Rezultatele cautarii dupa : "spun"
Ordonare dupa: data / relevanta  
« 5 6 7 8 9 »
Capitala pune chioscuri de presa, Sectorul le ridica. Primarul sectorului 4 a saltat 13 chioscuri aprobate de Primaria Generala.
Marti, 30 August 2016
 Primarul Sectorului 4 a ridicat 13 chioscuri de presa aprobate de Primaria Generala a Capitalei pentru Acces Press, precum si alte chioscuri apartinand micilor intreprinzarori  
Un start-up online romanesc de 500.000 de euro a deschis in SUA. Retargeting.Biz Los Angeles.
Miercuri, 17 August 2016
Lansat acum si la Los Angeles, Retargeting.Biz mai dispune de prezenta locala in Bulgaria si Polonia, insa Rares Banescu si Mugur Frunzetti, antreprenorii care dezvolta proiectul, afirma ca sunt in discutii avansate si cu parteneri din Italia.
 BT deschide cont pentru Bucurestiul Intreprinzator cu Next Advertising, Rogalski Damaschin si Three
Miercuri, 22 Iunie 2016
 „Campania vine sa intareasca ideea ca Banca Transilvania este banca oamenilor intreprinzatori, care sustine business-urile cool” spun autorii proiectului
 Adrian Moraru, IPP: Incalcarea legislatiei este evidenta in cazul acestei minuni
Luni, 06 Iunie 2016
  „Legea 185 2013 desi destul de succinta are mai multe prevederi ce fac aceasta "minune" sa fie ilegala. Nu e de mirare ca aceasta autorizatie reprezinta un ultim tun dat de administratia primarului interimar Sava” subliniaza Adrian Moraru.
Emoji inspira DDB Romania. Noua identitate vizuala si packaging Boodink pentru Coseli.
Marti, 03 Mai 2016
 Estimata de adplayers la peste 20.000 - 30.000 de euro, valoarea investitiei Boodink in noua identitate nu a fost dezvaluita de autori.
 Campanie Piraeus “Credit pentru nevoi personale semnata de Ogilvy & Mather Romania
Luni, 11 Aprilie 2016
 Cu investitii estimate de surse adplayers din piata de media la 150.000 - 200.000 de euro, campania integrata care sustine Creditul de Nevoi Personale de la Piraeus Bank include servicii de strategie, ATL, digital, comunicare interna, direct marketing si materiale de promovare in toate sucursalele bancii
 Campanie in 30 de tari si public de sute de milioane. Noua platforma globala de comunicare Beko
Vineri, 01 Aprilie 2016
 Semnata de agentiile McCann Bucuresti, Istanbul si Barcelona care vor coordona global creatia si strategia de marca, Beko, unul dintre cele mai importante branduri de electrocasnice, lanseaza noua platfoma de comunicare globala care pozitioneaza brandul ca “Partenerul oficial al fiecarei zile” (Official Partner of the Everyday).  
Uitati de publicitate cu celebritati. 30% dintre consumatori sunt influentati de un blogger.
Miercuri, 30 Martie 2016
 Mai mult de 30% dintre americani sunt mai degraba influentati de un blogger care nu este neaparat celebru, decat de o celebritate, arata un studiu desfasurat pe 14.000 de subiecti adulti americani.
 1000000DeVersuri. Cea mai mare poezie colectiva din lume isi asteapta confirmarea recordului din Romania
Luni, 29 Februarie 2016
 Un proiect integral Media Concept Store, campania este sustinuta de "Vorbe pudrate cu  talc",  cartea scrisa de Nicoleta Padure, directorul general al agentiei de comunicare.
 46% dintre romani asculta muzica in casti pe strada. GO MONO, spun McCann Bucuresti si Radio 21
Marti, 23 Februarie 2016
 
Spoturi TV oprite, pentru intrarea in legalitate: Espumisan, Parasinus Penta si Hepamix.
Joi, 11 Februarie 2016
 Motivele opririi pentru intrarea in legalitate: Espumisan, Parasinus Penta - pentru incalcarea prevederilor art. 124 alin. (4) din Codul audiovizualului si Hepamix -  pentru nerespectarea dispozitiilor art. 120 alin. (1) din Codul audiovizualului.
Rebranding in Antena Group. Euforia TV devine Happy Channel
Luni, 25 Ianuarie 2016
 Din 8 martie, Euforia TV devine Happy Channel 

Razboi. Comunicare Vodafone demolata de Telekom.
Joi, 10 Decembrie 2015
 
Teatrului Vienez de Copii incurajeaza abilitatile de comunicare ale celor mici
Marti, 24 Noiembrie 2015
 
Cat timp mananca si cati bani dau romanii pe tehnologia mobila?
Joi, 24 Septembrie 2015
 41% din tinerii intre 25-35 ani folosesc dispozitivele mobile de peste 200 de ori/zi potrivit unei cercetari EY Romania.  Urmatorul segment  cu frecventa mare de utilizare a tehnologiei mobile este cel cuprins intre 45-55 de ani (26%).

Trepcea avertizeaza: Tabloidizarea nu urmareste interesul public, binele omului(..). Ci zapacirea lui prin soc si hipnotizarea cu lucruri ingrozitoare
Vineri, 04 Septembrie 2015
 „O firma care promoveaza produse pentru femei nu ar trebui sa isi permita sa sponsorizeze o emisiune care calca in picioare demnitatea femeii” mai spune cunoscuta judecatoare de la CNA
 Vlad Ruta, Spectacular: N-avem nimic cu Metrorex. Vinovati sunt doar 2-3 oameni iresponsabili ca Metrorex pierde milioane de euro din publicitate!
Joi, 23 Iulie 2015
 „N-avem nimic cu Metrorex, partenerul de contract. Vinovatii sunt doar 2-3 oameni iresponsabili ca pierd milioane de euro din publicitatea Metrorex” este pe scurt pozitia lui Vlad Ruta, reprezentantul legal Spectacular, compania care a castigat reprezentarea spatiului de publicitate la metrou in 2011.
Liber la achizitia a 200 Milioane euro media TV prin agentii. OUG 25 adoptata cu amendatele publicitatii.
Miercuri, 17 Iunie 2015
 UAPR saluta adoptarea OUG 25/2013 cu amendamentele industriei de publicitate
Rusine, Insulta, Umilinta. Robert Tiderle, Papaya despre licitatii cu zeci de agentii.
Miercuri, 27 Mai 2015
 “Imi este rusine cu acest moment in care se afla industria. Ma simt insultat, umilit, bataia de joc a celor ce isi inchipuie ca am ajuns… Nu stiu ce sa scriu acum” spune managerul Papaya despre participarea celor peste 80 de agentii invitate la o sedinta de briefing  Carrefour

Recompensa: 9 Burse Superscrieri de 2.000 de euro. Cautat: Continut pe “Violenta Domestica si “Educatie Formala
Vineri, 06 Martie 2015
 Fundatia Friends For Friends alaturi de AVON si BRD– Groupe Société Générale va oferi in 2015 jurnalistilor si fotografilor interesati noua Burse Superscrieri de 2000 de euro pentru continut de calitate pe doua teme de interes public: violenta domestica si educatia formala

« 5 6 7 8 9 »