Ordonare dupa: data / relevanta
Joi, 20 Decembrie 2007
„Este momentul sa mergem fiecare pe drumul sau si sa ne conducem afacerile independent, potrivit stilurilor si convingerilor personale” spune Stefan Iordache, COO Leo Burnett Group, la despartirea de actuala Bigger Group
Luni, 10 Decembrie 2007
„Noi am ajuns in alt punct al dezvoltarii companiei, in care competentele noastre sunt mult mai mari”, spune Marcel Straut, General Manager Bigger Group, viitorul nume al companiei, desi in urma unui rebranding international Starlink a devenit Spark
Joi, 15 Noiembrie 2007
Agentia a pus pe picioare si un nou departament de Brand Development Strategy, si a imbogatit de curand echipele de Media, Brand Communication si Creatie cu sapte noi oameni
Joi, 23 August 2007
“Intr-un an, BTL-ul ar putea fi in jurul a 10% din business-ul Starlink Group”, a declarat la infiintarea diviziei BTL, pentru AdPlayers, Marcel Straut - Managing Partner al grupului, care nu ezita sa deconspire si noul pas la Starlink: “Cautam acum cei mai buni oameni de outdoor din piata”
Miercuri, 04 Iulie 2007
De la o companie cu 2,6 Mil. EUR in 2005, Stralink Group, care inregistra la sfarsitul anului trecut o dublare a afacerii la 5,6 Mil. EUR, estimeaza ca pe primele sase luni din acest an a sarit de 4 Mil. EUR si vrea pana la sfarsitului anului in curs 9 Mil. EUR, o cota importanta din afacerea intregului grup Leo Burnett Romania proiectata la in jur de 50 Mil. EUR
Marti, 03 Iulie 2007
Cu echipa de 60 de oameni, Starlink a plecat de langa Leo Burnett si Starcom, dupa ce au fost vecini inca de la infiintare, inclusiv relocarea grupului Leo Burnett din decembrie 2005, cand, pe atunci, Starlink Group era doar o agentie cu 13 oameni
Joi, 10 Mai 2007
Parte a retelei internationale Publicis, Starlink Group a anuntat ieri ca si-a extins aria de activitate, prin crearea Diviziei de Relatii Publice, cu o echipa formata din Laris Toader - PR Director, Oana Ene - PR Consultant, Irina Dinu - PR Consultant, Alexandru Flus -PR Consultant si Mugur Popa - PR Executive
Vineri, 20 Aprilie 2007
Cu 52 de angajati si o cifra de afaceri de 5,6 Mil EUR anul trecut, Starlink Group a castigat strategia media Autoitalia Group, cont care are in portofoliu Fiat, Alfa Romeo, Lancia, SsangYong, Maserati si Honda
Luni, 19 Martie 2007
Agentia Starlink Media a cāstigat licitatia initiata de compania Bere Mures pentru brandul Neumarkt
Marti, 06 Februarie 2007
Dupa un concurs (pitch) cu McCann Erickson si Mercury Promotions, agentia Publicis Romania spune ca a fost desemnata cāstigatoarea licitatiei organizata de Nestlé pentru creatia promotiei JOE din primavara lui 2007
Luni, 30 Octombrie 2006
Īntr-o conferinta interna tinuta cu usile īnchise presei, Ioana Iordache, Stefan Iordache si Bogdan Naumovici, partenerii fondatori ai Leo Burnett & Target, au anuntat oficial Grupul Leo Burnett Romānia, din care, pe lānga agentiile Leo Burnett&Target, Starcom si Starlink vor mai face parte īnca trei noi entitati: 23 - un idea shop, o companie interactiva si una de PR
Vineri, 06 Octombrie 2006
Conceptul si īn acelasi timp sloganul "Vezi viata altfel" aduce īn prim-plan doua spoturi - Cina si Cāntareata, care pot fi vizionate pe principalele canale de televiziune
Vineri, 14 Iulie 2006
Pentru prima data in industria publicitatii romanesti de dupa 90, piata agentiilor de media autohtone este transparenta evaluarilor RECMA - cea mai importanta companie mondiala de cercetare de profil, in industria agentiilor de media
Miercuri, 24 Mai 2006
In urma unui pitch organizat la inceputul lunii mai, cotidianul Adevarul a decis sa inceapa colaborarea cu agentia de publicitate Starlink, aceasta deruland in prezent o promotie BTL, campania de media urmand sa fie finalizata si sa fie derulata in curand
Miercuri, 15 Martie 2006
Nestle Romania a ales sa incredinteze comunicarea brandului Joe agentiei Leo Burnett, colaborarea incepand cu noile spoturi Tv "Scoala", "Banca" si "Petrecerea surpriza", ce pot fi vizionate din luna martie
Joi, 15 Decembrie 2005
Sub titlul de "Cartea Alba", grupul de agentii Leo Burnett, Starcom si Starlink promit, incepand cu editia din acest an, un raport sumar al agentiilor in fata jurnalistilor
Marti, 25 Octombrie 2005
Campania sub sloganul "Carne din plin" precum si parteneriatul dintre cele doua companii nu au loc in urma unei licitatii de publicitate ci a unei invitatii din partea CrisTim
Luni, 27 Iunie 2005
Dupa un gratar cu Fuchs, agentia are vara aceasta (pofta de) Toffifee si Merci (vine mancand) de la Stork
Vineri, 29 Aprilie 2005
Gama de bauturi alcoolice Imperial de la Marex Braila face propaganda Partidului Imperial cu spoturile "Asa am facut istoria" (30 sec) si teaserul "Statuia" (10 sec)
ALTE CAUTARI
PUBLICITATE: