Rezultatele cautarii dupa : "studiu"
Ordonare dupa: data / relevanta  
« 4 5 6 7 8 »
Daruri de Craciun de 910 lei, pentru 5 persoane. Buget mai mic decat anul trecut, iar cumparaturile online vor fi in centrul atentiei. Studiu Compari.ro
Vineri, 05 Noiembrie 2021
 Potrivit studiului realizat de Compari.ro pe un esantion de 1.627 de persoane, utilizatorii de internet din Romania vor cheltui in medie 910 lei pentru cadourile de Craciun din acest an, ceea ce reprezinta o scadere de aproximativ 17% fata de 2020. Cheltuielile pentru cadourile de Craciun pot ajunge chiar pana la un sfert din venitul mediu lunar net pentru o gospodarie.
Bunurile de consum, cea mai mare crestere a clientilor loiali (75%) in 2021 comparativ cu 2020
Vineri, 29 Octombrie 2021
 Sectorul retail este singurul cu o crestere neta a loialitatii in perioada 2020 – 2021 (in anul 2021 romanii se declara cu 22% mai loiali comparativ cu anul 2020), in timp ce sectorul bunuri de consum a inregistrat cel mai mare procent al clientilor loiali (75%). Cu alte cuvinte, consumatorii sunt atrasi de...
HELL ENERGY lanseaza noua editie Ice Cool cu arome specifice sezonului rece si design scandinav
Miercuri, 20 Octombrie 2021
 Printre brandurile cu cele mai dinamice cresteri din zona bunurilor de larg consum, cu produse vandute in mare parte in Europa si Asia, In 2018, HELL ENERGY a demarat o campanie globala care il are in prim-plan pe Bruce Willis, ambasadorul brandului. Datorita inovatiei continue in ceea ce priveste portofoliul de...
6 din 10 romani nu intentioneaza sa se vaccineze. 40% intentia de vaccinare in randul romanilor, comparativ cu 36% in ianuarie.
Miercuri, 13 Octombrie 2021
 La nivel national, 6 din 10 romani nu intentioneaza sa se vaccineze, aceste persoane provenind in special din randul tinerilor cu varste cuprinse intre 16-24 ani (68%). Similar cu datele din ianuarie 2021, femeile declara ca nu se vor vaccina, un procent mai mare dintre acestea refuzand mai degraba din cauza...
Romanii cu 10% mai putin furiosi in septembrie, decat in perioada verii. Cercetare Romanii Azi.
Marti, 28 Septembrie 2021
Relatiile sociale se afla in continuare pe primul loc in ceea ce priveste motivatiile romanilor si inregistreaza procente mai ridicate (38%) fata de media vara acestui. Derulat de Reveal Marketing Research, studiul Romanii Azi are loc lunar si reda aspecte de moment legate de romani, dar si evolutia lor in timp.
4 din 5 romani interesati sa exploreze vor acest lucru calatorind. Noi documentare National Geographic
Joi, 16 Septembrie 2021
 74% dintre romani considera ca explorarea este importanta, arata un studiu National Geographic, iar jumatate dintre ei prefera zonele urbane
8 din 10 romani declara ca isi colecteaza gunoiul menajer selectiv. Studiu Reveal Marketing Research
Vineri, 10 Septembrie 2021
 53% dintre respondentii cu varsta cuprinsa intre 25 si 34 ani declara ca folosesc in cea mai mare parte a timpului metode de transport ecologice
Revista BIZ a lansat BrandRO 2021 - Top 50 cele mai puternice branduri romanesti
Joi, 02 Septembrie 2021
 ,,Analiza pe care o facem de 12 ani alaturi de Unlock Market Research ne arata companiile si oamenii care stiu cum sa-si impuna brandul in fata consumatorilor, dar si cat de importante sunt investitiile constante si strategice in branding. Doar asa poti ajunge printre cele mai puternice branduri romanesti.” a...
43% dintre romani gatesc zilnic sau aproape zilnic si 14% isi comanda mancare la domiciliu de 2-3 ori pe saptamana. Studiu ,,Gatit acasa versus food delivery”
Miercuri, 01 Septembrie 2021
 Printre asteptarile livrarii la domiciliu potrivit cercetarii Reveal Marketing Research: aproape 55% vor ca mancarea sa ajunga calda, peste 45% vor ca livrarile sa fie facute in conditii de igiena maxima iar aproape 37% isi doresc un timp scurt de livrare. Totodata, peste 20% au mentionat ca asteapta ca livrarea sa...
Audienta de tineri semnificativ prezenta pe Snapchat. Studiu de caz – Durex pe Snapchat – platforma din spatele e-commerce-ului de succes
Vineri, 27 August 2021
 Platforma ocupa primul loc in clasamentul “Top 10 most innovative companies in augmented and virtual reality”1! Iar realitatea virtuala nu este doar un instrument atractiv, ci si foarte indragit de persoanele din acest segment de varsta.
