Rezultatele cautarii dupa : "surse"
Ordonare dupa: data / relevanta  
« 8 9 10 11 12 »
Buget de 3-4 Milioane de euro Bunge Prio la OMD
Joi, 21 August 2014
 Cu un buget estimat de surse adplayers la o valoare de 3-4 Milioane de euro pe an, agentia OMD Romania a fost aleasa sa administreze contul de media Bunge Prio pentru Floriol si Unisol

 

Anuntate exclusiv in adplayers, castigatoarele licitatiilor Romtelecom si Cosmote confirmate oficial.
Vineri, 01 August 2014
 Media Investment si GMP au fost confirmate castigatoarele licitatiilor de media si creatie.Informatia a fost publicata in adplayers in doua randuri, pe surse, cu mult inaintea comunicarii oficiale in seria de articole Licitatii
Fuziune. iLeo dispare ca agentie de sine statatoare. Devine divizie Leo Burnett.
Marti, 29 Iulie 2014
Anuntata intern chiar inainte de plecarea in vacanta a grupului, fuziunea iLeo cu agentia Leo Burnett lasa in urma o echipa reunita de care in ultima luna s-au despartit  intre 6 si 8 oameni 

A vandut Romexpo si pe dinafara. Targ Print & Sign ce n-ati vazut in ultimii 5 ani!
Miercuri, 16 Iulie 2014
 Cu peste 4000 de meri patrati vanduti in spatiul interior si multe alte sute de metri vandute expozantilor in exteriorul cupolei din complexul Romexpo, Print& Sign 2014 promite sa fie cel mai bun din ultimii 5 ani.
Licitatia de creatie pentru rebrandingul T castigata de GMP. Exclusiv adplayers.
Vineri, 11 Iulie 2014
 Cel mai mare cont de creatie telecom din aceasat toamna a fost castigat de o agentie locala, dupa o finala cu 2 agentii de publicitate.

Aurul Belgravistan a strans peste 400.000 de accesari
Marti, 24 Iunie 2014
 Estimata de surse adplayers din piata de media la o investitie cuprinsa intre 350.000 si 400.000 de euro, “aurul” campaniei Digi Mobil “Belgravistan” a adunat, la trei saptamani de la lansare, sute de mii de accesari in sacii de impresii de pe Internet.

Promotie de baterii incarcata la 100-200 mii EUR. Creatie Rombat, de la Rusu+Bortun
Luni, 16 Iunie 2014
Campania include un spot TV, doua spoturi radio, print, OOH, Social Media si bannere online, precum si un website dedicat
S-a stins un veteran al publicitatii. Dumnezeu sa-l ierte pe Emil Cioanca!
Marti, 10 Iunie 2014
 „Extraodinari oamenii pe care ii poti intalni intr-o viata. Sunteti cei mai buni, cei mai tari.”a fost ultimul mesaj scris in urma cu 24 h pe o retea de socializare de Emil Cioanca, unul dintre creativii veterani din industria romaneasca de publicitate, care s-a stins din viata in cursul zilei de ieri, potrivit unor surse adplayers apropiate grupului de companii in care lucra.
Campania Digi Mobil semnata de Papaya, boicotata in Belgravistan!
Vineri, 30 Mai 2014
 Contactat de catre adplayers, Robert Tiderle a confirmat ca Papaya se ocupa de campania de lansare a serviciului de telefonie mobila digi Mobil, insa nu a dezvaluit detalii privind strategia de promovare.

Itsy Bitsy sparge “pusculita pentru 15.000 EUR de Ziua Copilului
Joi, 29 Mai 2014
 Dupa o repozitionare a unor programe “pentru parinti” care a adus Itsy Bitsy o crestere a veniturilor de 25%,postul de radio...
Surse: RCS-RDS se extinde pe piete din zona Eurasia
Luni, 26 Mai 2014
 Pe langa Romania, piata pe care in anul 2012 inregistra afaceri de aproape jumatate de miliard de euro, RCS-RDS detine in prezent operatiuni telecom in tari printre care se numara Italia, Ungaria, Spania sau Cehia

Mutare de 5-6 Milioane euro. Starcom MediaVest a pierdut, Mediacom a castigat bugetul GSK 2014.
Luni, 19 Mai 2014
 Estimat la 5-6 Milioane de euro pe an, Starcom Media Vest a pierdut bugetul GSK, cont care a fost castigat de Mediacom in urma unei licitatii de media care a avut loc pe mai multe piete inclusiv Romania, cu efect inca din prima luna a acestui an.

 

Miscare pe piata de media. Doua agentii gigant si un cont de 5-6 Milioane de euro pe 2014
Miercuri, 14 Mai 2014
 2014 redeseneaza harta clientilor de media. Estimata de surse din piata la milioane de euro, o importanta miscare in portofoliile a doua agentii de media gigant influenteaza deja negocierile anului in curs.

 

Surse adplayers. Bugetul de rebranding Romtelecom la T, castigat de Media Investment (The Group)
Miercuri, 16 Aprilie 2014
 Estimat la un buget de 15 Milioane EUR, inclusiv contul de rebranding, de castigarea contului Romtelecom / Cosmote atarna ierarhia agentiilor de media din acest an care intalneste o data la 10 -15 ani un rebranding in piata de telecom.

 

Contul global Vodafone pleaca la MEC. Licitatie de 1 Miliard de dolari.
Luni, 14 Aprilie 2014
 Estimat de presa internationala la 900-950 Milioane USD, bugetul de media global Vodafone a fost castigat de reteaua de media MEC (WPP) in urma unei licitatii desfasurata pe o perioada de cateva luni

Doua nasteri postnatale: Fosta MD, Oana Padure pleaca la MEC. In loc vine Roxana Panturoiu
Miercuri, 09 Aprilie 2014
 Fosta Managing Director la Media Direction, Oana Padure, pleaca dupa postantal CEO la MEC. Va fi inlocuita de Roxana Panturoiu.

 

MEC a ramas fara cafea. 2,5-3 Milioane de euro Strauss Romania, la Starcom Media Vest.
Marti, 08 Aprilie 2014
 Estimat de surse adplayers la un buget de 2,5-3 Milioane de euro pe an, bugetul de media Strauss Romania administrat pana in prezent de MEC a plecat la Starcom Media Vest.

PR de incaltaminte si accesorii de 15-20 Mii euro. IL PASSO la RAN Events.
Marti, 08 Aprilie 2014
Retailerul autohton de incaltaminte si accesorii pentru femei si barbati IL PASSO a ales agentia RAN Events sa administreze serviciile integrate de relatii publice pentru reteaua de magazine construita pe parcursul a 15 ani de activitate
Surse adplayers. Licitatie Romtelecom - Cosmote. Participantii secreti.
Vineri, 21 Martie 2014
Potrivit unor surse din piata, pe langa agentiile de portofoliu, Romtelecom si Cosmote au chemat si alte companii de publicitate intr-o sedinta de briefing. Adevar sau ranchiuna pe cei chemati, sursele spun ca una dintre invitate ar avea echipe de creatie prea apropiate de cele care administreaza creatia unui alt operator de telefonie.
Trofeul Cupei Mondiale fotografiat cu mii de romani. Estimari intre 4.000 si 6.000 pe editie.
Joi, 20 Februarie 2014
 Editia precedenta a adunat mii de persoane dornice sa se fotografieze cu trofeul mondial. Spre deosebire de editia de acum 4 ani fotografiile ar putea ajunge in fata mai multor ochi, gratie canalelor media de socializare
« 8 9 10 11 12 »