Rezultatele cautarii dupa : "sursa"
Ordonare dupa: data / relevanta  
« 2 3 4 5 6 »
Despre Coronavirus. Agentia de comunicare digitala Screen Native pune umarul la informatie echilibrata desprecoronavirus.ro
Vineri, 13 Martie 2020
 Mugur Patrascu, Screen Native, agentia autoare: ,,Cu acest site ne-am propus sa cream un pol echilibrat de informatie, fara pareristica, un loc in care se gaseste toata informatia necesara pentru a face fata situatiei. Acesta este modul in care se organizeaza profesionist comunicarea oriunde in lume si in mod...
Telekom Romania pastreaza nivelul investitiilor in comunicare din 2019 si in 2020. Andreas Elsner anunta oferta de iarna Telekom.
Joi, 14 Noiembrie 2019
 Compania anunta oferta de iarna. Smartphone-uri la 0 euro, televiziune cu 50% reducere sase luni si HBO gratuit pe tot anul
PR, Auto
Toyota Romania: Autovehiculele hibride castiga teren in randul flotelor auto ale companiilor
Vineri, 01 Noiembrie 2019
 Uniunea Europeana a fixat un obiectiv de reducere a emisiilor de CO2 din transport de 60% pana in 2050, prin comparatie cu nivelurile din 1990, in conditiile in care transportul este sursa a aproape 30% din totalul de emisii de CO2 din UE, iar Toyota a anuntat in 2015 cum va pune in practica acest deziderat la...
Dove reduce plasticul
Joi, 31 Octombrie 2019
 Initiativele Dove se numara printre cele mai complexe planuri de acest tip din industria de profil si vor avea un impact semnificativ, eliminand utilizarea unei cantitati de peste 20.500 tone de plastic virgin in fiecare an. Aceasta cantitate este suficienta pentru a masura planeta, de jur imprejur, de 2,7 ori1. Brandul a optat pentru implementarea unor initiative pe termen lung in locul...
Doi ani de activitate Telekom Banking in Romania
Marti, 29 Octombrie 2019
 In octombrie 2017, Telekom Romania si Alior Bank au lansat Telekom Banking, proiectul financiar digital care raspunde nevoilor consumatorilor de produse si servicii rapide, usor de utilizat, de oriunde si oricand.
sursa: telekombanking.ro
Dove lanseaza gama Dove Nutritive Solutions printr-o noua campanie de comunicare
Luni, 30 Septembrie 2019
 Prin noua campanie de comunicare dedicata produselor de ingrijire a parului, Dove incurajeaza consumatorii sa fie creativi cu parul lor, fara sa le fie teama ca il vor deteriora
Cinci zile pentru dezbateri privind combaterea incalzirii globale, la Bucharest Science Festival
Marti, 24 Septembrie 2019
 Cel mai mare festival dedicat stiintei va incepe miercuri 25 septembrie 2019, iar timp de cinci zile participantii vor descoperi si dezbate cum putem combate incalzirea globala prin intermediul fuziunii nucleare si a noilor tehnologii. 
Telekom Romania investeste intre 10% si 15% din bugetul anual in cea mai recenta campanie cu accent pe control parental si Smart WiFi
Miercuri, 11 Septembrie 2019
 In randul clientilor Telekom, cei mai multi gasesc utila o aplicatie de control parental, cele mai importante caracteristici ale serviciului constand in posibilitatea de a restrictiona accesul copiilor pe anumite site-uri (85%), de a geolocaliza copilul (85%) si de a vedea ce site-uri a vizitat acesta (79%).
Vandalizare in publicitatea la Metrou. Publicitatea amenintata de cine-si doreste banii publici din reclama stradala in transporturi
Vineri, 16 August 2019
Contrar uzantelor in care panourile amplasate ilegal sunt avertizate de catre Politie sau autoritatea care emite ordinele de restrictie privind amplasarea mijloacelor de publicitate, cateva panouri aflate in exteriorul statiilor de metrou din Bucuresti au fost manjite cu aracet si o hartie fara nicio adresa oficiala...
11 campanii in librarii si un obiectiv principal atins. A inceput ,,Te asteptam in librarie 2019
Vineri, 09 August 2019
 Sorin Lucaci, Editura Herald, pentru AdPlayers: ,,Cartile pot schimba vieti! Lectura ne dezvolta din punct de vedere uman, spiritual, devenim mai creativi, mai buni, mai intelegatori, mai intelepti, si,de ce nu, ne ajuta sa avem propria noastra viziune despre lume si viata"".
Telekom Romania lanseaza Mobil Nelimitat, disponibil si in reteaua de magazine Mega Image si Shop&Go. Deschidere pentru alte parteneriate.
