Ordonare dupa: data / relevanta
Luni, 01 August 2022
Realizat in parteneriat cu Dr. Leventer Centre, Eau Thermale Avene, MagnaPharm Marketing and Sales, MPR Agency, studiul ”Perceptia romanilor si nivelul de cunostinte despre cancerul de piele”, a fost realizat de Reveal Marketing Research, in luna iunie, la solicitarea Fundatiei pentru Sanatatea...
Miercuri, 10 Noiembrie 2021
Dintre suplimentele alimentare, cele mai cautate sunt vitamine si minerale (80%), suplimente pentru imunitate (70%), suplimente pentru raceala si gripa (57%), suplimente pentru ficat / hepatoprotectoare (34%) si suplimente pentru digestie, flora intestinala, probiotice si prebiotice (33%)
Marti, 28 Septembrie 2021
Relatiile sociale se afla in continuare pe primul loc in ceea ce priveste motivatiile romanilor si inregistreaza procente mai ridicate (38%) fata de media vara acestui. Derulat de Reveal Marketing Research, studiul Romanii Azi are loc lunar si reda aspecte de moment legate de romani, dar si evolutia lor in timp.
Vineri, 09 Aprilie 2021
In portofoliul Biofarm se regasesc si acum produse care au trecut cu brio testul timpului, asa cum sunt Carmol, pe piata inca din 1928, Triferment si Anghirol, doua dintre mai cunoscute branduri, lansate in 1959, Cavit, esential in dezvoltarea armonioasa a copiilor, aparut in 1964, sau Colebil, expertul problemelor...
Luni, 26 Octombrie 2020
Campania de comunicare cuprinde o executie TV, care ruleaza in aceasta toamna, precum si o serie de vizualuri care vor fi folosite in mediul online si isi propune sa schimbe modul in care romanii se raporteaza la anumite probleme ale echilibrului intestinal.
Vineri, 19 Octombrie 2018
Fost Presedinte al Pizza Hut International, avand rezultate excelente de crestere prin intermediul diviziilor internationale din Asia, India si Europa, numirea lui Mlind Pant in pozitia de CEO este o premiera pentru structura organizationala Amway, afacere care a fost administrata ca un business de familie inca de la...
Vineri, 25 Mai 2018
Studiul in baza caruia consumatorii au votat produsele si serviciile a fost realizat online, pe 29 de categorii, de Exact Business Solution, pe un esantion de 7100 de consumatori romani, reprezentativ pentru populatia din mediul urban cu varsta cuprinsa intre 18 si 54 de ani, utilizatori de internet. Eroarea maxima de esantionare este +/-1.2%.
Miercuri, 23 Mai 2018
Gala de decernare a premiilor Produsul Anului, editia 2018, are loc miercuri, 23 mai, la JW Marriott Bucharest Grand Hotel. Incepand cu 24 mai, produsele castigatoare vor putea purta titlul de “Votat Produsul Anului®” de catre consumatorii romani, in toate campaniile de comunicare.
Luni, 22 Ianuarie 2018
Noul supliment alimentar pentru ficat SteaBlock de la Hyllan Pharma deruleaza campania sub titlul „Alearga, Inoata, Fii activ
Marti, 28 Noiembrie 2017
Dealtfel, in cadrul Galei de Premiere, 6 trofee ale competitiei au fost castigate de clientii din portofoliul DWF, in urma unei jurizari ce a tinut cont de de 200 de criterii de jurizare esentiale pentru orice website de e-commerce: de la Usability, SEO, Securitate, Aspecte Juridice, Mobile, Content, Social Media, E-Mail Marketing pana la profesionalismul...
Joi, 28 Septembrie 2017
„Orientarea catre segmentul de ingrijire personala vine ca o suplimentare fireasca a portofoliului de produse, in acord cu nevoile consumatorului” a declarat Ioana Cebuc, Director Marketing Prisum International Trading, distribuitor al produselor Himalaya Herbals Healthcare in Romania.
Vineri, 19 Mai 2017
Premiile “Produsul Anului” au fost decernate joi, 18 Mai, in cadrul unei Gale ce s-a desfasurat la Crowne Plaza Bucharest Hotel.
Vineri, 12 Mai 2017
Pe data de 18 Mai, la Crowne Plaza Hotel, va avea loc Gala de decernare a trofeelor Produsul Anului, din acesta an.
Vineri, 31 Martie 2017
Beneficiind de expertiza mai multor consultanti si analisti in marketing si comunicare, in cadrul intalnirii, membrii Comitetului Etic al competitiei au validat un numar de 18 categorii din ariile de FMCG, suplimente alimentare, electrocasnice pentru ingrjire personala si banking.
Joi, 28 Aprilie 2016
“Regulamentele Europene sunt aplicabile publicitatii pentru orice produs sau supliment alimentar si pentru orice spatiu publicitar - de la audiovizual pana la mediul online sau la marca in registrata”, a afirmat Stephane Martin, presedintele Aliantei Europene a Standardelor in Publicitate (EASA) , la conferinta ”Bune practici in publicitatea suplimentelor alimentare”
Luni, 11 Aprilie 2016
Lider in solutii de medicina integrativa pentru un stil de viata sanatos, compania Secom anunta numirea lui Razvan Robescu in postura de Marketing&Communication Director si a Cristinei David pe pozitia de Trade Marketing Manager.
Marti, 09 Februarie 2016
131 de spoturi TV analizate. CNA a decis intrarea in legalitate a spoturilor Detrical, Doppel Herz Omega-3, Proenzi Artrostop Rapid si Prospan
Joi, 20 Septembrie 2012
Andrei Cristea, managerul agentiei estimeaza tinta de vanzari anuala a produsului la 80-100.000 eur pe an.
ALTE CAUTARI
PUBLICITATE: