Rezultatele cautarii dupa : "strategia"
Ordonare dupa: data / relevanta  
Propaganda repozitioneaza Paduden
Luni, 23 Iulie 2007
Agentia de publicitate Propaganda repozitioneaza Paduden, de la Terapia Ranbaxy, ca medicament impotriva durerilor din perioada menstruala
IAA Publishing House scoate primii bani din Wie Werbung Wirkt
Miercuri, 11 Iulie 2007
Efectele Publicitatii este primul volum aparut la editura IAA Publishing House, o adaptare a cartii Wie Werbung Wirkt a autoarei Brigitte Weiss, consultant in comunicare la Viena, publicata pentru prima oara de catre IAA Austria
Katjes lanseaza bomboane cu lingura
Miercuri, 04 Iulie 2007
Spoon (lingura, eng. n.r.) Media lucreaza pentru bomboanelor gumate Katjes, campania - prezenta deja pe ecranele TV din Romania - fiind estimata la aproximativ 500.000 EUR Rate Card, sub 100.000 EUR in valoare neta, potrivit unor surse din piata 
Vodafone pleaca la mare cu 100.000USD
Luni, 02 Iulie 2007
Operatorul si-a programat banii nu pentru plaja ci pentru curatenia plajelor (50.000 USD) si skijet-uri pentru salvarea Salvamarului (50.000 USD)
Neogen vrea sa-si ia singura 25% din publicitatea pe Internet
Joi, 28 Iunie 2007
Neogen se va vinde prin departamentul propriu in piata de publicitate pe Internet, iar „Contractul cu MediaPro Interactiv este pe o perioada limitata,(..) Este putin probabil sa il mai prelungim”, a mai afirmat pentru AdPlayers, Calin Fusu, seful Neogen, companie care, potrivit executivului, are peste 100 Mil. pagini lunar si 1,5 Mil. utilizatori inregistrati
QB Promotion a angajat 350 de oameni pentru BTL-ul CokeLive
Luni, 25 Iunie 2007
Agentia QB Promotion a implementat strategia BTL a primei editii a festivalului CokeLive care s-a desfasurat pe Insula Lacul Morii in perioada 22-23 iunie in Bucuresti
Chipuc (Starcom): 'Din pacate, inca sunt agentii de media care se multumesc sa se lupte cu marimea CPP-ului'
Miercuri, 20 Iunie 2007
"Cu acest premiu speram sa initiem o schimbare in felul in care sunt apreciate agentiile de media din Romania", a declarat astazi pentru AdPlayers Carmen Chipuc, Managing Director Starcom Romania, agentia care a castigat primul Leu la Cannes Lions
Apa Nova salveaza oamenii de zapada cu GMP PR
Joi, 14 Iunie 2007
"Campania de Ziua Mediului organizata de GMP face parte din strategia neconventionala propusa de agentie in cadrul licitatiei de anul trecut", spune Giovana Soare, Director de Comunicare Veolia Apa
Kandia-Excelent: cel mai dulce moment  Cadbury Schweppes din 300 Mil. EUR
Miercuri, 13 Iunie 2007
Cel mai mare producator de dulciuri din lume - Cadbury Schweppes, anunta ca a achizitionat 93.32% din actiunile Kandia-Excelent S.A., una din cele mai importante companii din domeniul dulciurilor pe piata romaneasca estimata la 300 Mil. EUR
Elit arunca 1 Mil. de EUR in batalia pentru mezelit din publicitate
Luni, 04 Iunie 2007
1 Milion de euro este bugetul cu care Elit, unul dintre principalii jucatori de pe piata carnii si a preparatelor din carne, a intrat in batalia mezelurilor de pe piata autohtona au anuntat astazi in conferinta care a lansat strategia de comunicare a companiei Adela Curtusan - Director de Marketig si Florin Filipescu - Director de Vanzari Elit
AD(D)VERITAS a castigat licitatia de publicitate pentru Elit
Vineri, 01 Iunie 2007
