Rezultatele cautarii dupa : "sursa"
Ordonare dupa: data / relevanta  
« 5 6 7 8 9 »
AGERPRES si CERT-RO invita jurnalistii la Cursul de Securitate Cibernetica special dedicat
Miercuri, 12 Iulie 2017
 Agentia Nationala de Presa si Centrul National de Raspuns la Incidente de Securitate Cibernetica organizeaza, pentru al doilea an consecutiv, Cursul de securitate cibernetica destinat jurnalistilor, care va avea loc in perioada 22-24 august 2017, la sediul CERT-RO, anunta Agerpres.
TVR lider cu Nationala. 1 din 4 romani din publicul comercial cu ochii pe TVR 1 la Polonia - Romania
Luni, 12 Iunie 2017
 In mediul urban, partida Polonia-Romania a fost urmarita de 914.000 de telespectatori (rating mediu 9,4%, share mediu 23,5%), dintre care 378.000 reprezinta targetul comercial (8,3% rating mediu, respectiv 24,4% cota medie de piata).
London International Awards extinde perioada de inscriere la 30 iunie
Vineri, 09 Iunie 2017
 In prezent, LIA recunoaste si onoreaza creativitatea in 19 domenii de manifestare diferite: Ambient, Billboard, Branded Entertainment, Design, Digital, Health & Pharma, Integration, Music & Sound, Music Video, Non-Traditional, Package Design, Poster, Print, Production & Post-Production, Radio & Audio, Social Influencers, The NEW, TV/Cinema/Online Film and Verbal Identity.
Peste 100 milioane de oameni impresionati de o campanie outdoor pentru persoane lipsite de vedere.
Marti, 06 Iunie 2017
 Cele mai bune reclame „Food and Beverage” pe scena FAB Awards de la Londra. BBDO New York, Leo Burnett, AMV BBDO si JWT Londra dar si alte agentii cu state grele in creativitatea mondiala au urcat pe scena FAB Awards din Regatul Unit.
Gunoiul plimbat sute de kilometri si gropile neconforme, urmarite de peste 1 din 6 romani din publicul comercial la Pro TV. 17,6% cota de piata.
Marti, 06 Iunie 2017
 Reportajul ancheta privind problemele ridicate de ridicarea gunoiului si gropile neconforme cu legislatia europeana a incheiat cel de-al 18-lea sezon la Romania, te iubesc!
Turcia la Bucuresti. Festivalulul Traditiilor Culturale Turcesti, intre 9 si 11 iunie in Parcul Herastrau
Vineri, 02 Iunie 2017
 Evenimentul va avea loc in perioada 9-11 iunie  2017, in Bucuresti, Parcul Herastrau, langa Roata Mare, dupa cum anunta organizatorul evenimentului - cotidianul de limba turca Gazete Balkan, cu prilejul aniversarii a 12 ani de la aparitia acestuia in Romania
Morarita-i patiserul, tac tac pac. De Ogilvy & Mather pentru patiseria congelata Morarita, de la Dr Oetker
Marti, 30 Mai 2017
 Campanie pentru patiseria congelata Morarita de la Dr. Oetker este semnata de Ogilvy & Mather Romania
Petrom iese la barbeque cu familia si prietenii de la Cohn & Jansen JWT. Discounturi de 80% la gratare
Luni, 29 Mai 2017
 Desfasurata in parteneriat cu Berndes, producator de instrumente de bucatarie cu o istorie de aproape 100 de ani, campania promotionala se desfasoara in perioada 8 mai – 6 august 2017.
