Ordonare dupa: data / relevanta
Vineri, 19 Iunie 2015
Vineri, 14 Februarie 2014
McCann Erickson si CIF pregatesc o campanie impotriva mesajelor violente de pe strazi
Miercuri, 06 Martie 2013
Invitat la Jocuri de Putere la Realitatea TV, primarul Bucurestiului a mai spus ca vrea sa treaca administrarea publicitatii stradale din Bucuresti de la primariile de sector la Primaria Capitalei
Miercuri, 09 Ianuarie 2013
Cat costa vandalizarea publicitatii Out Of Home?
Joi, 07 Aprilie 2011
Cu o industrie macinata de lupta pentru preturi, Legea privind autorizarea si amplasarea mijloacelor de publicitate in localitati, care ar urma sa reglementeze viitorul publicitatii stradale, desfiinteaza panourile din apropierea intersectiilor
Luni, 22 Martie 2010
Estimat de surse AdPlayers la peste 50.000 EUR, bugetul a fost castigat in ruma unei licitatii la sfarsitul anului trecut
Marti, 19 Mai 2009
Campania de promovare Real Quality se va desfasura la nivel national, utilizand toate canalele de comunicare: TV, radio, panouri stradale
Joi, 06 Decembrie 2007
La o piata estimata in 2007 la 50 milioane euro rate card sau 42 milioane euro net, Affichage Romania si Amco au, in acest an, o cifra de afaceri cumulata de 10,5 milioane euro”, spune Lucian PaIaz, CEO Affichage Romania, compania estimad ca are pese 25% din piata
Luni, 03 Decembrie 2007
AHA Media vrea sa ofere servicii de consultanta in vederea identificarii de solutii de implementare pentru idei de publicitate neconventionala
Luni, 03 Septembrie 2007
Publicitatea in anii 1950 - 1970, agentiile si companiile de publicitate in perioada comunista, dar si despre “Sistemul Reclamei Socialiste” in premiera, pentru AdPlayers, intr-un fragment din lucrarea "Istoria Jurnalismului si a publicitatii din Romania", carte in curs de aparitie la Editura Polirom, Iasi
Joi, 21 Iunie 2007
Daca prima etapa a campaniei Residenz s-a desfasurat sub sloganul Willkommen acasa si expunea viitorilor rezidenti beneficiile traiului intr-un cartier construit exclusiv de un antreprenor german (LBBW Immobilien), sub garantia sigurantei si calitatii oferite de numele Tiriac, noua etapa se concentreaza in jurul ideii de diversitate – mai multe apartamente la vanzare, mai multe optiuni
Marti, 08 Mai 2007
Intitulat 360 Digest, blogul este actualizat zilnic si este destinat clientilor Leo Burnett si publicului pasionat de domeniul comunicarii
Vineri, 04 Mai 2007
Campania de primavara se desfasoara in perioada 25 aprilie – 25 mai si vine sa intareasca pozitionarea Mr. Bricolage pe piata Do It Yourself si se bazeaza exclusiv pe comunicare outdoor in Bucuresti
Joi, 05 Aprilie 2007
"Nu a fost pitch", au declarat, pentru AdPlayers, oficialii shop-ului de creatie 23, condus de Bogdan Naumovici, Directorul de Creatie la 23 si Chief Creative Officer al grupului Leo Burnett Romania, referindu-se la selectia agentiei de publicitate pentru cotidianul Can Can, cel mai nou produs editat de echipa care scoate revista Ciao!
Marti, 03 Aprilie 2007
"Am conceput Mediafax Talks ca pe un forum in care investitorii si oamenii de afaceri sa poata discuta in mod direct cu autoritatile care reglementeaza domeniile in care activeaza", explica Cristina Vulpe - Director General la Mediafax, pentru AdPlayers, conceptul evenimentelor Mediafax Talks; evenimentul dedicat pulicitatii Out of Home (OOH) urmand sa aiba loc pe 19 aprilie, taxa de...
Miercuri, 06 Decembrie 2006
Dupa preluarea de la începutul anului a Churchill View - numarul 3 pe piata publicitatii stradale autohtone, acum Affichage Romania, oficialii companiei spun ca, prin achizitionarea RBN, cota de piata a grupului Affichage a crescut de la 17% la 21%
Joi, 10 August 2006
Reprezentantii agentiei conduse de Dan Cîrstea (foto) semneza prima campanie integrata pentru promovarea serviciilor de comunicatii de la Dial telecom, campania fiind derulata în presa economica si IT&C, outdoor, internet si BTL
Vineri, 16 Iunie 2006
Campania "Alcoolul nu te face mare", desfasurata in perioada 15 mai – 15 iunie avand ca scop informarea adolescentilor cu privire la riscurile consumului de alcool, a raspuns si la intrebari legate de comportamentul privind consumul de alcool al celor cuprinsi intre 15 si 19 ani
Vineri, 14 Aprilie 2006
La un an de reclama in lift, Tudor Maxim, Managing Director la Elevate Media, companie ce promoveaza publicitatea in lift, estimeaza ca a rulat 70.000 RON
Sambata, 28 Mai 2005
Agentiile si inscrierile la sectiunea Colaterale
ALTE CAUTARI
PUBLICITATE: