Rezultatele cautarii dupa : "stiu"
Ordonare dupa: data / relevanta  
« 7 8 9 10 11 »
Grup Sapte: BTL de 6,5 Milioane EUR in 2010
Joi, 10 Februarie 2011
 Repozitionata in 2010 BTL full service si avand peste 2500 de merchandiseri si promoteri colaboratori in 90 de orase, agentia Grup Sapte a incheiat anul trecut cu 6,5 Milioane EUR (27,43 Milioane lei), in crestere cu 18% comparativ cu anul precedent, cand tragea linie sub 5,5  mil. EUR
Retrospectiva pierderilor de bani si audiente TVR
Joi, 16 Septembrie 2010
 TVR a inregistrat o cadere a cotei de piata pe segmentul urban de la 15% (2002) la 3,7% in 2009, in timp ce pierderile au avoluat intre 4,8 Mil. EUR (2006), 8,8 Milioane EUR (2007),...
980.000 EUR din promotionale la Sands Promo, pe o piata injumatatita de criza
Marti, 14 Septembrie 2010
 Pe o piata unde se fura de la know how pana la clienti, Csaba Szabados, managerul companiei de promotionale Sands Promo spune ca pe prima jumatate a anului compania de produse...
Lipsa originalitatii se plateste. TBWA Bucuresti, legat de brandul de turism
Joi, 05 August 2010
 „Propunand in locul unei lucrari creative originale un mic plagiat comod, ne-am fi expus probabil unei rezilieri de contract, unui refuz de plata si chiar unui proces”,...
Mirela Iordache vine director de publicitate la Pressworks (Cool Girl, Autoshow, Star)
Miercuri, 28 Iulie 2010
 Fosta directoare de vanzari de publicitate la Burda Romania, Mirela Iordache a fost numita de la inceputul lunii august Advertising Sales & Marketing Director la Pressworks (Cool Girl, Autoshow, Star, Zau, Soc)
Copie sau asemanare Maioneza vs Racoritoare? Creatia Univer vs Granini
Vineri, 02 Iulie 2010
 „Pare un loc comun sa te joci cu fructe, legume si paie, important e s-o spui primul si intr-un mod original si simpatic”, afirma pentru AdPlayers Traian Panghe - ex Creative Director Imager , responsabil pentru campania Univer din 2006
Cum face The Group 50 Milioane EUR cu 1 angajat?
Vineri, 25 Iunie 2010
Parte din The Group, in 2008 polul de media The Media Partnership a cumparat si vandut 50 Milioane EUR cu un singur angajat, propulsand grupul in topuri fara ca reprezentantii de...
De ce n-a lucrat Bergenbier Fotbal cu Leo Burnett si s-a facut cu Kick Off ?
Joi, 17 Iunie 2010
 „Ideea creativa a campaniei le-a apartinut celor de la Kick Off si era  firesc sa o implementam cu ei”, Tiberiu Mercurian, director de marketing, Bergenbier
Liviu Lambrino pleaca de la sefia TBWA  Merlin
Joi, 17 Iunie 2010
 Cu 15 ani de media si management in publicitate, fondator al Merlin si mai apoi TBWA
Daniela Nedelschi spune adio Saatchi & Saatchi Bucuresti, pentru Geneva.
Marti, 01 Iunie 2010
 Daniela Nedelschi, Head of Art, Saatchi & Saatchi Romania, paraseste Bucurestiul pentru Geneva..
40 Milioane EUR au adus deja 2,5 Milioane IP-uri broadband pentru programe televizate online
Miercuri, 05 Mai 2010
 Cu investitii de 40 Milioane EUR primul Content Delivery Network pus pe picioare de Direct One SA, ofera televiziunilor infrastructura de servicii prin MEDIA Direct, si pietei de media servicii de publicitate in programele distribuite pe Internet prin Turn Digital
Pitch BSH Electrocasnice, dupa care marketingul una zice, alta face
Miercuri, 28 Aprilie 2010
 Peter Jansen, partener al Cohn & Jansen si Presedintele Uniunii Agentiilor de Publicitate din Romania isi aminteste ca dupa ce a anuntat rezultatul unui pitch organizat in 2008, marketingul BSH Electrocasnice nici macar nu a mai corespondat cu agentia castigatoare, nicidecum sa mai lucreze
Divort cu scantei intre Monitorul de Suceava si Arbomedia, pe motiv de casnicie cu Obiectiv
Joi, 22 Aprilie 2010
 Dupa 7 ani de casatorie si volume de publicitate intre 50.000 si 180.000 EUR pe an, Monitorul de Suceava si ARBOmedia se despart, motivul fiind legat de cea mai recenta colaborare a regiei cu Obiectiv de Suceava

 

Santaj Outoor: Cat imi dai ca sa-ti spun cat traiesti?
Miercuri, 14 Aprilie 2010

Ajunsa la jumatate fata de 2008, si prinsa intre ratele rezultate in urma investitiilor de zeci de milioane de euro si muchia de cutit a cererii de tipar la preturi...

Grup Sapte: BTL si merchandising pe o piata de 70 Mil. EUR
Luni, 29 Martie 2010
 Cu o medie de 650 de angajati, compania care a pornit din Cluj in 1999 a inregistrat anul trecut aproape 23 Milioane LEI (5,5 Milioane EUR, estimare AdPlayers)
Ocolul Thailandei in 6 saptamani, cu 1.500-2.000 EUR
Vineri, 12 Martie 2010
 Daca Ministerul Turismului din Romania
Prezentatorii Observator divorteaza de stirile din Prime Time de la Antena 1
Vineri, 12 Februarie 2010
Lucian Mindruta si Alessandra Stoicescu, cei doi prezentatori ai Observatorului de la Antena 1, anunta printre randurile unui interviu in Jurnalul National ca se vor dedica unor proiecte...
Cosmin Alexandru schimba modelul B&P Brandivia
Luni, 01 Februarie 2010
 Referindu-se la dimensiunea cifrei de afaceri de aproximativ 100.000 EUR in 2009, inaintea aliantei cu B&P Braun & Partners, fondatorul Brandivia a afirmat pentru AdPlayers...
Revolutia Radio din Romania a inceput cu arme din Franta
Vineri, 22 Ianuarie 2010
 Cu „arme” de la Radio Nova Paris pentru Nova Bucuresti si de la FUN Radio Paris pentru UNIFUN Bucuresti: Primele cuvinte care au inceput revolutia in radioul romanesc...
Ambitia Ursus la analiza: O superproductie publicitara, intrata direct in istorie (Sorin Psatta, BBDO) versus Am un vis Mark Walton, Brici
Luni, 09 Noiembrie 2009
 Sorin Psatta este Integrated Communication Director al Grupului BBDO Romania, iar Mark Walton este Managing Partnaer al agentiei, Brici

 

« 7 8 9 10 11 »