Agenda completa iCEE.fest 2017. S-a extins la 6 scene si o zona outdoor, cu 12 linii de continut
Luni, 29 Mai 2017
 Printre liniile de continut se numara Disruption, eHealth, VR&AR, Content, eCommerce, AdTech, Marcom, Smart Homes, Fin Tech, Creativity, Startups si Entertainment – concerte live, spectacole de standup comedy si prezentari amuzante
Poveste din Romania, cea mai buna la SABRE! Gold Awards EMEA pentru CEZ si Rogalski Damaschin PR
Joi, 25 Mai 2017
 SABRE Gold Awards EMEA 2017 pentru Biblioteca de Energie CEZ, de la Rogalski Damaschin PR
Campania Kaufland, Noul TU, pusa la zid de un alt creativ de 20 de ani in publicitate
Marti, 23 Mai 2017
 „Cel mai grav mi se pare impresia de stingacie si chinuiala lasata de noua directie creativa Kaufland. Sloganul pare o traducere smulsa cu forcepsul a unui mesaj electoral american. Si spunind asta ma bazez pe toata sintagma: Noul Tu traieste fresh”, este de parere Adrian Poenaru, freelancer in creatie de publicitate.
Directorul de creatie Geometry Global Romania, Mihai Fetcu, jurizeaza Golden Hammer 2017
Marti, 23 Mai 2017
Festivalul de publicitate din Letonia va avea loc in perioada 31 mai – 2 iunie 2017, la Riga.
Au gresit MAJOR ca au scris tot mesajul cu MAJUSCULE, bietii incepatori. Senior de creatie despre NOUL TU, Kaufland
Luni, 22 Mai 2017
NOUL TU TRAIESTE FRESH. NOUL TU PUNE BUNATATE IN MANCARE. Campanie Kaufland prinsa cu prea multe majuscule.
PR
ARRP Invitata cu drepturi depline in International Communication Consultancy Organization (ICCO)
Miercuri, 17 Mai 2017
 International Communication Consultancy Organization (ICCO) a invitat oficial Asociatia Romana de Relatii Publice (ARRP) sa adere cu drepturi depline la platforma globala,
Cine va urca pe scena Galei Produsul Anului 2017? Raspunsul pe 18 mai.
Vineri, 12 Mai 2017
 Pe data de 18 Mai, la Crowne Plaza Hotel, va avea loc Gala de decernare a trofeelor Produsul Anului, din acesta an.
Bakers Digital si colegii de la V+O Communication cheama studentii la Academia Bakers
Vineri, 12 Mai 2017
Programul de dezvoltare profesionala este destina destinat tuturor studentilor interesati de o cariera in PR, Social Media, Event Management.
Programele reality TV inspira publicitatea din retail. Creatie irlandeza Chemistry pentru Lidl, TrolleyCam
Miercuri, 10 Mai 2017
 Cu strategie si creatie semnata de agentia Chemistry Irlanda, cea mai recenta campanie a lantului de magazine este inspirata de popularitatea programelor de tip Reality TV.
Filme creative documentare la Kinedok. 22 de proiectii in 14 orase la invitatia One World Romania
Luni, 08 Mai 2017
 Publicul cinefil din 14 orase din tara este invitat sa vizioneze documentare creative din Europa Centrala si de Est
Young Board la IAA Young Professionals pentru urmatorii doi ani. Iulia Niculae (FRF), Presedinte
Luni, 08 Mai 2017
 Din Comitetul de Conducere IAA YP mai fac parte George Toma (Bergenbier) – VP & Director parteneriate strategice, Ivona Babarelu (Clever Tech) – Director proiecte, Radu Rotaru (Geometry Global) – Director Marketing & Comunicare si Alexis Musca (CINETic) – Director HR.
Noul castigator al concursului pentru logo-ul Bucurestiului, propus validarii publice. Decizia, pe 12.
Sambata, 06 Mai 2017
 In urma descalificarii lucrarii declarate initial castigatoare, juriul concursului organizat de Primaria Capitalei pentru realizarea unui logo reprezentativ al municipiului Bucuresti a desemnat un nou invingator in persoana lui Alexandru Mihai Nenciu, urmatorul clasat in functie de punctaj.
« 5 6 7 8 9 »