Ordonare dupa: data / relevanta
Joi, 27 Aprilie 2006
Realizata de Foote, Cone & Belding Bucharest, campania demarata in aprilie se va incheia la sfarsitul lunii mai, fiind organizata pentru a marca aniversarea a 7 ani de prezenta a bancii pe piata din Romania
Joi, 27 Aprilie 2006
"Gaseste ceva in care sa crezi" semnata de McCann/Creative Services este prima campanie de imagine Coca-Cola cu insight local, dezvoltata de brandul numarul 1 din lume, special pentru piata din Sud-Estul Europei
Luni, 17 Aprilie 2006
Intitulata "real,- Bunny", noua executie TV Graffiti BBDO pentru promovarea ofertei de Paste a hipermarketului din grupul Metro se difuzeaza pe posturile TV locale din Timisoara
Vineri, 07 Aprilie 2006
Veronica Savanciuc, President & CEO Lowe & Partners la infiintarea noii companii de relatii publice ce va fi condusa de Nora Ionita, Managing Director
Marti, 04 Aprilie 2006
Semnat de Graffiti BBDO, spotul Cursa (The Race) pentru noul brand Juicy Fruit a antrenat un cost de realizare format din 6 cifre
Vineri, 31 Martie 2006
Apartinand grupului METRO, hypermarketul recent deschis la Timisoara desfasoara campania locala semnata de agentia condusa de Dan Moraru
Marti, 28 Martie 2006
Opiniile lui Dan Petre, Managing Partner D&D Research si membru in juriul EFFIE Awards Romania 2006 despre festivalul de eficienta
Luni, 27 Martie 2006
Aprecierile lui Razvan Matasel, membru in comitetul de organizare al festivalului si Research & Strategic Planning Director - Leo Burnett & Target privind EFFIE Awards Romania 2006
Duminca, 26 Martie 2006
Pe langa marele trofeu Grand EFFIE Awards 2006, eficienta campaniilor de anul trecut a fost "medaliata" la EFFIE Awards Romania din acest an cu 7 trofee de aur (GOLD EFFIE 2006), 8 argint (SILVER EFFIE 2006) si 14 de bronz ( BRONZE EFFIE 2006 )
Joi, 23 Martie 2006
Chiar daca cele 69 de inscrieri reprezinta o crestere de 20 de inscrieri fata de anul precedent, organizatorii au tinut festivalul departe de ochii celor interesati si chiar de cei ai presei
Joi, 23 Martie 2006
Agentia a dezvoltat pentru grupul Catavencu noua campanie de renaming pentru marca B-24-FUN care a devenit 24-FUN, din luna martie
Joi, 23 Martie 2006
Conceptul noului spot semnat pentru Romania Libera continua Nopti nedormite, campania fiind difuzata incepand din 17 martie pe TVR1, B1TV, Realitatea TV, Antena 3, Prima TV, National Geographic si AXN la care se adauga radio, print si outdoor
Vineri, 17 Martie 2006
Asociatia a obtinut reducerea taxei de utilizare a locurilor publice la valoarea unica de 500 de Euro/zi pentru filmare spoturi publicitare/locatie, reprezentand o scadere, in medie, de la 20 EUR / mp la 0,5 EUR / mp
Joi, 16 Martie 2006
Cu cifra de afaceri de 300.000 EUR in 2005, agentia de consultanta pentru branding si design interactiv si-a deschis un birou strategic in capitala, condus de Stefan Liute, Strategy Director si co-fondator Grapefruit
Miercuri, 15 Martie 2006
Nestle Romania a ales sa incredinteze comunicarea brandului Joe agentiei Leo Burnett, colaborarea incepand cu noile spoturi Tv "Scoala", "Banca" si "Petrecerea surpriza", ce pot fi vizionate din luna martie
Miercuri, 08 Martie 2006
Carmen Bruma, Director Executiv al agentiei spune ca mesajul esential transmis de CB Richard Ellis este "unul simplu dar des intalnit: orientarea catre client"
Duminca, 26 Februarie 2006
Schering-Plough va schimba comunicarea Claritine de la publicul de specialitate la publicul larg, odata cu trecerea de curand a medicamentului de la statutul "eliberat cu prescriptie medicala" (RX) la cel "fara prescriptie medicala" (OTC)
Luni, 20 Februarie 2006
Noul spot "Comanda" pentru Bergenbier semnat de Leo Burnett este "un spot care se pliaza pe aceeasi asociere cu lumea barbatilor vorbind despre masculinitate si complicitatea masculina"
Vineri, 10 Februarie 2006
Agentia de relatii publice a fost aleasa la inceputul acestui an sa se ocupe de strategia de relatii publice a tuturor brandurilor din portofoliul Walmark Romania
Luni, 06 Februarie 2006
Sub sloganul "Si mai mult fruct. Si mai multa energie", noua executie pentru Prigat cu pulpa semnata de Leo Burnett urmeaza spotului "Papucul” din campania de lansare
ALTE CAUTARI
PUBLICITATE: