Ordonare dupa: data / relevanta
Miercuri, 01 August 2007
Partea doua a comunicarii campaniei “Dragoste fara griji”, realizata de GMP se face pe Tv, presa scrisa, BTL, si comunicare neconventionala, compnenta Tv fiind difuzata in regim de spot social pe TVR1, RealitateaTV, Prima TV, Romantica si UTV
Joi, 26 Aprilie 2007
Agentia de publicitate GAV Scholz&Friends Bucuresti lanseaza impreuna cu DaimlerChrysler Romania doua campanii de vanzari pentru van-urile Vito si Viano, de la Mercedes-Benz
Marti, 17 Aprilie 2007
Tiparit intr-un tiraj de 20.000 exemplare si la un pret de coperta de 4 lei, potrivit editorului, saptamanalul de afaceri aduce in Romania un partener exclusiv cu Newsweek si va face parte dintr-un concept integratcross-media, potrivit editorului - pentru prima data in Romania, si care va reuni produse de business din Publishing, TV si Portal online
Vineri, 23 Februarie 2007
Val Voicu (foto), General Manager la AdEvolution estimeaza, pentru AdPlayers, ca īn 2007 piata de publicitate online va fi de 8 milioane de euro iar compania "īsi mentine obiectivul ambitios propus anul de trecut de a detine 70% market share (cota de piata n.r.)"
Marti, 29 August 2006
Calin Rotarus, Online Sales Director la ARBOmedia, spune ca piata publicitatii online este controlata de 3 regii si un broker de media, executivul estimānd o valoare de 6 milioane EUR pentru acest an, īn crestere cu peste 100% fata de anul 2005, cānd apreciaza oficialul ca s-au cheltuit 2,4 milioane EUR
Marti, 08 August 2006
Comunicatedepresa.ro atrage 10.000 de abonati si mai mult de 30% din cifra de afaceri cumulata a agentiilor de relatii publice NewMedia Agency si NewMedia PR, cele doua companii avānd īn acest an, ca obiectiv, depasirea cifrei de afaceri de 100.000 EUR
Joi, 03 August 2006
Euroline Retail Service si Vodafone Romānia vor comunica īn mod direct clientilor serviciul de Debit Direct, disponibil clientilor operatorului de telefonie mobila si posesorilor de carduri EuroLine si Euroline Style īncepānd cu 1 august
Vineri, 07 Iulie 2006
Cotidianul pastorit editorial de Gheroghe Voicu va fi reprezentat in exclusivitate pentru vanzari de mare publicitate de catre regia de vanzari condusa Vlad Tudosie
Marti, 27 Iunie 2006
Din luna mai 2006, contul Peroni Nastro Azzurro din portofoliul URSUS Breweries este gestionat de catre agentiile de publicitate Mercury Promotions (brand) si Zenith Media (media), Publicis Romania urmand sa deruleze proiecte speciale precum Ambientalia
Luni, 08 Mai 2006
La aniversarea de 6 ani a FHM, Sanoma Hearst Romania a editat un format special, mai mare cu 33%, editia XXL a revistei pentru barbati convingand, pentru prima data, advertiseri cum sunt McDonald's, Porsche Leasing, Krups, Durex, Jolidon
Marti, 14 Martie 2006
Divizia de BTL a agentiei Scala JWT a organizat pentru Euroline Retail Service evenimentul de lansare al cardului ce sponsorizeaza exclusiv programul umanitar "Moda tinteste cancerul mamar"
Vineri, 02 Septembrie 2005
Cea mai citita revista IT din Europa, potrivit editorului, vine in Romania din octombrie la un pret de coperta de 6 lei cu CD inclus si 114 pagini, revista avand un tiraj de 25.000 de exemplare si un tarif lista (rate card) pentru o pagina de publicitate de 1.800 EUR
Marti, 28 Iunie 2005
Lista Castigatorilor la sectiunea Cyber Lions din cadrul Festivalului de Publicitate Cannes Lions 2005
ALTE CAUTARI
PUBLICITATE: