Ordonare dupa: data / relevanta
Luni, 31 Iulie 2017
Campania „Tu de unde iti iei energie?” a fost realizata de McCann PR impreuna cu Studioset, iar spotul a fost regizat de Zak Emerson, cel care a semnat si campania globala prin care GDF SUEZ anunta rebrandingul ENGIE in urma cu doi ani
Miercuri, 28 Iunie 2017
Potrivit autorilor, noua campanie este comunicata printr-o serie de activari surprinzatoare, folosind un mix integrat de canale: TV, panotaj stradal, digital si PR.
Joi, 01 Iunie 2017
In cadrul unui proiect mai larg ce vizeaza peste 200 de copii din familii defavorizate, Habitat for Humanity Romania si Asociatia Hercules, in parteneriat cu Primaria Municipiului Buftea, construiesc un centru comunitar care va oferi zi de zi acces gratuit la o masa calda, after-school si activitati de educatie non-formala pentru aproximativ 50 de copii
Joi, 06 Aprilie 2017
Campania a fost dezvoltata McCann Worldgroup Romania si a fost implementata pentru KFC. Echipa care a lucrat la proiect a fost formata din Ioana Munteanu (Senior Copywriter) si Alin Sirbu (Art Director).
Marti, 07 Februarie 2017
Campania pentru marca de cafea din portofoliul Strauss Romania este dezvoltata de agentiile McCann Bucharest, MRM Worldwide Romania, McCann PR si Starcom MediaVest
Joi, 10 Septembrie 2015
Cu ocazia Festivalului International George Enescu, pentru a incuraja atat parintii cat si copiii sa descopere opera marelui compozitor, Baneasa Shopping City expune o productie inovatoare sub forma unei cutiute muzicale de dimensiuni impresionante.
Joi, 13 August 2015
Cu aspiratii de emisie in FM, desi deocamdata emite doar online,
Vineri, 20 Iunie 2014
Directorul executiv al agentiei este Bogdan Tomoioaga. Managing Director al Graffiti PR in ultimii sase ani, Mircea Tomescu, va dezvolta proiecte...
Joi, 27 Septembrie 2012
„Pitch-ul a avut loc la sfarsitul lunii august, iar atat bugetul cat si agentiile participante la licitatie sunt supuse clauzelor de confidentialitate ale colaborarii”, a afirmat pentru adplayers Iulian Padurariu, Managing Partner – Marks, despre castigarea contului de servicii de marketing UniCredit Tiriac Basunt supuse clauzelor de confidentialitate nk.
Marti, 09 Iunie 2009
Administrata de agentia Cohn & Jansen, comunicarea Gindi Investments pentru un complex rezidential de 324 de apartamente sfideaza criza din piata imobiliara investind intr-un...
Miercuri, 29 Aprilie 2009
Spoturile „Guma” si “Soprana” sunt difuzate pe TV incepand cu data de 20 aprilie, campania fiind completata de o platforma de BTL si de un program trade...
Miercuri, 01 Octombrie 2008
Contul de media este semnat de Media Direction, agentia de media din grupul BBDO,
Miercuri, 17 Septembrie 2008
Conceptul campaniei se desfasoara intre intre „zahar dulce de tot” si „the dark side of sugar”
Duminca, 28 Octombrie 2007
Din Romania au ajuns in finala Cresta Awards 2007 agentiile McCann Erickson si GMP, atat la sectiunea TV cat si la Print
Miercuri, 17 Octombrie 2007
Graffiti BBDO a luat la Golden Drum marele premiu OpenAd cu o lucrare nepublicata: „Lucrarea castigatoare face parte din campania dezvoltata pentru brandul Yale, dar nu a putut fi publicata din motive legale. Speram ca pe OpenAd isi va gasi un brand si o tara in care sa poata fi vazuta”, spune Ema Prisca, Creative Director Graffiti BBDO
Miercuri, 01 August 2007
Cresta Awards are pe lista finalistilor din Romania 3 lucrari de la McCann si 2 de la GMP
Luni, 23 Aprilie 2007
Apeland la un departament fictiv de testare si cercetare format din spargatorii de profesie, compania ASSA ABLOY si Graffiti BBDO lanseaza o campanie pentru brandul Yale care se difuzeaza incepand cu luna aprilie timp de doua luni
Marti, 17 Aprilie 2007
Andreea Stanescu, Senior Director Marketing – Consumer Market la Vodafone România a declarat, pentru AdPlayers, ca valoarea totala a premiilor pentru promotia aniversara speciala "Zeci de mii, zi dupa zi" va fi de 1.200.000 USD
Joi, 12 Aprilie 2007
"Poate sunt un idealist dar ma incapatanez sa cred ca industria asta are nevoie de o infuzie de sange proaspat care sa-i inlocuiasca pe harsaitii de care vorbea un coleg din breasla", spune Razvan Matasel, Deputy Managing Director & Head Of Planning al agentiei Leo Burnett, agentie care a semnat recenta campanie pentru Olimpiadele Comunicarii
ALTE CAUTARI
PUBLICITATE: