Ordonare dupa: data / relevanta
Marti, 30 Ianuarie 2007
Destinat celor mai talentati barmani din peste 20 de tari, Finlandia Vodka 2007 si-a desemnat câstigatorul din România care participa, alaturi de competitori din peste 20 de tari la întrecerea finala pentru titlul: Finlandia – Bartender of the Year (Barmanul Finlandia al Anului)
Luni, 15 Ianuarie 2007
Înfiintata în luna septembrie 2006 si sustinuta de un fond de investitii din Polonia, potrivit lui Val Voicu, Director General la AdEvolution, compania de consultanta în comunicarea pe internet a înregistrat 1 milion EUR - cifra de afaceri, practic, în 4 luni de activitate
Luni, 04 Decembrie 2006
Organizatorii festivalului EFFIE Awards România 2007 au decis sa deschida competitia eficientei în publicitate cu un concurs premiat cu 1000 EUR pentru dezvoltarea creativa a campaniei de comunicare destinat agentiilor membre IAA si RAAA, altor agentii, freelanceri, studenti si oameni din industrie
Miercuri, 29 Noiembrie 2006
General Manager la Divizia de Publishing, Dragos Stanca (foto) estimeaza ca Grupul Catavencu, inclusiv Guerrilla, concentreaza peste 30% din volumul total de business al Realitatea Media, trust din care mai fac parte, printre altele, si posturile de televiziune Realitatea Tv si The Money Channel
Miercuri, 01 Noiembrie 2006
"Cea mai mare agentie mica " a câstigat strategia de comunicare pentru primele proiecte real-estate Tiriac Imobiliare, dezvoltatorul din grupul Tiriac Holdings, campania de promovare pentru "Residenz – Cartierul german", semnata de Friends Advertising, urmând sa fie derulata sub sloganul "Willkommen acasa!"
Vineri, 06 Octombrie 2006
20 de lucrari au fost nominalizate pe lista scurta (shortlist) la Sectiunea Film si TV Promo a festivalului de publicitate, 4 fiind promovate din România, de la TVR - 3 si McCann Erickson -1
Miercuri, 04 Octombrie 2006
Competitia în cadrul careia se premiaza cele mai bune site-uri, portaluri si blog-uri, sau care ofera vizitatorului mijloace de tranzactionare, informare sau petrecere a timpului liber a convins 35 de magazine online, a pierdut blogurile personale si a aliniat la starturi diferite Realitatea TV, ProTv si Antena3
Miercuri, 30 August 2006
Ciprian Stavar pleaca din pozitia de Marketing & Communication Director, Vodanet si alege consultata independenta pe o piata efervescenta în declaratii, spune el: "AdEvolution vrea 70% din piata. SMI 25%. Deja mai ramân doar 5%. Unde este Netbridge care avea 60% ? Sa piarda chiar asa de mult? Dar ARBOmedia? "
Vineri, 25 August 2006
Ilco Kwast, Group Brand Manager Heineken spune ca "Heineken Music Thirst Studio poate ajuta DJ-ii români sa devina cunoscuti la nivel international, sa produca piese în studiouri profesioniste si sa mixeze alaturi de DJ renumiti, dar mai ales (..) poate da masura pietei muzicii electronice urbane din România"
Sambata, 05 August 2006
La 1906, apareau 663 de ziare si reviste, editate în limba româna ori bilingve, iar populatia României era, la acea data, de 6.500.000 locuitori, o populatie majoritar analfabeta, daca tinem cont ca, la 1910, cei alfabetizati vor detine o pondere de 40% (doar 2.600.000 locuitori stiau sa citeasca), fata de 22 %, cât erau estimati cu 11 ani în urma, în anul 1899
Marti, 25 Iulie 2006
Cu o participare de peste 500 de alergatori, datorata atat promovarii ATL cat si operatiunii de direct mailing, in urma Maratonului DHL Stafeta Carpatilor, organizatorii au strans fonduri de peste 16.000 EUR pentru Asociatia Noi Orizonturi, care se ocupa de 1200 de copii cu deficiente
Miercuri, 28 Iunie 2006
Cu un buget de "minim 65.000 EUR, (..) fara costurile campaniei de comunicare" dupa cum a declarat pentru AdPlayers, Andrei Bortun (foto), General Manager, Millenium Communications, festivalul comunicarii digitale Internetics 2006 a anuntat deja ca inscrierile sunt programate pentru perioada 15 iulie – 8 septembrie si ca lista sponsorilor este (inca) deschisa
Joi, 08 Iunie 2006
Prin Bloginitiative.com , una dintre cele mai mari retele de media din lume subliniaza inca o data ca "jurnalul personal" online este unul cat se poate de "corporatist"
Marti, 09 Mai 2006
Dupa ce, in urma cu un an, festivalul inregistra un nivel de 24 de agentii de publicitate, cota participarii la Ad’Or 2006 a scazut la 21 de agentii si doar jumatate din membrii RAAA
Vineri, 14 Aprilie 2006
Campania continua dupa succesul promotiei de anul trecut care a inregistrat peste 10.000 dintre utilizatorii Internetului prin dial-up de la Romtelecom
Luni, 27 Martie 2006
Topul castigatorilor EFFIE Awards Romania 2005 in viziunea AdPlayers si cele 69 de campanii inscrise in festival considerate eficiente de catre agentii si investitorii in publicitate, conform catalogului competitiei
Duminca, 26 Martie 2006
Pe langa marele trofeu Grand EFFIE Awards 2006, eficienta campaniilor de anul trecut a fost "medaliata" la EFFIE Awards Romania din acest an cu 7 trofee de aur (GOLD EFFIE 2006), 8 argint (SILVER EFFIE 2006) si 14 de bronz ( BRONZE EFFIE 2006 )
Miercuri, 15 Februarie 2006
Managing partner-ul Imedia mai sustine ca "Veniturile lor ( n.r. Vodanet Media) din publicitatea online se situeaza undeva sub jumatate din cat a facut Imedia"
Marti, 06 Decembrie 2005
Liliana Serban (31 ani) a mai lucrat pentru Tempo Advertising, Departamentului de Presa si Imagine al Camerei Deputatilor si a fost coordonator PR la Fundatia Pro si Fundatia Start Media
Joi, 17 Noiembrie 2005
Ex Strategy Director la Scala JWTdupa ce a fost, succesiv, Creative Director si mai apoi Creative Strategy Director la agentiile Lowe & Partners, Medic One si Draft, fost Creative Director si ulterior Chief Strategic Planner Leo Burnett, Ioana Manea a infiintat de curand Loco, Branding & Communication
ALTE CAUTARI
PUBLICITATE: