Ordonare dupa: data / relevanta
Joi, 10 Septembrie 2009
Dupa 5 ani de Agentia Anului Leo Burnett si o pauza de un an, ADOR 2009 revine cu o competitie la care au participat 350-400 de oameni
Joi, 18 Iunie 2009
„Am tinut sa clarificam ca succesul acestei marci nu a fost intr-o campanie. Cam acesta a fost mesajul. Daca a fost inteles altfel, nu stiu ce sa zic. Imi pare rau”, Miercuri, 17 Iunie 2009
Intr-o scrisoare adresata Comitetului Effie, potrivit unor surse din piata de publicitate, producatorul Cava D’oro, Alexandrion Group, ataca agentia Papaya care a inscris cazul, la...
Luni, 15 Iunie 2009
„Deocamdata nu am luat niciun fel de decizie. Cand vom lua una o vom anunta”, a afirmat pentru AdPlayers, Cosmina Noaghea, Publishing Director, legat de inchiderea...
Joi, 21 Mai 2009
Chiar daca stirile AdPlayers s-au nascut in primavara lui 2005, memoria AdPlayers dateaza din 1992.
Joi, 14 Mai 2009
„Probabil ca in curand, atat Pentagram cat si Rusu+Bortun vor fi date in judecata, pe motiv de plagiat, de catre autorii identitatii http://www.breaking-the-ice.de/”, spune Catalin Rusu, Rusu+ Bortun, autorii noii identitati ADOR. „Intr-un final, cu totii vom fi dati in judecata de catre Domnul Iisus si cei 12 apostoli, iar...
Vineri, 17 Aprilie 2009
„Pune zidarul sa construiasca, atunci cand vrei o casa” spune, la 6 ani de FRIENDS Advertising, Sorin Tranca, Managing Director al agentiei, dupa un an in care a castigat 8 din 30 de licitatii, si a fost nevoit sa renunte la 14 invitatii in pitch, atunci cand a simtit ca unii clienti nu stiu ce vor, sau ce fel de agentie cauta
Miercuri, 15 Aprilie 2009
Indiferent cine urca pe scena, Client sau Agentia care inscrie cazul, (main agency in regulamentul Effie) castigatorul festivalului este Brand-ul si echipa din spatele acestuia,...
Luni, 13 Aprilie 2009
Martorul AdPlayers spune ca agentia de publicitate care ar fi castigat licitatia pentru Promotia „Nu se mai face” ar fi avut numai ea un „agency fee” de 1-2%...
Vineri, 10 Aprilie 2009
In septembrie-octombrie 2008, Unilever a avut in plan o promotie de 4-5 Mil. EUR. Unul dintre participantii la brief-ul pentru ceea ce se dorea sa fie „cea mai mare promotie” Unilever facuta vreodata pe piata romaneasca rupe tacerea si spune ca la capatul a trei saptamani de munca si propuneri ale agentiei raspunsul clientului a fost ca promotia „Nu se mai face”
Joi, 12 Martie 2009
„Suntem ieftini si rezolvam probleme de comunicare pe care dumneavoastra nici macar nu le mai intelegeti”, spune dupa 7 ani de promo-uri tv Tudor Dumitrascu, freelancer care mai adauga: "Cum mai facem un spot daca n-avem macar 30000 de euro de ars? E greu, dar se poate, stiati asta? Cu numai 2000 de pilda.."
Vineri, 06 Martie 2009
O gluma de comunicare cu spamuri pe email numai buna pentru o amenda ANRCTI, lanseaza pe piata de comunicare digitala ceea ce se vrea o firma cu activitate pe Internet.
Marti, 03 Martie 2009
Adrian Tuluca, managerul si unul dintre fondatorii Propaganda, spune ca agetia de publicitate a avut anul trecut o cifra de afaceri de 6,3-6,4 Milioane EUR, din care 30% din serviciile de media
Miercuri, 25 Februarie 2009
Cu o experienta de 12 ani in media, Svetlana Bulacu, noul Director Media Propaganda a coordonat in ultimii trei ani activitatea media la Cosmote (feb 2006-feb 2009), iar anterior a lucrat pentr Altex (2005) si MindShare Media (1997-2005)
Luni, 23 Februarie 2009
Mona Opran, MD, Saatchi & Saatchi: "Sper ca bunul simt si respectul ii va indemna pe fostii nostri colegi sa admita ca in spatele filmarii unui spot sta o echipa mult mai...
Vineri, 13 Februarie 2009
Rachad El Jisr, unul din partenerii BMG, a anuntat strategic.ro in locul fostei licente Campaign inchise, iar Bill Avery Publisher Business Media Group a anuntat editii digitale in locul revistelor tiparite BusinessWeek, Business Review si Biz
Luni, 09 Februarie 2009
Lansata in luna mai 2008, Sparkle a dezvoltat mai multe proiecte de marketing digital si de one-to-one marketing pe platforme integrate (web, sms, infoline, newsletter, print) pentru...
Vineri, 30 Ianuarie 2009
Next, Odyssey, Spoon Media si Propaganda isi propun sa atraga peste 30 Milioane EUR din piata de media, o felie frumoasa din tortul pietei in care la o prima vedere sunt afectate Media Direction (BBDO) si The Media Partnership (The Group)
Miercuri, 14 Ianuarie 2009
Serban Alexandrescu, Managing Partner la Headvertising, una din companiile de publicitate finaliste in licitatia pentru contul de strategie si creatie Romtelecom, spune ca agentia nu a mai fost la licitatii mari de multa vreme, pentru ca nu a avut nevoie, insa este impacat cu rezultatul si ii felicita pe castigatori.
Miercuri, 10 Decembrie 2008
Agentia de publicitate inregistra anul trecut 7,4 Milioane EUR, a afirmat pentru AdPlayers, Mona Opran, Managing Director al companiilor Saatchi & Saatchi Advertising ( agentie...
ALTE CAUTARI
PUBLICITATE: