Ordonare dupa: data / relevanta
Miercuri, 17 Ianuarie 2024
Fricile romanilor au radacini adanci in istoria tumultoasa a tarii. Instabilitatea economica si politica, diversele presiuni sociale sau stirile panicarde au contribuit la formarea unui teren fertil pentru dezvoltarea unei angoase persistente legate de viitor.
Vineri, 07 Iulie 2023
Topul surselor de informare accesate de romani este alcatuit din televiziune (70%), social media (68%) si presa online (56%), iar durata medie petrecuta de cei mai multi dintre romani pe social media, la TV sau ascultand radio este de 1-3 ore pe zi.
Luni, 01 August 2022
Care sunt valorile parintilor romanilor cu varste cuprinse intre 35-44 ani? Care sunt prioritatile, pasiunile si obiceiurile de consum, canalele pe care le acceseaza si cum pot brandurile sa ii abordeze pentru a fi relevante? Cognition si-a propus sa raspunda la aceste intrebari in cel mai recent studiu realizat...
Luni, 25 Octombrie 2021
Noua platforma va permite interactiunea intre membrii AdForum si creativii profesionisti sa interactioneze cu jurnalistii, intr-o platform unica unde presa si industria creativa se intalnesc.
Vineri, 26 Februarie 2021
La nici 3 ani de la lansare, publicatia din portofoliul de vanzari de publicitate Arbomedia a reusit sa se impuna pe piata media ca un reper, o voce credibila preluata atat de media din tara, cat si de catre presa straina
Joi, 10 Octombrie 2019
Larisa Ghitulescu, critic de media si analist de falsuri, cu background in jurnalismul de afaceri, a studiat in ultimii zece ani mecanismele de influenta in diverse evenimente majore cu impact social*, din domenii diverse, si a identificat sase mari cauze pentru care manipularea si falsul s-au amplificat
Vineri, 06 Septembrie 2019
Dezvoltarea va presupune atat aparitia unor produse media noi (un post de radio in FM si extinderea diviziei online), precum si cresterea celor existente ca rezultat al unei analize privind identitatea produselor si eficienta pe termen mediu si lung a fiecareia dintre cele doua entitati media.
Vineri, 07 Iunie 2019
Conferinta a fost urmarita online, in direct, de peste 4.000 de persoane, iar intr-o saptamana de la desfasurarea evenimentului sunt inregistrate mai mult de 26.000 de vizualizari, cumulate, pe pagina de Facebook a ARRP Romania si in reteaua privesc.eu, operatorul care a transmis live online evenimentul.
Vineri, 12 Aprilie 2019
Telejurnalul de seara la TVR 1 este prezentat de Radu Andrei Tudor, incepand cu ora 20.00, si isi mareste durata la o ora si jumatate
Vineri, 05 Octombrie 2018
Postul public programeaza din 5 octombrie o serie de 20 de filme documentare-portret despre geniile care au asezat Romania pe harta lumii
Marti, 18 Septembrie 2018
„Ca sa stii - Digi FM 2018” se desfasoara in perioada 17 septembrie 2018 - 17 decembrie 2018 la nivel national.
Luni, 07 Mai 2018
Reportajul de la Stirile Pro TV a fost lider de audienta pe toate categoriile de public si a obtinut, la nivelul publicului comercial, cu varsta cuprinsa intre 18 si 49 de ani, 6.0 puncte de rating si 24.5% cota de piata
Marti, 24 Aprilie 2018
Potrivit datelor furnizate de postul de televiziune, Romania te iubesc! a inregistrat 18.6% cota de piata si 3.0 puncte de rating in randul publicului comercial
Miercuri, 18 Aprilie 2018
Pe noua platforma online, emisiunile, serialele si stirile PRO TV sunt disponibile online GRATUIT, pe orice dispozitiv
Luni, 26 Martie 2018
Cu 200 de participanti si 19 vorbitori de marca pe tema stirilor false, Conferinta internationala organizata de ARRP, in parteneriat cu ICCO si BCU "Carol I" a beneficiat si de o Interventie live a Comisiei Europene si a urmarit si care sunt solutiile impotriva fenomenului care a devenit azi un pericol...
Miercuri, 13 Decembrie 2017
Din aceasat calitate, TVR va asigura productia tuturor ceremoniilor, in colaborare cu Trinitas TV, punand la dispozitie semnalul TV pentru toate televiziunile interesate. In zilele de doliu national, posturile TVR vor difuza Editii speciale, documentare si filme artistice.
Luni, 25 Septembrie 2017
Romania, te iubesc! a fost lider de audienta pe toate segmentele de public. La nivel comercial, public cu varste cuprinse intre 18 si 49 de ani, emisiunea a inregistrat 5.6 puncte de audienta si 20.4% share, in timp ce televiziunea clasata pe locul secund a obtinut 2.6% rating si 9.5% share.
Sambata, 06 Mai 2017
„Cele doua elemente de baza ale comunicarii strategice sunt cunoasterea publicului tinta si adaptarea mesajului in concordanta” a mai spus seful Agerpres la summit-ul „Good Governance”, organizat de think-tank-ul Strategikon.
Luni, 13 Februarie 2017
Prezent deja de mai bine de un an pe Facebook, Youtube si Linkedin, incepand cu luna ianuarie, Grupul CEZ Romania este prezent in mediul online pe retelele sociale inclusiv pe Twitter (@CEZ_Romania) si Instagram (cez_romania),
Marti, 17 Ianuarie 2017
Pro TV a obtinut, in anul 2016, cea mai mare cifra pentru media de cota de piata in prime time din ultimii ani 14 ani si a avut un program care a obtinut cea mai mare cota de piata din istoria masuratorii moderne a audientelor, anunta responsabilii de comunicare ai postului.
ALTE CAUTARI
PUBLICITATE: