Ordonare dupa: data / relevanta
Marti, 26 Iulie 2016
Initiat de acelasi consultant de branding in urma cu 6 ani, concurcursul „Cel mai promitator brand romanesc”, devine Brandathlon 2016
Marti, 12 Iulie 2016
Potrivit editorului, consumatorul de continut foloseste un dispozitiv mobil intre 11 si 50 de ori pe zi, iar in peste 50% din timp il petrece pe aplicatii.
Marti, 21 Iunie 2016
Alex Cernatescu vorbeste in premiera in adplayers despre motivatia expansiunii in afara granitelor tarii a afacerii de marketing si comunicare fondata in Romania acum 9 ani. Prima tinta: Olanda. Tinta extinsa: 2-3 birouri in regiunea Benelux, urmand in viitor grupul sa se gandeasca la si la alte piete.
Marti, 07 Iunie 2016
„Am venit, ne-am pozat, am plecat”, pare sa fie optica spectatorilor nationalei din anul de gratie 2016. Si ne imaginam ca suntem pe stadion ca oricum multe dintre malluri au fost ridicate peste ruinele unor baze sportive.
Miercuri, 30 Martie 2016
Festivalul de publicitate a dat start inscrierilor unde sunt asteptate lucrari difuzate, publicate sau dezvoltate pe un canal media comercial, cu aprobarea clientului, in perioada 1 iulie 2015 si 31 iulie 2016.
Vineri, 29 Ianuarie 2016
In doar cateva ore de la start, fondatorului platformei de calatorii tedoo.ro, Bradut Florescu, cunoscutul creativ si om de publicitate, a adunat deja pentru concurs peste 150 de aplicanti
Luni, 23 Noiembrie 2015
Un beneficiar din SUA a ales serviciile oferite de grupul Centrade condus de Radu Florescu, care exporta astazi marketing digital pentru Point Pickup, un start-up in servicii de livrarile online pentru care calitatea la fel ca cea din SUA, insa la un pret de 4-5 ori mai mic pentru serviciile oferite, a fost atractia selectarii specialistilor din Romania.
Marti, 01 Septembrie 2015
Miercuri, 08 Aprilie 2015
Potrivit oamenilor de creatie condusi de Marius Rosu, originalitatea campaniei consta in prezentarea statuilor in ipostaze noi, „descoperite”, intr-o maniera atipica pentru comunicarea uzuala din industria de turism & travel,
Joi, 27 Noiembrie 2014
Eliza Rogalski: “Am lansat oferta pentru ca stim ca sunt multe start-up-uri care au nevoie de aceste servicii”
Marti, 17 Decembrie 2013
Reteaua de socializare da start vanzarii reclamelor video din 19 decembrie si tinteste o bucata din imensa placinta a publicitatii TV evaluata mondial la peste 60 Miliarde USD
Joi, 18 Iulie 2013
In loc de laptop si prezentari pe web, furnizorul de promotionale Atip Design isi prezinta produsele printr-o aplicatie disponibila pentru iPhone si iPad.
Marti, 15 Ianuarie 2013
Membri ai Parlamentului European vor juriza campanii Social Marketing la EACA Care Awards 2013 alaturi de specialisti de marketing, media si investitori in comunicare.
Joi, 05 Iulie 2012
„Nu lucram pentru sex shopuri, etnobotanice si spalare de bani. Pentru saloane de masaj - da, insa nu erotice” puncteaza managerul Presage. Infiintata in 2008 si condusa de fostul manager de relatii publice corporate Danone - Georgiana Gheorghe, agentia tinteste in 2012 venituri din fee-uri de consultanta de PR de aproximativ 80.000 euro
Luni, 07 Mai 2012
Asociatia Romana de Publicitate Exterioara (Romanian Outdoor Advertising Association – ROAA) anunta introducerea calendarului de postare pentru campaniile outdoor contractate incepand cu data de 2 iulie 2012.
Miercuri, 23 Noiembrie 2011
Autopromo-ul „Tune in” a intrat pe lista de finalisti a festivalului John Caples International Awards, una dintre cele mai importante competitii de comunicare directa la nivel international.
Luni, 14 Noiembrie 2011
Fost director de creatie si strategie la Frank, Teodor Cucu lucreaza de curand in propria pravalie in marketing si comunicare - laboratorul de creatie The Cell.
Miercuri, 21 Septembrie 2011
“Mult mai putin,” spune Nicu Laita, Media Director la OmnicomMediaGroup Romania/Head of Opera. Desi estimarea in baza tarifelor lista este cu mult mai mare - cei 97 Mil. EUR Rate Card pe 6 luni cat spune monitorizarea BRAT ce reprezinta doar o parte din titluri, in realitate, presa scrisa n-a inghitit mai mult de 8-10 Mil. EUR in primul semestru al anului
Luni, 11 Iulie 2011
Campania de informare si constientizare „Egalitate la angajare si la locul de munca” initiata de Universitatea Bucuresti si agentia Media Consulta International, companie care a asigurat creatia si productia a trei spoturi TV si a trei spoturi radio, precum si difuzarea acestora pe posturi TV si radio nationale.
Miercuri, 09 Martie 2011
Cu 500.000 EUR investiti “de la rosu” intr-o cladire de la intrarea in centrul istoric al Bucurestiului, un roman a recrutat un...
ALTE CAUTARI
PUBLICITATE: