nereprezentate in media.
Solutii alternative de energie ca sa ajungi la festival. ,,Green Race to UNTOLD cu ENGIE si McCann PR
Vineri, 05 Iulie 2019
 ENGIE Green Race to UNTOLD este o componenta a campaniei de comunicare dedicate asocierii dintre brandul ENGIE si festivalul UNTOLD, dezvoltata de McCann PR. Lansata sub headline-ul „Simte energia umana la UNTOLD! Cu ENGIE ai surse de energie regenerabila. Si la festival, si acasa”, campania aduce in...
10,4 % crestere a bunurilor de larg consum in Romania pentru primul trimestru din 2019
Luni, 10 Iunie 2019
 Plasata printre pietele cu cresterea cea mai mare din cele 28 de tari europene, Romania a inregistrat cresteri mai mari atat in ce priveste preturile platite (+3,3%) cat si volumele cumparate (+7,1%), astfel incat cheltuielile totale pe bunurile de larg consum au crescut cu 10,4%.
SMART TV cu Primul Ministru. LIVE VIDEO Marius Tuca Show de la ora 15.00 cu Viorica Dancila pe Mediafax si Gandul
Luni, 10 Iunie 2019
 Pe langa canalul online din trust, Marius Tuca Show va fi unul dintre pilonii viitoarei televiziuni Smart TV care a primit licenta CNA si care, potrivit unor surse apropiate grupului de media & entertainment condus de Adrian Sarbu, este asteptata sa se lanseze in toamna acestui an.
Surse: Licitatie outdoor digitala Phoenix Media. Compania reia licitatiile DOOH, cu campanii de 5.000 de euro net si pornire de la 1.000 de euro
Joi, 14 Martie 2019
Contactat de catre AdPlayers si intrebat care este valoarea spatiului media pus licitatia online, Dio Boaca, General Manager, Phoenix Media a afirmat ca licitatia care va avea loc marti, 19 martie, a.c., are ca obiect doua campanii in valoare de 5.000 de euro net, al caror pret de pornire va fi de 1.000 de euro
« 1 2 3 4 5 »