Vineri, 05 Iulie 2019
Intrebati de AdPlayers daca parteneriatul ar putea duce si spre vanzarea terminalelor mobile, atat Andreas Elsner, Director Executiv Comercial – Segment Rezidential, Telekom Romania cat si Adrian Nicolaescu, VP marketing, comunicare si sustenabilitate Mega Image au subliniat ca actuala colaborare reprezinta si o...
1 din 2 romani din publicul activ au vazut la TVR1 calificarea Romaniei U21 in semifinalele EURO 2019
Marti, 25 Iunie 2019
Unul din doi telespectatori din publicul activ, mediul urban, a vazut la TVR 1 jocul Nationalei U21 cu Franta pentru calificarea in semifinalele Campionatului European U21: 692.000 de telespectatori (rating mediu de 16,2% si cota de piata medie - 46,1%).
1 din 3 romani din publicul activ (comercial) au urmarit victoria Romaniei U21 contra Angliei U21. TVR1, lider pe toate segmentele de de audienta
Luni, 24 Iunie 2019
Minutul „de aur” al partidei comentate de Marian Olaianos si Emil Hossu-Longin s-a inregistrat, la nivel national, la ora 21.20, cand, 2.598.000 de telespectatori (rating de 14,6% si share 35,5%) priveau la TVR 1 lupta tinerilor din Nationala de tineret U21 impotriva Angliei
,,Cand vorbim despre #fakenews, respectiv #dezinformaredigitala, vorbim despre un continut digital hibrid, foarte greu de definit Alina Bargaoanu, SNSPA, la conferinta Fake News
Vineri, 07 Iunie 2019
Conferinta a fost urmarita online, in direct, de peste 4.000 de persoane, iar intr-o saptamana de la desfasurarea evenimentului sunt inregistrate mai mult de 26.000 de vizualizari, cumulate, pe pagina de Facebook a ARRP Romania si in reteaua privesc.eu, operatorul care a transmis live online evenimentul.
Evenimentul anului in industria de obiecte promotionale, Corporate Gifts Show va avea loc intre 9 si 12 octombrie in pavilionul B1 de la Romexpo
Miercuri, 29 Mai 2019
 Organizata de Euroexpo Fairs in parteneriat cu Romexpo, editia din acest an a Corporate Gifts Show se va desfasura intre 9 si 12 octombrie in unul din cele mai noi Pavilioane Romexpo – Pavilionul B1.
Campania pentru Alegerile Europarlamentare a dublat pretul publicitatii. Cine si cat a cheltuit online?
Sambata, 25 Mai 2019
De o spatamana, nenorocire: ma costa de doua ori mai mult ca un utilizator  sa vada o postare a clientilor mei pe facebook. Reclama/postarea nefiind nici mai buna, nici mai proasta ca saptamana...
Parcul Eolian CEZ sustine primul DJ care mixeaza un concert de pe o turbina, la 100 metri inaltime.
Marti, 21 Mai 2019
 Evenimentul a avut loc in parcul eolian CEZ si marcheaza atat colaborarea cu festivalul Neversea, cat si inceputul unui parteneriat „verde” intre festival si Grupul CEZ.
Numarul 1 Subway Romania pe Bucuresti - Ilfov, premiat in Dallas, SUA
Vineri, 29 Martie 2019
 Rumen Radev, Subway Romania Business Development Agent pentru zona Bucuresti-Ilfov este unul dintre cei 35 de agenti de dezvoltare din intreaga lume premiati   pentru realizarile lor remarcabile la conferinta anuala de Leadership ce a avut loc in Dallas.
Femei care inspira celebrate de Itsy Bitsy, intr-o expozitie gazduita de Auchan Titan si hidratata de Aqua Carpatica
Joi, 14 Martie 2019
 In cadrul unei expozitii gazduite de Auchan Titan si hidratata de Aqua Carpatica, Andreea Marin, Dana Nalbaru, Feli, Sore, Urania Cremene, Simona Dragomir, Ruxandra Rusan, Alex Zamfir si Marius Constantinescu au vorbit cu recunostinta despre acele femei, care le-au marcat existenta, intr-o campanie de celebrare a...
Autoklass Grup este partener al Echipei Nationale de fotbal a Romaniei
Joi, 21 Februarie 2019
 Federatia Romana de Fotbal si Autoklass Grup au anuntat debutul unui parteneriat strategic, cu o durata de patru ani, prin care compania romaneasca devine partener oficial al Echipei Nationale de fotbal a Romaniei.
« 2 3 4 5 6 »