Ordonare dupa: data / relevanta
Marti, 03 Iulie 2007
Cu echipa de 60 de oameni, Starlink a plecat de langa Leo Burnett si Starcom, dupa ce au fost vecini inca de la infiintare, inclusiv relocarea grupului Leo Burnett din decembrie 2005, cand, pe atunci, Starlink Group era doar o agentie cu 13 oameni
Luni, 02 Iulie 2007
Chiar daca petrecerea in care Starcom a sarbatorit Leul castigat la Cannes a fost una interna grupului Leo Burnett, AdPlayers a scos doua vorbe de la cativa dintre actorii evenimentului, la intrarea in fiesta organizata vineri seara in Bucuresti, la Music Club
Vineri, 16 Februarie 2007
"Īn cele 55 de zile lucratoare pe care le-am parcurs de la deschiderea companiei si pāna azi, am cāstigat īncrederea a 11 clienti, branduri mari locale si internationale cu care avem deja activitati īn derulare", declara Gabriela Lungu, Managing Partner The Practice, compania de PR īnfiintata de Gabriela Lungu, Ioana si Stefan Iordache
Miercuri, 31 Ianuarie 2007
Īn Adunarea Generala a International Advertising Association (IAA) - Filiala Romānia, ce va avea loc īn data de 28 Februarie 2007, se va alege noul Comitet Director al asociatiei, candidaturile fiind asteptate pāna la 21 februarie
Miercuri, 01 Noiembrie 2006
Gabriela Lungu (foto), Manging Director demisionar la Ogilvy PR, va fi Managing Partner la The Practice compania de PR din Leo Burnett Romānia, alaturi de Ioana Iordache si Stefan Iordache, primii fondatori ai companiilor din grupul de comunicare
Luni, 30 Octombrie 2006
Īntr-o conferinta interna tinuta cu usile īnchise presei, Ioana Iordache, Stefan Iordache si Bogdan Naumovici, partenerii fondatori ai Leo Burnett & Target, au anuntat oficial Grupul Leo Burnett Romānia, din care, pe lānga agentiile Leo Burnett&Target, Starcom si Starlink vor mai face parte īnca trei noi entitati: 23 - un idea shop, o companie interactiva si una de PR
Marti, 03 Octombrie 2006
Īn suprafata de aproximativ 500 mp si aflat īn plin centrul Capitalei, noul sediul a fost atribuit de catre Primaria Municipiului Bucuresti ca urmare a recunoasterii implicarii si eforturilor depuse de IAA, ca partener al Primariei, pentru rezolvarea si reglementarea multor aspecte de interes pentru industria romāna de publicitate
Joi, 28 Septembrie 2006
Programul "IAA cu Suflet" a ajutat la constructia unei scoli gradinita din jud Timis, ridicate īn locul celor distruse de inundatiile de anul trecut
Miercuri, 20 Septembrie 2006
Testul de admitere pentru noua serie de cursuri intensive despre publicitate este disponibil, din 18 septembrie pe site-ul www.leoacademy.ro, cei aproximativ 30 de cursanti selectati urmānd sa beneficieze de o latura aplicativa mai dezvoltata
Vineri, 15 Septembrie 2006
Īn cea mai recenta campanie lansata la īnceputul lunii septembrie pentru Bergebier , spotul Minitehnicus īsi propune, printr-o elaborata executie TV, spune agentia, sa readuca īn atentia publicului avantajele ambalajului Q-Pack
Vineri, 14 Iulie 2006
Pentru prima data in industria publicitatii romanesti de dupa 90, piata agentiilor de media autohtone este transparenta evaluarilor RECMA - cea mai importanta companie mondiala de cercetare de profil, in industria agentiilor de media
Joi, 22 Decembrie 2005
Leo Burnett Group (Leo Burnett & Target, Starcom Media si Starlink Media) s-a mutat de astazi, 22 decembrie, in str. Nicolae Iorga 13 din Bucuresti
Joi, 15 Decembrie 2005
Sub titlul de "Cartea Alba", grupul de agentii Leo Burnett, Starcom si Starlink promit, incepand cu editia din acest an, un raport sumar al agentiilor in fata jurnalistilor
Marti, 25 Octombrie 2005
Campania sub sloganul "Carne din plin" precum si parteneriatul dintre cele doua companii nu au loc in urma unei licitatii de publicitate ci a unei invitatii din partea CrisTim
Miercuri, 05 Octombrie 2005
"Academia" lansata de Leo Burnett este o sesiune de training pentru 20-25 de "studenti" care vor avea ca profesori cele mai grele nume ale agentiei: Ioana Iordache si Stefan Iordache, Bogdan Naumovici, Laura Georgescu, Tudor Cuciuc si Razvan Matasel
Marti, 14 Iunie 2005
Sase conferinte si doua workshop-uri vor strange maine (15) si joi (16) la "ARBOmedia Annual (re)Source" 2005 cea mai relevanta participare a mediei si publicitatii romanesti
ALTE CAUTARI
PUBLICITATE: