Rezultatele cautarii dupa : "strategy"
Ordonare dupa: data / relevanta  
« 2 3 4 5 6 »
Licitatie cu Farmec. Producatorul a desemnat agentia de creatie Oxygen pentru repozitionarea brandurilor Nufar si Triumf
Luni, 06 Septembrie 2021
„Brandurile Nufar si Triumf sunt printre cele mai longevive din portofoliul Farmec, iar asta se datoreaza eficientei si calitatii produselor, dar si evolutiei lor permanente. Un pas firesc in acest proces continuu este o repozitionare, o modernizare in acord cu obiceiurile de consum si cu noile trenduri de...
Prima platforma romaneasca audiobooks. Cu Echo se asculta cartile Trei, Curtea Veche, Nemira, Humanitas, Publica, Crime Scene Press, Niculescu.
Marti, 24 August 2021
 Detinuta de Ana Nicolau & Radu Nicolau, doi antreprenori din zona editoriala si de tehnologie, si este dezvoltata in parteneriat cu Beat Technology, printre editurile partenere ale platformei Echo, ale caror carti pot fi ascultate in format audiobook se numara Trei, Curtea Veche, Nemira, Humanitas, Publica,...
Management nou la Domeniile Averesti. Cu 25 de ani in marketing si comunicare si un master in tehnologii, marketing si management vitivinicol. Andreea Lica este noul Strategy Manager.
Miercuri, 21 Iulie 2021
 Dupa ce a contribuit la cresterea si dezvoltarea brandurilor aflate sub umbrela Viticola Sarica Niculitel/Caii de la Letea si Domeniile Prince Matei din pozitia de marketing manager, Andreea Lica se alatura echipei de management a Domeniilor Averesti cu o experienta de 25 de ani in marketing si publicitate, dintre...
Proiectul TalentBet, de la The Alternative School, incepe in forta cu Cannes Week si prezentarea unei selectii exclusive de la Cannes Lions
Marti, 29 Iunie 2021
 Cannes Week incepe pe 17 iulie, cu prima intalnire la Mindspace Victoriei, la 11 AM, unde agentii creative romanesti, young professionals si studenti sunt invitati la prezentarea unei selectii exclusive de case studies din acest an, prezentate de Teodora Migdalovici, Ambasador Cannes Lions Romania.
Graffiti PR achizitioneaza pachetul majoritar al agentiei de comunicare digitala New Moon. Companiile isi pastreaza independenta
Luni, 14 Iunie 2021
,,Ne dorim ca din acest parteneriat sa producem continut mai bun, cu digital first ca manifestare, cu oameni de calitate, care fac echipa cu clientul de fiecare data si cu meaning + in prim plan ” spune Bogdan Tomoiaga, Managing Director Graffiti PR.
Singurul premiu romanesc la ANDY Awards 2021. Aur pentru ,,Parcul Online” Telekom Romania, semnat de Leo Burnett Bucharest
Miercuri, 14 Aprilie 2021
 Campania castigatoare: 88% din parintii din Romania si-au schimbat radical abordarea privind protejarea copiilor in mediul online. „Parcul Online”, realizata de Leo Burnett Bucharest pentru Telekom Romania, a obtinut Aurul la competitia Internationala ANDY Awards 2021. Prestigiosul premiu, anuntat luni,...
Fashion House si Stefanini Infinit (Infinit Agency) continua colaborarea in 2021 si mai departe
Miercuri, 14 Aprilie 2021
 Colaborarea dintre Fashion House si Stefanini Infinit a inceput in 2019, bazandu-se pe o continua deschidere spre evolutie si dezvoltare a prezentei in online a celui mai mare parc de retail amplasat in vestul capitalei, la km 13 pe autostrada Bucuresti-Pitesti.
1 din 2 romani iau in considerare achizionarea unei masini hibrid. 28% isi doresc sa treaca la cea electrica, insa cred ca Romania nu este pregatita
Marti, 02 Martie 2021
Studiul Reveal Marketing Research despre perceptia romanilor fata de utilizarea masinilor electrice sau hibrid mai releva faptul ca jumatate dintre romani (51%) declara ca ar lua in considerare sa achizitioneze o masina hibrid, iar 28% isi exprima dorinta de a trece la cea electrica. 85% dintre romani considera ca tara...
WOPA consolideaza divizia de Digital Advertising. Stefania Bercu se alatura managementului agentiei in pozitia de Head of Digital Strategy & Engagement
Miercuri, 17 Februarie 2021
 Cu o experienta de peste opt ani in publicitate si in digital, in Romania si in Olanda, Stefania a gestionat clienti locali si regionali din industrii cheie - FMCG, Banking si Tech, dar si proiecte B2B. Stefania are un portofoliu solid de rezultate in proiecte digitale si va conduce o echipa de sase persoane, care...
1 din 3 romani au aflat despre liberalizarea pietei de energie abia dupa 1 ianuarie 2021. Studiu Reveal Marketing Research
Miercuri, 03 Februarie 2021
 1 din 3 romani (33%) au aflat despre liberalizarea pietei de energie abia dupa 1 ianuarie 2021, iar 1 din 2 (48%) spun ca au aflat de liberalizarea pietei in ultimele 4 luni din 2020, releva un studiu Reveal Marketing Research. Mai mult 1 din 2 romani (54%) au aflat de la TV.
Crestere de brand awareness de 84%. Stefanini Infinit a lansat noile Cif Disinfect & Shine in comunitati cu cei mai relevanti creatori de continut
Vineri, 29 Ianuarie 2021
 Intr-o perioada in care acasa a devenit locul in care ne petrecem cel mai mult timp, Stefanini Infinit si echipa Cif Unilever au lansat noua gama de produse dezinfectante Cif Disinfect & Shine, alaturi de comunitati si cei mai relevanti creatori de continut
32% dintre romani sunt siguri ca bancile vor continua digitalizarea in urmatoarele 12 luni. Studiu Reveal Marketing Research cu privire la banci
Vineri, 22 Ianuarie 2021
Potrivit cercetarii, pe de alta parte, o treime dintre romani au declarat ca nu se asteapta deloc sa se intample acest lucru, iar 35% dintre respondenti inca nu sunt pe deplin convinsi de digitalizarea bancilor.
McDonald’s si DDB Romania (The Group) lanseaza campania locala Home Menu – un meniu pe care nimeni nu il poate refuza
Marti, 19 Ianuarie 2021
Dezvoltata local, noua campanie de comunicare integrata este dedicata Home Menu – bundle-ul de produse care vine sa raspunda nevoilor de consum ale clientilor in contextul pandemic, dar si calendaristic actual.
85% dintre romani vor ramane acasa de sarbatori. Peste o treime (33%) se simt nervosi, ingrijorati, nelinistiti sau speriati
Miercuri, 23 Decembrie 2020
 Doar 16% dintre respondenti au afirmat ca intentioneaza sa mearga in vizita la familie in aceeasi localitate in care locuiesc si doar 4% afirma ca si-ar vizita rudele din afara localitatii.
Romanii nu vor sa revina la munca fata-in-fata, ci la calatorii si iesiri in oras! De ce le este dor romanilor in contextul pandemiei?
Joi, 10 Decembrie 2020
 ,,In prezent, apare o nevoie mai mare de evadare, iar motivatia emotionala este mult mai puternica in aceasta perioada plina de stres. Calatoriile reprezentau o forma de evadare din viata obisnuita, o departare de la stresul cauzat de munca si de alte responsabilitati. Astazi, posibilitatea "evadarii...
Castigatorii Effie Awards Romania 2020. 41 de premii la Gala Effie, prima in format digital.
Miercuri, 02 Decembrie 2020
18 agentii si companii au fost premiate la editia a XVII-a a Galei Effie, care s-a desfasurat pentru prima data in istoria competitiei in format online pe paginile de Facebook EFFIE Romania si IAA si pe platforma Discord. In total, au fost acordate 1 Grand Effie, 8 Gold Effie, 13 Silver Effie si 19 Bronze Effie.
BMW Romania lanseaza cu Stefanini Infinit (Infinit Agency) noua campanie ,,My BMW Service''
Joi, 22 Octombrie 2020
Conceptul campaniei este unul simplu, atunci cand esti conectat cu masina ta, esti mai conectat cu viata ta. Iar aplicatia BMW Connected este serviciul premium BMW care iti permite sa stii mereu statusul automobilul tau si sa controlezi o multitudine de functii de oriunde ai fi.
Copiii vor sa devina doctori. Intr-un experiment social, REGINA MARIA i-a intrebat ce parere au despre aceasta meserie
Vineri, 09 Octombrie 2020
 Campania ”De 25 de ani investim in urmatorii 25” formuleaza un omagiu la adresa medicilor, in timp ce priveste spre viitorul serviciilor medicale din Romania
Unul dintre primii absolventi de PR si Comunicare de dupa 1990, Mihaela Petrovan povesteste inceputurile si evolutia More Than Pub - agentie, Marketing in Direct - evenimente si BookLand - ONG educatie
Miercuri, 07 Octombrie 2020
Fondatoarea a trei proiecte de marketing si comunicare, Mihaela Petrovan, povesteste in AdPlayers despre lansarea si evolutia proiectelor More Than Pub – agentie de Marketing Public Relations, Marketing in Direct – evenimente de profil si BookLand – ONG in domeniul educatiei
Stefanini Group si Stefanini Infinit (Infinit Agency) se alatura Forbes Romania pentru a co-crea Digital Hour of Power 2020
Miercuri, 26 August 2020
 Evenimentul digital va avea loc miercuri, 2 septembrie 2020, in direct pe pagina Forbes Romania, iar inscrierile pentru “DIGITAL HOUR OF POWER 2020” si agenda actualizata in timp real se fac online pe pagina
« 2 3 4 5 6 »