Dupa o licitatie de publicitate (pitch) la care, printre participanti s-au mai numarat Lowe&Partners, Headvertising si Scala JWT din Bucuresti, agentia AD(D)VERITAS din Cluj a castigat contul producatorului de preparate din carne ardelean Elit, a declarat pentru AdPlayers, Carmen Dragan (foto) – New Business Director al companiei de publicitate
GMP a tras primul spot Timisoreana
Joi, 31 Mai 2007
Intitulat Fotbal adevarat, spotul a fost creat de agentie pentru promovarea Cupei Romaniei Timisoreana si ruleaza in perioada mai-iunie pe principalele posturi de televiziune: TVR1, ProTV, TV Sport, Telesport, Realitatea TV, Antena1 si Antena3. Vezi spotul TV Timisoreana, Fotbal Adevarat, si aici:http://iuliantoma.wordpress.com/2007/05/31/timisoreana-gmp-fotbal-adevarat/ 
Ogilvy Public Relations a castigat procesul de selectie al casei de avocatura RTPR
Miercuri, 30 Mai 2007
In urma unei licitatii, societatea de avocati RTPR (Radu Taracila Padurari Retevoescu) a selectat Ogilvy Public Relations sa dezvolte strategia de comunicare si relatii publice, precum si identitatea corporate a societatii
Indesit Company contopeste Hotpoint si Ariston si vrea cresterea marcii Indesit de la 45% la 60%
Miercuri, 30 Mai 2007
"Contopirea dintre Hotpoint si Ariston este o evolutie naturala daca luam in considerare asemanarile dintre cele doua marci in ceea ce priveste pozitionarea, valorile marcii si comunicarea" declara Francesco Trovato, Director Regional pentru Europa Continentala in cadrul Indesit Company
DDB Bucuresti a castigat Kanal D, dupa o licitatie cu McCann si Graffiti BBDO
Marti, 15 Mai 2007
Dupa o licitatie la care au mai participat, potrivit unor surse din piata, McCann Erickson si Graffiti BBDO, agentia de publicitate DDB Bucuresti a castigat creatia si strategia postului Kanal D, in urma unei competitii in care Bradut Florescu, Director Executiv al companiei spune ca experienta sa la creatia ProTv a fost "esentiala, chiar decisiva"
Senior Interactive plimba suvitele Sunsilk online
Marti, 08 Mai 2007
Compania Senior Interactive a  dezvoltat suportul online al promotiei Sunsilk "Plimba-ti frumoasele suvite intr-o broscuta cu fite"
GMP bricoleaza imaginea Mr.Bricolage
Vineri, 04 Mai 2007
Campania de primavara se desfasoara in perioada 25 aprilie – 25 mai si vine sa intareasca pozitionarea Mr. Bricolage pe piata Do It Yourself si se bazeaza exclusiv pe comunicare outdoor in Bucuresti
Toate trec, Neumarkt ramane cu Starlink
Joi, 26 Aprilie 2007
Sub sloganul "Toate trec berea ramane", Starlink si Bere Mures lanseaza o noua executie TV care pleaca de la ideea ca, "in viata, unele lucruri tin, alte lucruri nu tiAn", campania fiind derulata incepand de astazi pe principalele canale nationale: Pro TV, Pro Cinema, TV Sport, TVR 1, TVR 2, B1TV, Etno TV si OTV
Kraft Foods Worldwide premiaza Starcom Media si Kraft Romania
Miercuri, 25 Aprilie 2007
Starcom Media si Kraft Romania au castigat faza regionala a Global Media Awards 2006, concurs organizat de Kraft Foods Worldwide reuneste, anual, campaniile de comunicare pentru brandurile Kraft ale tuturor tarilor participante, evaluand atat creativitatea, cat si strategia si rezultatele campaniei
Starlink a câstigat strategia de media Autoitalia Group
Vineri, 20 Aprilie 2007
Cu  52 de angajati si o cifra de afaceri de 5,6 Mil EUR anul trecut, Starlink Group a castigat strategia media Autoitalia Group, cont care are in portofoliu Fiat, Alfa Romeo, Lancia, SsangYong, Maserati si Honda