Rezultatele cautarii dupa : "stefania"
Ordonare dupa: data / relevanta  
« 1 2
Contul de PR World Vision Romania, la The Practice
Luni, 10 Martie 2008
The Practice va oferi servicii de relatii publice atat pentru comunicarea brand-ului World Vision, cat si pentru comunicarea unui amplu proiect de strangere de fonduri dezvoltat de organizatie in tara noastra
Romprest Service, la Saatchi & Saatchi
Vineri, 07 Martie 2008
Contul a intrat in protofoliul Saatchi&Saatchi Advertising in urma unei licitatii de publicitate
SATI ianuarie: 180 de website-uri, 37 milioane de vizitatori, 630 Milioane de pagini
Luni, 18 Februarie 2008

Studiul de audienta pe Internet a masurat in ianuarie 180 de website-uri, iar cei peste 37 milioane vizitatori unici au vazut peste 630 milioane de pagini

The Practice o face Junior Partner pe Stefania Stavrositu, cu 5% din companie
Joi, 07 Februarie 2008

Noul Junior Partner va detine  5% din agentia de relatii publice, dupa ce a ocupat pana in prezent pozitia de Senior Consultant in cadrul The Practice

Starlink Group a sarit de 80 de oameni
Joi, 15 Noiembrie 2007
Agentia a pus pe picioare si un nou departament de Brand Development Strategy, si a imbogatit de curand echipele de Media, Brand Communication si Creatie cu sapte noi oameni
Harley-Davidson a ales The Practice
Marti, 09 Octombrie 2007
Agentia de relatii publice va oferi servicii de consultanta, de relationare cu formatorii de opinie  (mass-media si alti lideri de opinie), de organizare de evenimente si alte servicii conexe activitatii de PR
The Practice îsi prezinta echipa, cu experienta comuna de la Ogilvy PR
Sambata, 25 Noiembrie 2006
Agentia de relatii publice The Practice anunta primele resurse umane: Gabriela Lungu (foto) - Managing Partner, Stefania Stavrositu - Senior Consultant, Alina Mincan – Consultant, Marta Togan - Junior Consultant, toata echipa având ca experienta de lucru comuna Ogilvy PR – companie unde Gabriela Lungu a fost Managing Director
Milli in campanie OgilvyPR
Luni, 03 Iulie 2006
Realizata de Ogilvy PR, campania de informare a publicului larg "Primul Strop de Grija" cuprinde inclusiv spot TV, acesta fiind derulat in perioada mai – august 2006  la Pro TV, Antena 1, Prima TV, Acasa TV, B1 TV, Pro Cinema, Discovery Channel, TVR 2 si Euforia TV
Bancpost se gandeste la ziua de maine
Luni, 17 Aprilie 2006
Semnata de Scala JWT, campania derulata sub sloganul ‘Gandeste-te la ziua de maine, azi’ promoveaza Bancpost Plus si Bancpost Active Balanced -  fonduri deschise de investitii ale Bancpost
Conturi noi la Ogilvy PR
Miercuri, 12 Aprilie 2006
Agentia de relatii publice parte a Ogilvy Group Romania a anuntat in ultima saptamana trei noi licitatii castigate - MOL, Colgate-Palmolive si GTC
Publicitate in timp real la Realitatea TV
Vineri, 20 Ianuarie 2006
Pe langa o campanie radio, postul de televiziune deruleaza astazi in reteaua Boom.ro o campanie de promovare online pentru emisiunea in direct cu Traian Basescu si Emil Hurezeanu de la ora 19:00
Germanos a lansat noua campanie internationala
Vineri, 14 Octombrie 2005
Semnata de Publicis Romania, campania isi propune sa consolideze imaginea de "expert in tehnologia-cu-atingere-umana" a lantului de magazine din Romania Grecia, Bulgaria, Polonia, Ucraina, Cipru si Macedonia
Publicis Romania exporta Germanos in Macedonia, Bulgaria si Polonia
Vineri, 15 Aprilie 2005
“Traieste Primavara” a inceput astazi si se adreseaza in special tinerilor
« 1 2