Rezultatele cautarii dupa : "spun"
Ordonare dupa: data / relevanta  
Asta la audienta radio pe 25 – 35 ani
Joi, 02 Iunie 2005
Cu o cota de piata (market share) de 5.5%, Radio Guerrilla conduce, potrivit reprezentantilor sai, in  topul audientei radio bucurestene cu varste cuprinse intre 25 si 35 de ani
Bergenbier cere McCann sa cheme Echipa Nationala la victorie
Joi, 02 Iunie 2005
Campania sub sloganul  Acum ori niciodata! consta in 3 testimoniale si ruleaza deja pe ProTV, Antena 1, PrimaTV, TVR1, TVR2, TV Sport, MTV, Realitatea TV
Odyssey trage 6 spoturi pentru Primesti mai mult in noua familie Arctic
Joi, 26 Mai 2005
Noua gama de electrocasnice Arctic comunica noul design unitar pentru frigidere, masini de spalat, aragazuri si televizoare intr-o noua abordare a marcii
Lowe si Initiative spun ca „Scoala te schimba intotdeauna in bine
Miercuri, 25 Mai 2005
Mixul de media al campaniei de imagine pentru Universitatea Europeana Dragan contine o puternica componenta locala in toata zona Banatului
Imager lanseaza un nou meniu pentru Pizza Hut
Luni, 23 Mai 2005
Agentia a dezvoltat campania “Apetisamba – Carnavalul gusturilor” pentru American Restaurant System
CNA
Ziarele nu fac exceptie de la respectarea regulilor privind publicitatea la radio si televiziune
Vineri, 20 Mai 2005
CNA a emis ieri o noua instructiune in urma discutiilor cu reprezentantii Clubului Roman de Presa
Prospero a reconstituit Hamburgul in Micul Paris pentru Holsten
Joi, 19 Mai 2005
Pentru lansarea berii, agentia a construit o berarie din "cetatea" germana de la 1879 in Piata Revolutiei din Bucuresti
SPORT TOTAL intra in joc din 26 mai
Miercuri, 18 Mai 2005
Noul cotidian de sport va fi condus de Andi Vilara – director al ziarului si de Marius Mitran – redactor sef,  vinde publicitatea prin ARBOmedia si face PR cu GMP/MAP
PR, TV, Y&R
Young&Rubicam / Team Advertising a semnat 4 spoturi la “Drogurile ucid
Miercuri, 18 Mai 2005
Campania non profit pentru ONG-ul Salvati Copiii contine si o campanie print pe langa spoturile “Zbor”, “Respectul de sine”, “Frumusete” si “Cimitirul”
Publicis Romania face “Vara celor 100 de vacante URSUS
Miercuri, 18 Mai 2005
Promotia marcii de la Compania de Bere Romania demarata de curand se incheie la 31 iulie si acorda premii in valoare totala de peste 285,500 EUR
Anuntata in ultima clipa, publicarea pe site a celor 24 de agentii si 350 de lucrari poate schimba istoria Ad'Or
Marti, 17 Mai 2005
Lipsa unor agentii mari cum sunt Lowe, Tempo, Headvertising, NextCap sau Gavrila precum si transparenta lucrarilor in public va da batai de cap editiei 2005
NextCap, Gavrila&Asociatii, Cohn&Jansen si Headvertising justifica neparticiparea la Ad’Or
Marti, 17 Mai 2005
Costin Popescu de la NextCap vorbeste si de o complicitate a clientilor in proiecte speciale de festival, in scopul dobandirii unui regim de tratament preferential in agentiile de publicitate
Cubb Communication si WESTEN militeaza pentru confortul termic
Marti, 17 Mai 2005
Campania Baxi Romania se deruleaza sub sloganul “Confortul nu e un lux” si isi propune sa redefineasca notiunea de confort termic si deruleaza media prin ZenithMedia
Noua Rama Crème Bonjour trimite cupidoni in BTL-ul pentru Gustul de care te indragostesti
Luni, 16 Mai 2005
Promotia cu acoperire nationala care a inceput de cateva zile, trimite « sagetile indragostite » de la Brands & Bears si se va incheia pe 26 iunie
Pepsi intra pe piata energy drink cu brandul energy cola Pepsi X
Sambata, 14 Mai 2005
In Romania marca are contul de publicitate si PR la Graffiti BBDO, iar cel de media la Media Direction
Averea este incredintata publicitatii Publicis Romania
Vineri, 13 Mai 2005
Cu 55.000 de exemplare si 10.000 lei,  “Primul cotidian popular din Romania” desfasoara campania cu trei spoturi: “Pasarea”, “Recompensa” si “Alpinistul
Brands&Bears a ras conturile BIC de Papetarie si Lame de ras
Joi, 12 Mai 2005
Rezultatul licitatiei a fost « deschis » de curand, reprezentantii agentiei anuntand inca de pe acum "o vara Ingenioasa&Incredibila&Incendiara"
Amigo iti indeplineste dorintele” invita la o cafea 15.046 premii in valoare de 133.000 USD
Marti, 10 Mai 2005
Promotia Panfoods comunicata de Grey Worldwide si semnata de Adventure introduce noua platforma "nu lasa lucrurile bune sa treaca pe langa tine"
Idei proaspete in dosarele Graffiti BBDO
Marti, 10 Mai 2005
"Dosarele Istoriei” continua campania de presa si radio “istoria pe scurt" cu TV
Ileana Pescariu este Managing Partner al Publicis Dialog
Vineri, 06 Mai 2005
Executivul agentiei de BTL din grupul Publicis a fost Brand Manager Elite Romania, Brand Manager si Senior Brand Manager la Philip Morris pentru marca L&M, sefa departamentului advertising Prima TV si New Business Publicis