Mai tanar in publicitate si neauzind de Graffiti BBDO, Saatchi&Saatchi, Young & Rubicam si OFC/DMB&B, Matasel pretinde ca a pus bazele primului departament de strategie al unei agentii din Romania
Campania “Orasul de nisip” ce a avut loc in vara anului 2007 a fost premiata de catre International Council of Shopping Centers (ICSC) cu “Solal Silver 2008” la categoria Relatii Publice.
Dupa Emilian Arsenoaiei care se despartea de GMP pentru Leo Burnett, Carmen Tiderle este al doilea Director de Creatie care pleaca la agentia de publicitate condusa de fratii Iordache
Ce s-ar fi facut Saatchi& Saatchi, Graffiti BBDO, Young & Rubicam sau OFC (fosta D’Arcy) fara Leo Burnett?
Viitorul Chief Creative Partner la Tempo Advertising, Adrian Preda venea la agentia Leo Burnett in urma cu nici trei luni, convins fiind, spunea el atunci, de Stefan Iordache, Bogdan Naumovici si Emilian Arsenoaiei
Grapefruit a finalizat recent procesul de branding pentru noua vopsea Zertifikat de la Köber, campania de advertising fiind semnata de CAP
Edipresse AS Romania acuza editorii Libertatea ca au publicat mai multe fotografii care apartin revistei Viva, fara acordul publicatiei
Stroe vine de la Starcom, unde a a lucrat ca Strategic Planning Director
Acum Strategic Planning Director la Starcom, Stefan Stroe ar urma sa faca strategie la agentia de publicitate Grey Bucharest