Romanii tineri care isi doresc o locuinta vor sa isi cumpere o casa (33%) - dublu fata de cei care doresc un apartament (15%). Reveal Marketing Research
Marti, 24 August 2021
 Tinerii cu varsta cuprinsa intre 18 si 34 de ani, declara ca intentioneaza sa isi achizitioneze anul acesta propria lor locuinta, in ciuda faptului ca 6 din 10 sunt de parere ca piata imobiliara din Romania va creste in anul 2021.
8 din 10 romani asociaza inovatia si modernitatea cu ideea de siguranta, iar 9 din 10 cred ca inovatia le usureaza viata
Miercuri, 28 Iulie 2021
 Inovatia usureaza viata romanilor (93%) si ii ajuta sa se simta in siguranta (84%). Tinerii cu varste intre 25 si 34 de ani cred ca inovatia are un rol important in protejarea mediului inconjurator (88%) si contribuie, de asemenea, la un trai mai sanatos (81%). Un numar de 7 din 10 romani ar avea incredere in cel...
5 din 10 romani la nivel national se declara multumiti de relatiile cu apropiatii si de locul de munca
Marti, 13 Iulie 2021
Persoanele singure de varsta mijlocie par sa fie mai multumite de relatiile cu familia si prietenii (63%), comparativ cu tinerii cu educatie superioara si venit ridicat (45%).
Costurile de reparatii (55%), factura la curent electric (54%) si costurile de intretinere (54%), primele griji pe lista satisfactiei privind locuinta romanilor
Marti, 06 Iulie 2021
 Doar 6 din 10 romani la nivel national declara ca sunt multumiti de locuinta in care traiesc, releva un studiu Reveal Marketing Research privind gradul de satisfactie al romanilor vis-a-vis de locuinta in care traiesc.
Pentru aproximativ 60% dintre romanii din urban, pandemia a schimbat perceptia privind viata la tara. Avantaje de a trai la tara pentru 44% dintre ei
Miercuri, 30 Iunie 2021
Conform unui studiu Vodafone, peste 60% dintre romanii care traiesc in zonele urbane s-ar putea gandi sa se mute la tara; Pentru 59% dintre romanii care traiesc in urban pandemia a provocat o noua perceptie privind viata la tara; Avantajele de a trai la tara predomina pentru 44% dintre romanii din urban; Pentru 69%...
Gustul original al optimismului, din 1991. Campanie aniversara Coca-Cola de 30 de ani pe piata locala
Vineri, 28 Mai 2021
 Noua campanie de brand, ”Gustul original al Optimismului – Savureaza-l mereu”, este inca o invitatie de a privi spre viitor cu speranta. Campania include o serie de experiente digitale, dar si un spot video...
1,5 milioane de varstnici romani sufera de singuratate. Cea mai noua campanie Dr. Max semnata de Ogilvy Romania, alaturi de ei
Marti, 11 Mai 2021
 Campania de comunicare semnata de Ogilvy Romania sustine parteneriatul dintre Farmaciile Dr.Max si Asociatia Niciodata Singur – Prietenii Varstnicilor pentru o comunitate sanatoasa si demna, cea a seniorilor cu varste de peste 65 de ani.
“Povestea nespusa a unui Selfie”. Campanie Dove de constientizare a presiunii social media asupra increderii in sine in randul adolescentelor
Marti, 27 Aprilie 2021
 11 ani este varsta de la care fetele din Romania incep sa foloseasca filtre si programe de editare ale pozelor pentru postarile pe care le fac in social media, iar 74% dintre fetele cu incredere de sine scazuta folosesc aplicatii de editare foto pentru a schimba felul in care arata in poze
36% dintre romani spun ca apreciaza mai mult un brand care are reclame sponsorizate online.
Luni, 19 Aprilie 2021
 Potrivit cercetarii, Facebook este la putere in preferintele romanilor (92%) cu un timp mediu petrecut online de 2,3 ore/zi. 46% dintre respondenti declara ca se simt indiferenti fata de reclamele sponsorizate vazute pe Facebook sau pe Instagram, spunand chiar ca se simt obositi si plictisiti de acestea.
Biroul Roman de Audit Transmedia (BRAT) publica in premiera rezultatele Studiului de Audienta OOH
Vineri, 16 Aprilie 2021
 Studiul de Audienta OOH (SAO) se deruleaza in cadrul BRAT prin participarea a noua companii de panotaj si 13 agentii de media, masurand audienta a peste 7.200 de panouri publicitare din cele mai mari 11 orase ale Romaniei
« 4 5 6 7 8 »