Rezultatele cautarii dupa : "strategie"
Ordonare dupa: data / relevanta  
Strategul bancii online numarul 1 in Franta, invitat de McCann/Thiess la Bucuresti
Luni, 26 Octombrie 2015
 
Interactive de 1 Milion EUR pe 6 luni. Crestere +10% si 2,2 Milioane pe 2015. Kubis la adplayers report.
Joi, 22 Octombrie 2015
 “Estimam sa depasim 2.2 milioane de euro pana la final de an, cu acelasi trend de crestere cu cca. 10% fata de 2014. Practic, vom creste mai mult decat media pietei, care e undeva la 7% pe zona de digital”.
40% din seniorii activi (55-65) nu au loc de munca! “Activ la orice varsta vrea sa schimbe ceva.
Vineri, 16 Octombrie 2015
 Identitate si campanie semnate de Rusu + Bortun Brand Growers pentru Agentia Nationala pentru Ocuparea Fortei de Munca (ANOFM).

Dupa 12 ani la curtea Headvertising si 2 la Poarta Grayling, Gologan Voievod de creatie Propaganda.
Joi, 15 Octombrie 2015
 
Timisoreana n-ar fi Prima bere cu tatal tau. Povestea merge incotro?
Miercuri, 29 Iulie 2015
 
Dupa 15 ani in publicitate, din care 10 ani la BBDO, Stefan Chiritescu la Ogilvy.
Marti, 21 Iulie 2015
 Stefan Chiritescu este doar unul dintre oamenii de comunicare pentru care adplayers si-a propus sa inaugureze si o noua serie de articole care ar trebui sa construiasca bunele practici in publicitate, marketing si media. Excelenta. Fie ca vorbim despre Excelenta in Licitatii, sau despre Excelenta in Comunicare, vorbim de Excelenta.
Exclusiv Licitatia Unicef: 3 iulie, termen limita atat pentru propuneri cat si anuntarea participarii
Luni, 22 Iunie 2015
 Detalii privind caietul de sarcini aii viitoarei campanii de comunicare Unicef de la Bucuresti pot fi obtinute de la Raluca Zaharia / Communication for Development Officer
“Unele cariere se termina la 25 de ani. Viata ta nu Universitatea Romano Americana. Creatie WOPA
Joi, 11 Iunie 2015
 Sub sloganul “Invata sa fii cineva. Pe viata.”, campania de comunicare pentru Universitatea Romano Americana este semnata de Weapons of Public Attraction (strategie, creatie) si The Public Advisors (PR)

Contul social Piraeus Bank, la Rogalski Damaschin. “Adevarata Valoare esti Tu - in derulare.
Marti, 26 Mai 2015
 
Statui descoperite de GAV. “Nimic de ascuns pentru Happy Tour.
Miercuri, 08 Aprilie 2015
 Potrivit oamenilor de creatie condusi de Marius Rosu, originalitatea campaniei consta in prezentarea statuilor in ipostaze noi, „descoperite”, intr-o maniera atipica pentru comunicarea uzuala din industria de turism & travel,
20.000 EUR rebranding-ul Transport Urban Sinaia
Vineri, 27 Februarie 2015
 “Bugetul proiectului a fost de aproximativ 20 000 de euro si acesti bani provin din fonduri proprii, Transport Urban Sinaia fiind o companie profitabila” a afirmat pentru adplayers Bogdan Falcescu, Director General, Transport Urban Sinaia.
Reglementarea promotiilor si analiza campaniilor? Trade Marketing Congress, 26 feb.
Vineri, 13 Februarie 2015
 Organizata in parteneriat cu adplayers, editia a IV-a a evenimentului Trade Marketing Congress va avea loc pe 26 februarie 2015, Ramada Bucharest Parc - Sala Terra Grand Ballroom
Bugetul de media Hochland, la Starcom MediaVest. The Group a pierdut un client de 3-4 Mil. EUR
Marti, 27 Ianuarie 2015
 
Director nou de programe la Pro TV, cu expertiza in Balcani
Miercuri, 07 Ianuarie 2015
 Stella Litou se alatura echipei PRO TV in calitate de Director Programe dupa ce a fost Head of Strategy and Development pentru MTG, Nova Broadcasting Group din Sofia, Bulgaria si alti doi ani la Alpha TV Grecia (RTL)

Cu ce clienti ramane Radu Florescu la Centrade, fara Saatchi & Saatchi?
Luni, 24 Noiembrie 2014
 P&G, Rompetrol, Raiffeisen, Mondelez, Sensiblu, Hochland, Chio, Enel, Toyota, Visa, Tuborg, Novartis, BASF, Metro, Astra Zeneca, Kaufland, PMI, Euralis sunt doar o parte din clientii agentiei independente cu care Radu Florescu va ramane de la inceputul anului 2015
Branding Secom semnat de Brandient
Vineri, 24 Octombrie 2014
 Compania de consultata si strategie de brand fondata de Aneta Bogdan a fost desemnata pentru a conceptualiza, implementa si dezvolta un brand capabil sa sustina abordarea de business si nevoia de crestere a afacerii
 
Design nou de la atelierele familiei. Noul Itsy Bitsy.
Marti, 16 Septembrie 2014
 Sub sloganul "Bucurie in familie", agentiile GMP Advertising (strategie si creatie) si Go Studio (brand design) au creat noile haine Itsy Bitsy.
 
Buget de 3-4 Milioane de euro Bunge Prio la OMD
Joi, 21 August 2014
 Cu un buget estimat de surse adplayers la o valoare de 3-4 Milioane de euro pe an, agentia OMD Romania a fost aleasa sa administreze contul de media Bunge Prio pentru Floriol si Unisol

 

De la libertatea privitului la TV, la plimbarea libertatii pe ultimul drum
Luni, 11 August 2014
 Daca cei pusi sa cantareasca si sa sanctioneze derapajele intre libertatea cuvantului in media si invitatia la o plimbare “libera” nu-si fac treaba, atunci sa nu fim surprinsi cand oamenii “liberi” se vor amesteca impreuna cu “propagandistii” care au venit cu mesaje dintr-o strategie electorala...
Strategie digitala la GAV, cu 6 ani de Webstyler si Hyperactive
Luni, 07 Iulie 2014
 Arina Udup, Digital Strategist la GAV, consolideaza echipa de strategie condusa de Alexandru Borsan cu 6 ani de experienta in digital sustinuti in cadrul agentiilor Webstyler si Hyperactive