Rezultatele cautarii dupa : "strategic"
Ordonare dupa: data / relevanta  
« 6 7 8 9 10 »
Agentie digitala fidelizeaza masini iesite din garantie.
Joi, 01 Decembrie 2016
Agentie: Infinit Agency. Produs: VW mai vechi de 5 ani, Client: Porsche Romania. 70.000 de interactiuni, 37 mln. afisari, 7.5 mln. unici, 2 mln. in teasing, in campania „Volkswagen Direct Express”
Noua identitate vizuala LaDORNA, de BrandTailors. PR-ul la Felix Tataru (Chapter4, GMP Group)
Luni, 21 Noiembrie 2016
 Anuntarea noii imagini vizuale este sustinuta mediatic printr-un mix de comunicare integrat: advertising, social media si activari in-store. Contul de PR este administrat de agentia Chapter4, parte a grupului GMP, fondat de Felix Tataru.
Doar 1 din 4 din companii profitabile au sustinut sectorul non-profit prin facilitatea fiscala 20%
Miercuri, 09 Noiembrie 2016
 Doar 1 din 4 din companii profitabile au sustinut sectorul non-profit folosind „facilitatea fiscala 20%”, au aratat Fundatia HOSPICE Casa Sperantei, EY Romania si Asociatia pentru Relatii Comunitare in cadrul conferintei organizate astazi, 9 noiembrie, pe baza unor cifre oferite in exclusivitate de...
Buget de aproape 500.000 de euro in campania Dona (800.000 euro, tarife lista). Creatie Publicis Romania
Joi, 03 Noiembrie 2016
Realizata cu sprijinul agentiei Publicis Romania, campania „Preturi mai mici decat te astepti” va fi prezenta pe TV, radio, outdoor (branding de autobuze si prezenta in statiile de metrou din Bucuresti), indoor (clinici medicale), in materialele din farmacii si in mediul...
“Testul Puritatii AQUA Carpatica de Cohn&Jansen JWT a castigat White Pencil la D&AD Impact
Vineri, 07 Octombrie 2016
 Campania  AQUA Carpatica a oferit intrumentul de masurare al apei pe care o bem, fie ca este cea imbuteliata, fie cea de la robinet sau din fantani. Rezultatele au fost centralizate pe platforma www.testulpuritatii.ro, unde consumatorii au inregistrat peste 2514 de teste.
American Advertising Federation isi alege liderii din generatia 40 si mai tineri cu cele mai mari realizari
Miercuri, 05 Octombrie 2016
The Advertising Hall of Achievement (AHOA) este cea mai importanta distinctie pentru realizari deosebite in industria de publicitate americana pentru liderii din generatia de 40 de ani sau mai tineri.
Jucator de 10 mln. EUR de produse in constructii. MAPEI vrea o crestere procentuala cu doua cifre.
Luni, 11 Iulie 2016
 Infiintat in 1937 in Milano-Italia si avand o cifra de afaceri de 2.5 mld. Euro,
Business de aproape 2 mln. EUR in marketingul si comunicarea din Romania se extinte in Europa. Grupul Infinit Agency deschide in Olanda.
Marti, 21 Iunie 2016
Alex Cernatescu vorbeste in premiera in adplayers despre motivatia expansiunii in afara granitelor tarii a afacerii de marketing si comunicare fondata in Romania acum 9 ani. Prima tinta: Olanda. Tinta extinsa: 2-3 birouri in regiunea Benelux, urmand  in viitor grupul sa se gandeasca la si la alte piete. 
Nou Marketing & Communication Director pentru medicina integrativa de 12 mil. euro pe an
Luni, 11 Aprilie 2016
 Lider in solutii de medicina integrativa pentru un stil de viata sanatos, compania Secom anunta numirea lui Razvan Robescu in postura de Marketing&Communication Director si a Cristinei David pe pozitia de Trade Marketing Manager.
Decizie noua peste buget de centru comercial. Noul marketing director Promenada este Silvia Luican.
Vineri, 29 Ianuarie 2016
 Potrivit estimarilor adplayers, bugetul de marketing si comunicare Promenada este de peste 1 Milion de euro pe an, variind in functie de activitatile si campaniile co-branded cu marcile din interiorul centrului comercial.
Mutare de 400-600 K. Bugetul de strategie, creatie si productie Albalact, la McCann Bucharest
Miercuri, 09 Decembrie 2015
 
Noaptea Predictiilor face ordine in timpuri. Prognoze de urmarit in 2016.
Joi, 26 Noiembrie 2015
 “Am citit o idee frumoasa despre rolul ritualului: acela de a fixa spirala timpului, repetand in acelasi moment, aceleasi actiuni, creezi o legatura in timp si ajuti spirala sa nu se imprastie. Cam asta ne propunem si noi, preluand traditia, sa facem putina ordine in timpuri”, spune Crenguta Rosu, fondatoarea DC, despre evenimentul...
Head of Marketing nou la Provident
Miercuri, 11 Noiembrie 2015
 Marilena Barliga preia coordonarea departamentelor de marketing si dezvoltare produse, din cadrul Provident
“Unele cariere se termina la 25 de ani. Viata ta nu Universitatea Romano Americana. Creatie WOPA
Joi, 11 Iunie 2015
 Sub sloganul “Invata sa fii cineva. Pe viata.”, campania de comunicare pentru Universitatea Romano Americana este semnata de Weapons of Public Attraction (strategie, creatie) si The Public Advisors (PR)

Rezultate? Personalizati comunicarea! Top Tendinte.
Joi, 16 Aprilie 2015
 “Crearea experientelor personalizate ce vin in intampinarea consumatorului vor deveni esentiale pentru brandurile care urmaresc obtinerea unor rezultate remarcabile, pe termen lung” spune Linda Tan, Strategic Insights Director ZenithOptimedia, comentand raportul Top 10 Emerging Trends ale retelei de media
6 din 10 euro in media TV, luati la bani marunti
Joi, 04 Decembrie 2014
 Din estimarile noastre in ultimii 2 ani, aproximativ 55-60% din GRP-urile din piata de TV au trecut si  "prin mana" unei companii de audit si consultanta media”a declarat pentru adplayers Sorin Doru, de la MediaHub Consultants, companie care a semnat de curand un parteneriat strategic in exclusivitate cu gigantul international de consultanta Ebiquity - un business de...
Viata fara rosu a castigat Bronz la Epica Awards
Vineri, 21 Noiembrie 2014
Semnata de Geometry Global, campania de incurajare a donarii de sange initiata de Observatorul Antenei 1 a castigat Bronz la festivalul de publicitate Epica Awards
Licitatia Depanero la McCann Bucuresti
Joi, 30 Octombrie 2014
 Prima campanie de comunicare pentru Depanero – „Salveaza numarul” este deja in eter
Noi clienti de publicitate atrasi de familie la Itsy Bitsy
Miercuri, 24 Septembrie 2014
 Nadia Tataru, directoarea postului, a declarat pentru adplayers ca printre clientii atrasi de largirea audientei la publicul de familie se numara Aquafresh, Carrefour, Ikea, ING Bank, Napoca, Panadol Baby, Penny, Propolis C, Regina Maria, Silan, Forum Film,
 
Cat de greu scoate clientul bani pentru design de ambalaj? Forum Print & Pack, la Print & Sign 2014.
Miercuri, 17 Septembrie 2014
 Raspund pentru adplayers Melania Moisi, Creative Director, Brandtailors si Mihai Parpalea, Senior Desktop Publisher, Brandtailors, care vor prezenta importanta acestora la Forum Print in Pack de din cadrul targului Print & Sign, organizat intre 24-27 septembrie la Romexpo
« 6 7 8 9 10 »