Ordonare dupa: data / relevanta
Vineri, 04 Mai 2007
Infiintata de catre 3 parteneri in 2002 ca agentie de BTL, dupa cum a afirmat, pentru AdPlayers, Laura Kungl (foto) - Managing Partner la Clock Advertising, compania de comunicare s-a dezvoltat ulterior ca agentie full-service si are in prezent 65 angajati si o cifra de afaceri de 1,3 Mil. EUR
Marti, 17 Aprilie 2007
Tiparit intr-un tiraj de 20.000 exemplare si la un pret de coperta de 4 lei, potrivit editorului, saptamanalul de afaceri aduce in Romania un partener exclusiv cu Newsweek si va face parte dintr-un concept integratcross-media, potrivit editorului - pentru prima data in Romania, si care va reuni produse de business din Publishing, TV si Portal online
Marti, 20 Martie 2007
Sub sloganul "Milli are grija de sanatatea familiei!", campania de promovare a noilor produse Milli se desfasoara pe TV īn perioada: 19 februarie 29 aprilie, print 12 martie - 29 aprilie, activitati de PR care sustin lansarea noilor produse, promotia in-store derulata īn perioada: 9 martie - 1 aprilie, si campania de direct mail, īn perioada: 12 - 17 martie
Miercuri, 14 Martie 2007
Īn urma unei licitatii Domo la care au mai participat Grey, Watermelon, TBWA/Merlin, Lowe, GAV | Scholz&Friends si Publicis, potrivit Gabrielei Māndrea, Marketing Manager al lantului de magazine, "coordonarea contului Domo este asigurata de echipa Proximity, cu accesarea resurselor de strategie, creatie si productie ale Grupului BBDO Romānia", a declarat, pentru AdPlayers, Gabriela Terchila -...
Miercuri, 14 Martie 2007
Friesland Foods Romānia deruleaza īmpreuna cu Ogilvy Action o campanie in-store pentru Milli īn principalele orase din tara, desfasurata sub sloganul Ai grija de sanatatea familiei!
Luni, 12 Martie 2007
Agentia de publicitate The Ad Store condusa de Remus Frunza (foto) va demara campania de imagine la nivel local si national al grupului de firme Gold & Platin ce cuprinde īn portofoliu 13 companii care activeaza īn domeniul financiar (investitii, broker de asigurare reasigurare, leasing, etc. ) si īn domeniul distributiei de autovehicule, avānd o cifra de afaceri de 25 de milioane Euro
Luni, 29 Ianuarie 2007
Sub sloganul "Īi ajuta pe cei mici", noua campania de rebranding vizeaza, conform agentiei conduse de Remus Frunza (foto), construirea unei identitati noi pentru brandul Ascovit
Vineri, 15 Decembrie 2006
3730 de participanti s-au batut pe premiile concursului de fotografie vezi Orange, īn valoare de peste 20.000 de dolari, care au fost īnmānate cāstigatorilor de Thierry Millet, Director Comercial al Orange Romania
Luni, 20 Noiembrie 2006
Campania The Ad Store pentru marca de orez Sunshine din portofoliul Tasty Company debuteaza cu spotul TV sub sloganul "Nu se lipeste, daca bine se gateste", fiind deja difuzat pe posturile TV Acasa si TVR 1, din 15 noiembrie 2006
Luni, 02 Octombrie 2006
Potrivit agentiei de publicitate conduse de Remus Frunza (foto), Tasty Company īsi propune crearea de brand-awareness la nivelul brandului si la nivel institutional, si vizeaza pozitionarea īn topul producatorilor de produse alimentare
Sambata, 30 Septembrie 2006
Prezenta īn Romania sub franciza Marinopoulos, reteaua de magazine Marks&Spencer a decis, de curānd, lansarea cardului de fidelitate si īn Romania
Miercuri, 27 Septembrie 2006
Sponsorizat de Bayer Healthcare, īn colaborare cu Societatea Romana de Cardiologie, evenimentul Ziua Mondiala a Inimii a fost organizat īn Romānia de agentia The AdStore, companie care s-a implicat īn actiune si cu scopul lansarii oficiale pe piata romāneasca a campaniei de comunicare pentru medicamentul Aspirin Protect 100
Vineri, 22 Septembrie 2006
Promitānd sa dea tonul la tendinte īn retailul telecom, pe lānga noi modele de telefoane, proaspat inauguratul Orange Concept Store aduce clientilor gustarea sau cafeaua, presa scrisa si stirile, ori posibilitatea de a lucra pe un laptop, īn acelasi spatiu
Joi, 24 August 2006
Reteaua de magazine Wal-Mart Stores, Inc. a numit Saatchi & Saatchi X (birourile Springdale, Arkansas) pentru a coordona serviciile de Comunicare in-store, shopper marketing si strategie de comunicare
Joi, 20 Iulie 2006
Noua campanie de imagine sub sloganul "Impreuna la bine si la rau", pentru brandul economic de la Brau Union este semnata de agentia de publicitate Sister&Co si derulata in media de agentia Mediacom Romania, incepand cu 17 iulie
Miercuri, 19 Iulie 2006
Laura Popeanga (foto) de la Imager este copywriter si model al campaniei Pizza Hut, executia din ciclul "Fata mea este model", facand parte din galeria creativilor eroi ai propriilor reclame, cum ar mai fi spotul cu "ala negru de respira greu" si Bogdan Naumovici, ori autopromo-ul cu "Liviu David - de 7 ani la DArcy"
Marti, 18 Iulie 2006
Ioana Croitoru (foto), la Saatchi & Saatchi din 2004 si avand 6 ani de publicitate, a fost promovata dupa o experienta de lucru pe clienti precum Allied Domecq, BAT, Goodyear, Holcim, Intersnack, Raiffeisen Bank, P&G si clienti pentru care a mai lucrat anterior in cadrul agentiilor Bates /141 Romania si D`Arcy
Luni, 17 Iulie 2006
Maximize Communications a comunicat in aceasta vara promotie in cooperare Bosch Electocasnice - Reckitt Benckiser, agentia asigurand toate serviciile de comunicare pentru divizia electrocasnice Bosch si Siemens, precum si cele de media, impreuna cu Media Investment
Miercuri, 14 Iunie 2006
"Prima agentie specializate in comunicarea in-store de pe piata romaneasca", cum se autopozitioneaza agentia, este condusa de Mona Opran, Managing Director si are ca obiectiv "dezvoltarea proiectelor de shopper marketing pentru clientii existenti, atat producatori (P&G, Chio, Ciuc, Elite, Holcim, etc) cat si retaileri (Carrefour, Raiffeisen Bank, MediaGalaxy)"
Marti, 13 Iunie 2006
Semnat de agentia The Ad Store, noul spot "Margaritar.Pentru tine!"din campania de imagine a zaharului de la Agrana i-a adus bucatarului "Mananc, deci exist!" o suma care arata pe cantarul de bucatarie, cu bataie, aproape cinci cifre
ALTE CAUTARI
PUBLICITATE: