Rezultatele cautarii dupa : "spun"
Ordonare dupa: data / relevanta  
Un start-up online romanesc de 500.000 de euro a deschis in SUA. Retargeting.Biz Los Angeles.
Miercuri, 17 August 2016
Lansat acum si la Los Angeles, Retargeting.Biz mai dispune de prezenta locala in Bulgaria si Polonia, insa Rares Banescu si Mugur Frunzetti, antreprenorii care dezvolta proiectul, afirma ca sunt in discutii avansate si cu parteneri din Italia.
Realitatea Catavencu a lansat saptamānalul de afaceri Money Express
Marti, 17 Aprilie 2007
Tiparit intr-un tiraj de 20.000 exemplare si la un pret de coperta de 4 lei, potrivit editorului, saptamanalul de afaceri aduce in Romania un partener exclusiv cu Newsweek si va face parte dintr-un concept integratcross-media, potrivit editorului - pentru prima data in Romania, si care va reuni produse de business din Publishing, TV si Portal online
Isoni Design a lansat revista Omagiu
Luni, 01 August 2005
Cu 208 pagini pe diferite tipuri de hartie, revista trimestriala de muzica, fashion, arta contemporana si cultura urbana are un tiraj de 3000 de exemplare si 4000 EUR tariful unei pagini de publicitate
Branding & Rebranding pentru studenti
Marti, 01 August 2006
Prime Romānia, filiala romāna a Asociatiei Europene a Studentilor la Relatii Publice si Comunicare organizeaza īn aceasta saptamāna congresul european "Branding & Re-branding. Thinking out of the Box."
Impreuna suntem Antena 1 Headvertising
Joi, 10 Noiembrie 2005
Agentia de publicitate a trimis cvasi-majoritatea vedetelor postului de televiziune in filmele si printurile "Masina pornita", "Pompierii in actiune", "Teatrul de copii" si "Echipa de rugby"
Target MediaPro Interactiv: Playerul numarul 1 din online si (..) 35-40% cota de piata
Luni, 04 Septembrie 2006
"Vrem ca peste un an sa fim playerul numarul 1 din online si sa avem 35-40% cota de piata din vānzari", a declarat Orlando Nicoara, Director General, MediaPro Interactiv, companie a carei exclusivitate de vānzare īn grup taie, pentru īnceput, site-urile din trustul MediaPro de pe lista AdEvolution
Patricia Kaas canta invizibil pentru Beciul Domnesc
Luni, 07 Noiembrie 2005
Semnate de agentia de publicitate Violet Advertising, campania si spotul Tv  "Invizibil" sunt derulate de agentia de media ZenithMedia
Saatchi & Saatchi semneaza Chio Bucataria Lumii
Joi, 03 Noiembrie 2005
Campania "exchange" de promovare pentru extensia gamei Chio Chips de la Intersnack Romania se desfasoara pe media prin Media Investment si cuprinde campanie tv si o componenta la raft
Anuntata in ultima clipa, publicarea pe site a celor 24 de agentii si 350 de lucrari poate schimba istoria Ad'Or
Marti, 17 Mai 2005
Lipsa unor agentii mari cum sunt Lowe, Tempo, Headvertising, NextCap sau Gavrila precum si transparenta lucrarilor in public va da batai de cap editiei 2005
Trepcea avertizeaza: Tabloidizarea nu urmareste interesul public, binele omului(..). Ci zapacirea lui prin soc si hipnotizarea cu lucruri ingrozitoare
Vineri, 04 Septembrie 2015
 „O firma care promoveaza produse pentru femei nu ar trebui sa isi permita sa sponsorizeze o emisiune care calca in picioare demnitatea femeii” mai spune cunoscuta judecatoare de la CNA
Doua specialiste cu expertiza de 23 ani, respectiv 13 ani, in comunicare TV, lanseaza agentie de PR
Marti, 25 Iulie 2017
Camelia Cavadia si Alina Sin, doua specialiste in comunicare Tv cu expertiza de 23 ani, respectiv 13 ani de cand lucreaza si impreuna, lanseaza agentia de relatii publice si comunicare Fabrica de PR.
85% dintre romani vor ramane acasa de sarbatori. Peste o treime (33%) se simt nervosi, ingrijorati, nelinistiti sau speriati
Miercuri, 23 Decembrie 2020
 Doar 16% dintre respondenti au afirmat ca intentioneaza sa mearga in vizita la familie in aceeasi localitate in care locuiesc si doar 4% afirma ca si-ar vizita rudele din afara localitatii.
FCB crediteaza Piraeus Bank Romania
Joi, 02 Februarie 2006
Cu un buget pentru realizarea spotului Tv de 40.000 EUR, agentia de publicitate Foote, Cone & Belding Bucuresti a semnat noua campanie ce promoveaza creditul pentru locuinta
Motoractive da leasing pe 7 ani QMC
Joi, 22 Februarie 2007
Motoractive Leasing comunica produsul de finantare auto pe 7 ani cu agentia de publicitate QMC, campania desfasurata īn perioada 7 februarie - 31 martie 2007 fiind prezenta atāt īn presa nationala, cāt si īn cea locala, pe postul de radio KissFM, pe site-urile evenimentulzilei.ro, ghiseulbancar.ro, masini.ro, stiriauto.ro
MediaPro Interactiv īsi dubleaza audienta cu Neogen
Joi, 01 Februarie 2007
Orlando Nicoara, seful diviziei web de la MediaPro afirma, pentru AdPlayers, ca "reteaua MediaPro Interactiv īsi dubleaza numarul de vizitatori" cu Neogen (neogen.ro, bestjobs.ro, noi2.ro, doizece.ro si club.ro), spargānd, astfel, gheata proiectelor externe trustului: "Suntem deschisi catre orice parteneriat care poate reprezenta o oportunitate pentru compania noastra"
Pantofarul fara pantofi.
Vineri, 12 Ianuarie 2018
 Zilele trecute vorbeam cu un client care si-ar fi schimbat jobul si parca, parca ii tragea cu ochiul industria publicitara. Meserie cool, clienti misto, fete destupate si creative, salariul bun si mediu de lucru relaxant. Suna bine, nu? 
Din pacate, marea parte a agentiilor de publicitate nu percep inca intregul potential al design-ului de ambalaj
Vineri, 07 Aprilie 2006
Ilan Geva (foto), specialist in identitate de corporatie si design de ambalaj, invitat de RAAA la unul din trainingurile organizate pentru agentiile membre
 Campanie in 30 de tari si public de sute de milioane. Noua platforma globala de comunicare Beko
Vineri, 01 Aprilie 2016
 Semnata de agentiile McCann Bucuresti, Istanbul si Barcelona care vor coordona global creatia si strategia de marca, Beko, unul dintre cele mai importante branduri de electrocasnice, lanseaza noua platfoma de comunicare globala care pozitioneaza brandul ca “Partenerul oficial al fiecarei zile” (Official Partner of the Everyday).  
PR
McCann PR promoveaza noul val de influenta cu GREATEENS
Miercuri, 12 Aprilie 2017
 Intr-o lume in care tehnologia digitala si internetul social ne transforma pe toti in creatori de continut, McCann PR lanseaza GREATEENS – o initiativa menita sa descopere, sa cureze, sa sprijine si sa promoveze urmatorul val de influenceri, arata agentia de relatii publice si comunicare parte a  McCann WorldGroup.
400.000 euro in Povestea Luminii, de 120 de ani. Prima campanie de brand Electrica.
Joi, 22 Septembrie 2016
In timp ce jucatori de pe piata energiei precum CEZ, Enel sau eon anunta experiente cu consumatorul de zece ani, fosta companie de stat Electrica, acum o companie cu capital majoritar privat, rupe diferentiatorul de experienta cu consumatorul cu peste un secol de „Poveste a Luminii”.