Ordonare dupa: data / relevanta
Miercuri, 29 Mai 2013
Printre cei care ar licita pentru achizitia Epamedia se afla Rene Rosenberg, actualul CEO Affichage Marti, 28 Mai 2013
Cu un buget de media estimat la peste 100 -150 de mii de euro si o valoare totala a premiilor de 105.705 lei (1.057.050.00 lei vechi) , promotia nationala “Cum sa nu bei bucuros cand ai portofelul gros?” se va desfasura in perioada 13 mai – 31 iulie si are drept mare premiu un salariu de 4.300 de euro, 12 premii a cate 1.000 de euro si 348 de premii de 100 lei ( 1 milion...
Miercuri, 22 Mai 2013
Agentia castigatoare a licitatiei ar putea fi anuntata in curand, cel mai probabil chiar in urmatoarele zile
Luni, 13 Mai 2013
Comunicarea este declinata atat in print cat si spot TV. In afara costurilor de creatie si productie, din informatiile adplayers numai business-ul anual de agentie se ridica la un volum de 50-100.000 de euro.
Joi, 25 Aprilie 2013
Potrivit unor surse adplayers apropiate companiei, managerul ar fi “divortat” de Spectacular, in urma scandalului rezilierii contractului publicitatii de la metrou. Din informatiile de pana la aceasta ora conducerea companiei este asigurata de patronat.
Vineri, 19 Aprilie 2013
Intr-o tranzactie estimata de surse adplayers din piata de media la 300-500 mii de euro, Cristin Tocan si-a vandut partile pe care le detinea in revista...
Joi, 18 Aprilie 2013
Realizata de Cocoon Group, relansarea sub un nou ambalaj a gamei de produse chimice Nufar si Triumf sub un nou ambalaj este estimata la cateva zeci de mii de euro.
Miercuri, 17 Aprilie 2013
Nemultumiti de cifrele filtrate pentru Marti, 16 Aprilie 2013
Fostul director de creatie de la DDB Bucuresti lucreaza alaturi de Mihai Ene, directorul de creatie si managing partner al agentiei The Secret Service, conduse de Adina Sorescu
Miercuri, 10 Aprilie 2013
Cu un buget estimat la 150-200 mii de euro, autorii campaniei dezvoltate de Saatchi & Saatchi si Zenith Media au declarat pentru adplayers ca, pe langa awarness, printre obiectivele campaniei La Festa 3 in 1 se numara intinerirea brandului La Festa si cresterea cotei de piata.
Marti, 09 Aprilie 2013
Estimata de surse din piata la un buget de aproximativ 100.000 de euro, campania Stejar isi cheama consumatorul “strong” sa bea pentru gustul si emotia momentelor masculine in situatii de consum variate, inclusiv cu tovarasii.
Miercuri, 03 Aprilie 2013
Potrivit unor surse adplayers din piata, despartirea de DDB a Corinei Bacanu, fosta directoare de creatie, urmeaza mai...
Marti, 26 Martie 2013
In ciuda formularilor simple, productia mesajelor de marketing poate avea culise complicate si schimbari de agentii. O dovedeste si comunicarea platformei „Online va fi mereu simplu”.
Marti, 29 Ianuarie 2013
Din informatiile adplayers, fostul om de comunicare si relatii publice care lucra in operatorul de telefonie de 10 ani, va parasi domeniul IT&C pentru o...
Joi, 24 Ianuarie 2013
In urma unui pitch organizat de Ursus Breweries, Kaleidoscope Proximity, agentia de digital si direct marketing a grupului BBDO, si-a extins recent portofoliul de clienti, castigand brandurile Timisoreana, Ciucas, Stejar si Azuga
Vineri, 11 Ianuarie 2013
Intr-o comunicare trimisa la sfarsitul lunii decembrie agentiilor de media partenere se arata ca, incepand cu 1 ianuarie 2013, pentru a crea un climat transparent, costurile (tarifele) spatiilor media contractate sunt nete iar bonusul pentru volumul de agentie (AVB) va fi eliminat din relatia intre agentii si ProTV S.A.
Vineri, 07 Decembrie 2012
Uniunea Agentiilor de Publicitate din Romania solicita sprijinul posturilor de televiziune pentru oprirea publicarii Ordonantei de Urgenta privind modificarea Legii Audiovizualului nr.504/2002.
Vineri, 23 Noiembrie 2012
Iesirea unui canal de sport din pachetele de cablu ar putea antrena pierderi de milioane de euro pe an in vistieria canalului
Marti, 20 Noiembrie 2012
„In Romania, momentan, peste 85% merg in campanii normale, marketplace, la click, si anunturi 'mici'. Un procent cuprins intre 10% si 15% se indreapta spre formatele premium, cu care piata se invata mai greu”, este de parere Dragos Stanca, managerul Thinkdigital Romania, reprezentantul facebook pe piata locala.
Joi, 15 Noiembrie 2012
Cu o productie de estimata de surse din piata la 40-50.000 de euro, spotul vrea sa lamureasca sloganul Domo. Cumpara destept.
ALTE CAUTARI
PUBLICITATE: