Ordonare dupa: data / relevanta
Joi, 19 Noiembrie 2015
Ajunsa la 335.000 de euro in 2014, potrivit unui studiu al companiei Madhouse pentru Romania, publicitatea pe dispozitive mobile isi dubleaza volumul de la an la an, dupa ce, in 2012, piata de profil a fost de doar 81.000 de mii de euro.
Miercuri, 01 Iulie 2015
Potrivit studiului, cele mai cautate sunt postarile in social media (26%), reclamele on-line (26%) si paginile de internet ale marcilor / producatorilor.
Marti, 05 Mai 2015
Romanii prefera calatoriile de agrement si vacantele mai scurte de o saptamana, arata rezultatele celui mai recent Studiu National de Audienta (SNA) FOCUS realizat de BRAT
Luni, 20 Aprilie 2015
49% urmaresc mai mult programele video live daca sunt conectate la Social Media, 76% apreciaza libertatea de a fi conectat oriunde, oricand iar cand este vorba despre dimensiunile ecranului 63% considera ca mai mare inseamna mai bine
Fricile romanilor: nerealizarea, hrana si odihna, securitatea financiara, nesiguranta zilei de maine
Luni, 30 Martie 2015
Pesimismul, scepticismul si frica tinerilor de a nu-si atinge potentialul propriu (pana in 35 ani), preocuparea pentru supravegherea veniturilor, hrana si odihna (35-45 ani) si frica provocata de grija pentru viitorul familiei (45-60 ani) sau teama de a nu atinge recunoasterea sociala si respectul altora (peste 60 ani) sunt cele mai importante frici ale romanilor intr-o tara cu probleme...
Miercuri, 24 Decembrie 2014
„Hobbitul: Batalia celor cinci ostiri” – filmul anului 2014 a inregistrat vanzari de aproape 1 Milion USD si cel mai mare succes de box office romanesc din toate timpurile",a afirmat pentru adplayers, Raluca Zamfir managerul agentiei de relatii publice de RanEvents PR Agency.
Miercuri, 17 Decembrie 2014
Intr-un clasament in care este creditata cu 67%, publicitatea prin pliante in cutia postala este urmata de publicitatea online (57% din optiuni), televiziunea ( 53% ), emailul ( 46% ), panotajul ( 42%), publicitatea in presa ( 36%) si radioul (26%).
Marti, 09 Decembrie 2014
La 9 ani de radio impliniti de Mos Niculae, Itsy Bitsy FM a atras o audienta de familie de 1,4 milioane de persoane, potrivit unui studiu D&D Research
Luni, 24 Noiembrie 2014
Trei licee cu clasa a 13-a din Bucuresti si din tara care formeaza meseriasi vor primi fiecare cate 97.500 lei in sprijinul implementarii proiectelor educationale.
Luni, 25 August 2014
„Constatam cu ingrijorare ca vocile independente si nepartizane devin, indeobste in perioadele electorale, tinte ale unor incercari de decredibilizare lipsite de scrupule, intr-un razboi mediatic dominat de interesele de grup ale unor actori politici”, precizeaza ActiveWatch.
Miercuri, 25 Iunie 2014
Noua cucerire a postului de radio Itsy Bitsy va realiza emisiunea “Meditatii pentru parinti
Vineri, 14 Februarie 2014
McCann Erickson si CIF pregatesc o campanie impotriva mesajelor violente de pe strazi
Joi, 09 Ianuarie 2014
O prima runda de interviuri a avut cel putin 3 actuali sau fosti managing directori de agentii de media din Miercuri, 20 Noiembrie 2013
Perceput drept un radio „pentru copii” conform unor cercetari de audienta, postul vrea sa accentueze perceptia „pentru parinti si copii”.
Luni, 26 August 2013
„Pot spune ca am vazut si situatii mai varza decat cea de acum. In general vorbind, un proces de schimbare strategica a unei afaceri nu este unul usor nu ca nu stii in ce directie sa mergi, ci ca schimbarea in sine este extrem de greu de digerat de catre echipa de management”
Miercuri, 12 Iunie 2013
Marcile Dacia, Arctic, Milka, Nokia, Adidas sau Nivea sunt simboluri tipice ale celui mai bun raport calitate-pret (cea mai buna valoare) de pe piata romaneasca, conform unui studiu „Best Buy Award” realizat de organizatia Incertias-- Asociatia Internationala de Certificare GmbH, Elvetia.
Miercuri, 24 Aprilie 2013
Pe langa creatia si strategia de la Graffiti BBDO, Policolor lucreaza cu Zenith Media pe media buying, Zaga Brand pe PR si cu Unlock si Gfk pe partea de research, dupa cum a afirmat pentru adplayers Alexandra Rusu, Senior Marketing Director.
Joi, 11 Aprilie 2013
Calculata in medie, „audienta” unei reclame amplasate intr-o statie RATB ia in considerare indici cum sunt „Oportunitatea de a Vedea” care cumuleaza toate ocaziile de a vedea panourile publicitare de catre calatorii RATB, pietonii in tranzit si pasagerii din masinile care trec pe langa statie, sau indicele „Expunerea Maxima” cumuleaza ocaziile cu...
Joi, 11 Aprilie 2013
Potrivit unui studiu realizat prin interviuri cu 50 de antreprenori IMM, cele mai utilizate canale de comunicare sunt website-ul, blog-ul si media sociale (40%), urmate de relatiile cu presa (35%) si parteneriatele strategice/cross marketing (25%)
ALTE CAUTARI
»
tataru 20 (27)
»
splendid (54)
»
fact (19)
»
scortea (11)
»
erste (20)
»
brandsupport (2)
»
colt (40)
»
ab (98)
»
fb (140)
»
pro tv mtv ro (2)
PUBLICITATE: