Rezultatele cautarii dupa : "strategy"
Ordonare dupa: data / relevanta  
« 1 2 3 4 5 »
33% dintre romanii cu venituri peste medie merg mai des la dentist decat in pandemie. Frica de stomatolog, in top trei motive pentru care nu merg la dentist
Miercuri, 16 Noiembrie 2022
 Studiu Reveal Marketing Research in parteneriat DENT ESTET: 88% dintre respondenti se declara preocupati de sanatatea lor dentara. 8 din 10 participanti la studiu declara ca au vizitat medicul stomatolog cel putin o data, in ultimul an. Creste interesul pentru serviciile de estetica dentara. Aproape 50% dintre...
Raport Dentsu „Change and Opportunity. 2023 Media Trends”. Marile tendinte care vor modela piata de media in 2023, inclusiv in Romania
Marti, 15 Noiembrie 2022
 Reclame pe Netflix si Disney+, shopping direct de la TV, cu telecomanda ca si aparitia magazinelor virtuale pe platformele de social media sunt previziunile Raportului „Change and Opportunity. 2023 Media Trends” al grupului de marketing si comunicare Dentsu
Surse AdPlayers: Mutare la varful Vodafone. Ruxandra Rau, Director Brand & Marketing Communication
Joi, 03 Noiembrie 2022
 Potrivit informatiilor AdPlayers, neconfirmate de oficialii de comunicare, din 1 Noiembrie Ruxandra Rau se alatura echipei Vodafone Romania in functia de Director Brand & Marketing Commmunication.
Licitatia Alpin 57 Lux, castigata de Cheil | Centrade. Cu noul partener de comunicare lanseaza campania „Dezgheata copilul din tine!” pentru Fulg de Nea
Luni, 03 Octombrie 2022
 Agentia de comunicare integrata si data intelligence Cheil | Centrade, hub-ul pentru Europa de sud-est al retelei Cheil Worldwide, devine, in urma unui proces competitiv de pitch, noul partener pentru servicii de comunicare integrata al Alpin 57 Lux, o companie cu peste 30 de ani de traditie pe piata locala in...
Nemultumirea cu privire la valoarea facturilor pentru incalzire va atinge un nivel critic. Studiu Reveal Marketing Research
Miercuri, 21 Septembrie 2022
 Intr-o perioada importanta pentru discutii in spatiul public legate de costurile utilitatilor, in particular a energiei electrice si a gazelor natural, Reveal Marketing Research a derulat un studiu la nivel national pentru a afla cum vor face fata romanii la cresterile rapide ale costurilor de intretinere a...
Recrutare prin Gaming. Kaufland si v8 au creat proiectul Grand Job Experience pentru Gen Z
Vineri, 16 Septembrie 2022
 Experienta virtuala le ofera acestora un spatiu in care sa practice job-uri si task-uri reale, in mediul lor preferat: un joc online.
31.1 milioane de vizualizari si sute de clipuri pe Kaufland Summer TV. Postul online lansat de Kaufland si v8 au adus festivalurile pe telefoane
Joi, 01 Septembrie 2022
 Prin intermediul proiectului, Kaufland a devenit cel mai activ brand in digital in timpul festivalurilor muzicale de anul acesta, fiind pe buzele tuturor celor care au mers la UNTOLD si la Neversea, dar si ale celor care au urmarit de la distanta evenimentele si au creat energia de la stand-uri si de la scenele de...
Campania „Unele masti raman” pentru Asociatia ANAIS semnata de Cheil | Centrade a obtinut doua trofee Crystal la festivalul international MAD STARS
Marti, 30 August 2022
 Romania este reprezentata pe lista castigatorilor de catre biroul Cheil | Centrade si campania „Unele masti raman” pentru Asociatia ANAIS, care a obtinut doua trofee Crystal. Unul in categoria Craft: Photography, iar celalalt in una dintre cele mai disputate categorii - Charity/Government.
Doar 43% dintre romani merg la medicul dermatolog, comparativ cu 80% in 2016. Fundatia pentru Sanatatea Pielii si Reveal Marketing Research au cercetat perceptia romanilor despre cancerul de piele
Luni, 01 August 2022
 Realizat in parteneriat cu Dr. Leventer Centre, Eau Thermale Avene, MagnaPharm Marketing and Sales, MPR Agency, studiul ”Perceptia romanilor si nivelul de cunostinte despre cancerul de piele”, a fost realizat de Reveal Marketing Research, in luna iunie, la solicitarea Fundatiei pentru Sanatatea...
26% dintre romani intentioneaza sa calatoreasca in strainatate, iar in cazul utilizatorilor fintech, 33%.
Miercuri, 13 Iulie 2022
 Romanii vor sa aloce in medie un buget de 2,894 RON (586 EURO) pentru intreaga vacanta, dar suma este subestimata cu aproximativ 30%. Per total, 39% din buget va fi alocat pentru cazare, 27% pentru mancare, iar restul sumei se va imparti intre transport (17%) si activitati de divertisment (17%).
35.000 de euro pentru fiecare proiect non-profit in noua campanie #WhatWeValue. Telekom Romania Mobile sustine voluntariatul Generatiei Z.
Marti, 12 Iulie 2022
Liderii de proiecte de voluntariat din Generatia Z pot incarca proiecte non-profit pe platforma 
7 din 10 romani sunt ingrijorati de eliminarea deseurilor din constructii in locuri inadecvate. Studiu Reveal Marketing Research:
Miercuri, 06 Iulie 2022
 Rezultatele studiului arata ca 6 din 10 romani sunt ingrijorati in mare masura de toate problemele ecologice asociate domeniului constructiilor care influenteaza calitatea vietii. In prezent, cea mai mare ingrijorare a acestora este legata de eliminarea deseurilor in locuri inadecvate (69%) si de volumul de...
First Bank a lansat Festivalul WOWfertelor de 4th of July intr-o campanie semnata Cheil | Centrade
Miercuri, 06 Iulie 2022
 Cele mai WOW oferte bancare ale verii au inceput pe 4 iulie, Ziua Americii si includ dobanzi scazute la Creditul de Oriunde si Creditul Imobiliar, plus conditii avantajoase la Cardul de Credit si la Pachetele de Cont Curent pentru persoane fizice si companii. WOWfertele vin cu timp de gandire: poti sa te bucuri de...
Singura agentie romaneasca membra a Neuromarketing Science & Business Association. Godmother lanseaza Cognition, agentie de digital specializata in comunicare online integrata
Joi, 30 Iunie 2022
 Membri fondatori si asociati in cadrul Cognition sunt Claudia Archip, Alice Gavril si Valentin Vacarus, cea dintai coordonand si activitatea agentiei digitale. Printre clientii cu care Cognition porneste la drum se numara companii precum: Profi, Novaservis FERRO Group, WebTalk, UTCB, Bioderma, agentia gestionand in...
Agentie cu ADN Digital fondata in Romania, la 15 ani de la lansare. Stefanini Infinit are acces global pe 43 de piete si 3 ani de parteneriat in grupul Stefanini.
Miercuri, 29 Iunie 2022
“Da, am castigat o serie de clienti foarte interesanti in Statele Unite, Romania, Germania, UK, Olanda si in multe alte zone ale lumii. Acesta este avantajul primar al joint venture-ului cu grupul Stefanini - avem prezenta globala, ceea ce inseamna acces si colegi ( peste 30,000) in piete din peste 43 de...
Dupa Bucuresti si Londra, premiata si la Madrid. Primul Grand Prix romanesc la IAB Mixx Awards Europe pentru „Teatrul cadourilor daruite din vina” de Cheil | Centrade.
Marti, 31 Mai 2022
 Agentia de comunicare integrata Cheil | Centrade, hub-ul pentru Europa de sud-est al retelei Cheil Worldwide, a castigat Marele Premiu al festivalului IAB Europe Mixx Awards 2022 pentru campania impotriva violentei domestice intitulata „Teatrul cadourilor daruite din vina”, dezvoltata alaturi de...
Cheil | Centrade si KUBIS semneaza o noua campanie pentru NN Romania, avandu-l protagonist pe Adrian Nartea
Marti, 24 Mai 2022
 Cheil | Centrade, hub-ul de comunicare integrata pentru Europa de sud-est al retelei coreene Cheil Worldwide a gandit si implementat o noua campanie ATL pentru NN Romania, care comunica principalele beneficii ale produselor de asigurare si pensie, anunta autorii campaniei.

McCann Bucharest si MRM Bucharest lanseaza prima platforma globala a brandului FUZETEA Coca-Cola ,,Made of Fusion”
Luni, 23 Mai 2022
 Platforma va include declinari in diferite puncte de contact in urmatorii 3 - 5 ani. Spotul campaniei este realizat de celebrul regizor egiptean Ali Ali, iar imaginile poarta semnatura fotografului Ignacio Ricci
Peste 30.000 de clienti unici Freshful by eMAG, la 175 de zile de crestere constanta si 94% dintre clienti promotori ai serviciului
Luni, 18 Aprilie 2022
 Peste 30.000 de clienti unici la aproape sase luni de la lansare. 94% dintre clientii Freshful recomanda serviciul mai departe. Peste 50% dintre produsele cele mai comandate de clientii Freshful fac parte din categoria celor proaspete si ultraproaspete
GroupM (WPP): Inteligenta Artificiala (AI) ar putea reprezenta 90% din publicitate in viitorii 10 ani.
Luni, 11 Aprilie 2022
 Potrivit grupului de media international, marketingul bazat pe Inteligenta Artificiala inseamna in acest moment 370 miliarde de dolari, adica 45% din publicitatea globala, si este in continua crestere si ar putea ajunge la 1,3 trilioane de dolari in 2032.
« 1 2 3 4 5 »