Rezultatele cautarii dupa : "studiu"
Ordonare dupa: data / relevanta  
Cristian Burci: “Media nu mai poate fi separata de agentiile de publicitate
Marti, 18 Octombrie 2011
Cristian Burci despre “Innovate or Die”, despre lumea continutului de la 1 ecran la 4 ecrane – Televizor, Computer, Mobil si Tableta, sau “Criza” care a pus o presiune mare pe industria de publicitate din Romania, pentru ca aceasta nu s-a inovat, dar si cum vor fi “urmatorii 2-3...
Cata publicitate a inghitit in realitate Presa Scrisa, comparativ cu 97 Mil. EUR la Rate Card?
Miercuri, 21 Septembrie 2011

“Mult mai putin,” spune Nicu Laita, Media Director la OmnicomMediaGroup Romania/Head of Opera. Desi estimarea in baza tarifelor lista este cu mult mai mare - cei 97 Mil. EUR Rate Card pe 6 luni cat spune monitorizarea BRAT ce reprezinta doar o parte din titluri, in realitate, presa scrisa n-a inghitit mai mult de 8-10 Mil. EUR in primul semestru al anului

Licitatie Vodafone, sau ce preturi bune vrea in 2011?
Joi, 07 Iulie 2011
 Anuntata drept o licitatie, decizia Vodafone de “a se asigura” ca are cele mai bune conditii de cumparare in media la putine luni peste un an de la ultimult pitch regional, lasa specialistii de media cu gura cascata. “Inca o evaluare? N-ati facut una anul trecut?”

ARBOmedia vrea 2 Milioane EUR pentru televiziunile locale
Joi, 23 Iunie 2011
 Regia de vanzari estimeaza pentru acest an un business de aproximativ 2,5 Mil. EUR,  din care 500.000 EUR pentru statiile de televiziunile locale atrase in proiectul ARBOtv

58% dintre utilizatorii de Internet Mobil, folosesc zilnic telefonul mobil pentru a intra online
Joi, 05 Mai 2011
 Potrivit rezultatelor „Unlocking the Power of Mobile”, din totalul activitatilor realizate de romani pe telefoanele mobile, un procent de 31% sunt dedicate serviciilor de date (internet pe mobil sau e-mailing-ului), 19% sunt activitati de SMS, iar 43% sunt apeluri telefonice. Comparativ cu Romania, utilizatorii internationali petrec semnificativ mai mult timp cu serviciile de...
300-500 Mii euro JTI in campania impotriva contrabandei cu tigari, la DRAFT FCB
Miercuri, 24 Noiembrie 2010
 Estimate impreuna la peste 1 Milion EUR in 2010, comunicarea JTI completeaza bugetele BAT si Philip Morris impotriva contrabandei cu tigari, care reprezinta, potrivit specialistilor,...
Iordache despre ADOR: Industriei sau presei ii este mai usor sa denigreze un festival, de pe margine
Miercuri, 06 Octombrie 2010
 Stefan Iordache, COO, Leo Burnett: „Este singurul festival de publicitate local. Festivalul UAPR. Si la fel ca in toate demersurile din Romania, industriei de publicitate, sau...
Publicitatea Outdoor isi masoara impactul la Digital Print & Sign
Vineri, 17 Septembrie 2010
 Conferinta are loc pe 22 septembrie, de laora 15.00 iar intrarea se face gratuit doar cu formularul online de la printsign.ro
Retrospectiva pierderilor de bani si audiente TVR
Joi, 16 Septembrie 2010
 TVR a inregistrat o cadere a cotei de piata pe segmentul urban de la 15% (2002) la 3,7% in 2009, in timp ce pierderile au avoluat intre 4,8 Mil. EUR (2006), 8,8 Milioane EUR (2007),...
BIZ Top 50 cele mai puternice branduri
Joi, 09 Septembrie 2010
 Estimat de surse AdPlayers din piata de cercetare intre 5.000 EUR si 10.000 EUR, studiul a fost realizat impreuna cu Unlock Market Research si a avut ca scop masurarea “puterii” marcilor romanesti din perspectiva investitiei de incredere si afectivitate care le este acordata de catre consumatori.
Cine vine pe 8 septembrie la Marketing in Direct?
Joi, 02 Septembrie 2010
Miercuri, 8 septembrie, la conferinta Marketing in Direct: Creativitate in DM cu John Griffiths, Strategie cu Patrick Collister, E-mail Marketing cu Dela Quist si Telemarketing cu...
Yahoo! Mail pierde teren pe newslettere Business to Business
Miercuri, 25 August 2010
 Potrivit studiului Inbox Review 2010 realizat de compania de email marketing White Image, dintre utilizatorii abonati la newsletterele B2B, aproximativ 50% dintre cititorii abonati...
Cine a furat cu publicitatea la click? 37% gratuit.
Miercuri, 25 August 2010
 Potrivit unui studiu eResearch realizat pe 52 de site-uri, comparativ cu 40% dintre utilizatorii online care declara ca au dat click, 37% dintre cei expusi publicitatii online fie se informeaza in vederea cumpararii, fie in proportie de 29,9% raspandesc mai departe mesaje legate de brand, produs sau serviciu.
Agentiile din Europa: 2009 - dezamagitor. 2010 - stabil, dar cu presiuni de timp si costuri
Marti, 27 Iulie 2010
 In ciuda predictiilor pozitive ale agentiilor de publicitate, potrivit unui studiu EACA care a cuprins asociatiile membre din 31 de tari, mass media este vazuta drept cel mai mare perdant al climatului economic, cu 54% dintre respondenti asteptand evolutii negative in 2010
Via Sport si Oprescu au oprit traficul pe Kiseleff cu 20.000 EUR
Luni, 19 Iulie 2010
 Sustinuta de Apa Nova, Turabo si Oprescu, seria de activitati sportive si de divertisment Via Sport este organizata de compania Eventness in parteneriat cu Primaria Municipiului...
Field Marketing de 30.000 - 50.000 EUR Claritine Alergino
Vineri, 16 Iulie 2010
 Administrata de agentia Evenimento, seria de evenimente Claritine „Alergino” are loc in Bucuresti si alte 5 orase din Romania, avand ca obiectiv sa atraga atentia asupra...
De ce nu va salva iPad-ul presa scrisa?
Luni, 31 Mai 2010
 Inca o data Jobs se dovedeste a fi cu un pas in fata celor care i-au facut planul salvarii presei scrise, fara sa se intrebe daca si el si-a dorit cu adevarat acest lucru
Criza a schimbat 75% din comportamentul consumatorului. Internetul: cu 35% mai de incredere, si cu 50% mai obiectiv decat TV-ul
Miercuri, 19 Mai 2010
 Conform unui studiu Inititative Worldwide citat de Nicki Boswell, Head of Research la Futures Worldwide, specialistul de cercetare al retelei de media, Internetul a devenit un canal...
70-100 mii EUR cercetare, creatie, productie pentru copii, de la Fundatia Romtelecom pentru Romani
Joi, 29 Aprilie 2010
 Cu un buget estimat de AdPlayers la 70-100 mii EUR dedicat cercetarii, productiei si implementarii proiectului, Fundatia Romtelecom pentru Romani a lucrat in campania de...
46% dintre romani au vazut mai multe promotii la produse alimentare
Joi, 04 Februarie 2010
 Potrivit unui studiu Mercury Research, pe 780 de persoane, 18+, desfasurat in mediul urban, criza a adus mai multe promotii, reduceri de pret sau tombole la produsele alimentare