Ordonare dupa: data / relevanta
Luni, 19 Martie 2007
Derulata de Brands & Bears pentru Unilever īn Romania, Serbia, Muntenegru, Bulgaria, Macedonia, Kosovo si Moldova, promotia de primavara Cif si Domestos pune la bataie 4 milioane de plicuri cu seminte alaturi de sansa de a cāstiga teren pentru o gradina de flori, īn valoare de 25 000 de euro
Luni, 12 Martie 2007
Agentia de publicitate The Ad Store condusa de Remus Frunza (foto) va demara campania de imagine la nivel local si national al grupului de firme Gold & Platin ce cuprinde īn portofoliu 13 companii care activeaza īn domeniul financiar (investitii, broker de asigurare reasigurare, leasing, etc. ) si īn domeniul distributiei de autovehicule, avānd o cifra de afaceri de 25 de milioane Euro
Marti, 27 Februarie 2007
Fundatia ERSTE si Erste Bank sustin competitia The Balkan Case Challenge pentru cei mai buni studenti din regiunea Europei Centrale si de Est, care studiaza dreptul, economia, stiintele politice, relatiile internationale, tehnologia informatiei sau alte discipline conexe, contul de relatii publice al Erste Bank fiind administrat de Synergy Communications
Marti, 13 Februarie 2007
Laura Tampa (foto) este noul Managing Director al agentiei Grey Worldwide Romānia, iar Mihail Vārtosu, fondatorul companiei, va oferi īn continuare consultanta de management si marketing de pe pozitia de Strategic Advisor al Grey Global Group īn Balcani
Vineri, 09 Februarie 2007
Realizat cu sprijinul Webstyler, potrivit organizatiei, International Advertising Association - IAA Romānia a lansat portalul de comunicare www.iaa.ro ca site de stiri si informatii pentru mediul de comunicare din Romānia, website care a primit deja de la unul dintre membri, pe lānga felicitari, si o observatie: "Bannerele sunt cam enervante"
Vineri, 02 Februarie 2007
Lucrarea contine analize si statistici documentate asupra mediului politic, macroeconomic si privitoare la dezvoltarea sectoriala, atāt pentru piata romāneasca cāt si pentru cea internationala, potrivit editorilor, si este tiparita īntr-un tiraj de 67.000 de exemplare, distribuite la un cost cuprins īntre 120 si 150 EUR, īn Europa, America de Nord, Asia, Africa si Orientul Mijlociu
Luni, 15 Ianuarie 2007
Responsabilii marcii considera Romania ca fiind tara cu cel mai mare potential din regiune si anticipeaza ca anul acesta vānzarile vor ajunge la 1,250 unitati si o cota de piata de 1,2 - 1,4 % fata de cele 376 de unitati comercializate īn 2006 care au reprezentat 0,3 % din piata
Miercuri, 10 Ianuarie 2007
Claudiu Dobrita, Creative Director si Stefan Vasilachi, Associate Creative Director sunt noii Directori de Creatie ai Grey Worldwide Romānia, iar Mihail Vārtosu, Regional Managing Director Grey Worldwide afirma ca plecarea, dupa 12 ani, a lui Sorin Predescu, fostul Director de Creatie lasa un loc greu de umplut
Vineri, 22 Decembrie 2006
Psychologies a fost relansata īn 1998 īn Franta si, potrivit Edipresse, s-a bucurat de un enorm succes īn ultimi 10 ani, cu un tiraj de peste 350 000 de exemplare si locul 2 īn topul publicatiilor lunare din punct de vedere al veniturilor din publicitate, revista avānd de curānd editii īn Spania , Italia, Marea Britanie, Rusia si China
Joi, 14 Decembrie 2006
COSMOTE a acordat 1.000.000 de minute gratuite pe an pe viata clientului cu numarul 1 milion, cifra pe care a atins-o la un an de la intrarea pe piata
Joi, 07 Decembrie 2006
Contul a fost cāstigat īn luna mai 2006, dupa o licitatie la care au mai participat, potrivit United, īnca 2 agentii, United demarānd recent, pentru retaileri, campania de lansare a mall-ului Liberty Center, programat sa fie predat la cheie īn 2008
Miercuri, 15 Noiembrie 2006
Grey si Romtelecom au dezvoltat noua campanie publicitara "ClickNet vine peste tine care", ce urmareste sa consolideze imaginea marcii ClickNet, potrivit agentiei, comunicānd īn acelasi timp si cea mai recenta promotie pentru ClickNet Express, plecānd de la viteza de 2,5 Mbps
Joi, 09 Noiembrie 2006
Printr-o colaborare MGM Networks cu compania Chellomedia, UPC Romānia a lansat si īn Romānia The MGM Channel - un canal destinat pentru 1,5 milioane de clienti de televiziune prin cablu si satelit din Romānia, Republica Ceha, Ungaria si Slovacia
Miercuri, 18 Octombrie 2006
Campania de comunicare care marcheaza lansarea pe piata romāneasca a noii game de minirulade Roll4Ever de la Vel Pitar a fost lansata pe 14 octombrie 2006 si cuprinde spotul TV "Atractie", machete de presa, Internet si POSM-uri
Miercuri, 18 Octombrie 2006
Dupa 7 ani de experienta la agentii ca BBH si Mother, din New York, Gabriela Dobre revine la Bucuresti pe pozitia de Group Creative Director la Scala JWT
Vineri, 06 Octombrie 2006
Romānia este cea de-a 9 a divizie Vodafone si cea de-a 7-a din Europa care lanseaza 3G Broadband - o solutie de conectare mobila performanta care asigura viteze de pāna la 1.4 Mbps, de 4 ori mai mult decāt viteza furnizata de 3G
Vineri, 29 Septembrie 2006
Compania de PR condusa de Ruxandra Mateescu (foto) a devenit agentia de Relatii Publice a grupului britanic Oxford Business Group (OBG), pentru care va realiza si implementa campania de comunicare corporate a grupului britanic precum si pe cea a brandului Emerging Romania
Miercuri, 27 Septembrie 2006
Automobile Bavaria a organizat īmpreuna cu BtB Advertising, pentru a patra oara consecutiv, competitia nationala BMW Golf Cup International, una din marile linii care directioneaza implicarea BMW īn organizarea si sponsorizarea de evenimente sportive, printre care se numara golful, yachting-ul si motociclismul
Joi, 21 Septembrie 2006
Voxline Communication si COSMOTE Romānia semneaza un parteneriat pentru oferirea serviciilor cu valoare adaugata, operatorul de telefonie mobila avānd, dupa primele 7 luni de activitate pe piata romāneasca, un numar de peste 530.000 de clienti
Marti, 19 Septembrie 2006
Peroni Nastro Azzurro lanseaza noua campanie de comunicare globala si pe piata romāneasca, un omagiu adus uneia dintre creatiile cele mai reprezentative pentru stilul tipic italian: La Dolce Vita, capodopera cinematografica a lui Federico Fellini
ALTE CAUTARI
PUBLICITATE: