Rezultatele cautarii dupa : "spun"
Ordonare dupa: data / relevanta  
Novus Media, în BRAT cu 4 Cars
Miercuri, 13 Septembrie 2006
La un an de la prima aparitie si având 10.000 de exemplare distribuite în Bucuresti, potrivit lui Aurelian Tudorache, Director General 4Cars, revista este singurul titlu auto gratuit în Biroul Roman de Audit al Tirajelor (BRAT)
277 înscrieri din România la Golden Drum, dupa o prima strigare
Miercuri, 13 Septembrie 2006
Cu un numar de 277 de înscrieri în festival, la o prima strigare, fata de cele 268 de anul trecut, agentiile românesti sunt în stare sa bata Ad’Or-ul la Portoroz, dupa ce turismul din Bulgaria si România a încasat o grea lovitura anul trecut, cu cei 1500 de participanti la festivalul de publicitate
McCann Romania mulge TNUVA
Marti, 12 Septembrie 2006
O investitie estimata la 55 de milioane de Euro, TNUVA Romania a ales grupul de comunicare McCann Romania pentru a dezvolta campania integrata de comunicare, acoperind toate disciplinele de comunicare, de la media, PR, creatie, la BTL si relatii cu consumatorii, compania tinand sa devina un jucator important pe piata romaneasca a lactatelor
BRAT vrea si online, în aprilie 2007
Luni, 11 Septembrie 2006
Saptamâna aceasta, Comisia Tehnica a Departamentului Internet din cadrul BRAT va stabili prima descriere completa a sistemului de masurare online si prima versiune a cererii de oferte, care sa cuprinda masurare de trafic, audienta si profile demografice pentru utilizatorii site-urilor, primele audiente urmând sa fie cunoscute în aprilie 2007
Beretta, centrale recomandate cu caldura de Publicis România
Joi, 07 Septembrie 2006
Publicis România a lansat pentru Riello Romania prima campanie promotionala pentru centralele termice Beretta, campania media fiind asigurata de Optimedia Romania si este desfasurata în special pe suport TV - ProTv, B1 TV, National TV si Realitatea TV
Transfer de spot rapid din Turcia si Marea Britanie pentru Western Union România
Joi, 07 Septembrie 2006
Din august, Western Union România trimite pe piata noua campanie  si noul spot, a carei realizare este semnata de Western Union Turcia si Leo Burnett Londra, implementarea locala fiind în grija Leo Burnett  Romania si Starcom
Carpatcement alege: CSR cu Selenis
Marti, 05 Septembrie 2006
Agentia Selenis va comunica online politica si proiectele de responsabilitate sociala ale  Carpatcement Holding, companie care a investit în România câte 300.000 EUR în 2004 si 2005, platforma de comunicare online urmând sa fie lansata la finalul lui septembrie
SHR lanseaza Casa si gradina
Marti, 05 Septembrie 2006
La un pret de coperta de 5,9 lei si 2.500 EUR tarif lista pentru o pagina de publicitate, titlul Sanoma Hearst România al carui prim numar (octombrie) va fi pe piata în 26 septembrie, apartine ariei de home & deco si va prelua si adapta pentru piata romaneasca conceptul revistei VT Wonen, din portofoliul Sanoma, liderul segmentului de piata în Olanda
Target MediaPro Interactiv: Playerul numarul 1 din online si (..) 35-40% cota de piata
Luni, 04 Septembrie 2006
"Vrem ca peste un an sa fim playerul numarul 1 din online si sa avem 35-40% cota de piata din vânzari", a declarat Orlando Nicoara, Director General, MediaPro Interactiv, companie a carei exclusivitate de vânzare în grup taie, pentru început, site-urile din trustul MediaPro de pe lista AdEvolution
Cea mai tare din publicitatea în parcare
Luni, 04 Septembrie 2006
"Pe segmentul de piata indoor în care ne situam, în centre comerciale, centre de afaceri si parcari, Brand Management este lider de piata", afirma  Laurentiu Jiga (foto), Director General - Brand Management, companie care vrea peste 550.000 EUR, în 2006, dintr-o estimare a pietei de 4 milioane
BrandTailors vrea 500.000 EUR din piata de consultanta de brand
Vineri, 01 Septembrie 2006
Devenit de astazi BrandTailors, din FutureBrand, consultantul de brand din cadrul McCann Worldgroup România anticipeaza o crestere a cifrei de afaceri cu 10%, dupa ce a avut,  în 2005, o cifra de afaceri de peste 450.000 euro
Graffiti BBDO are un nou sef
Luni, 28 August 2006
Catalina Cernica este noul Managing Director al agentiei, dupa ce a ocupat pozitia de Client Service Director si, dupa 9 ani de brief-uri în "prima agentie de publicitate", conduce în prezent o echipa de aproape 100 de oameni
Victor Dobre este Director Executiv IAA
Joi, 24 August 2006
Ex Managing Director la Scala JWT, Victor Dobre a fost numit director executiv al filialei IAA de la Bucuresti, fiind "pentru prima data când organizatia din România are o structura executiva"
White Image relanseaza newsletterul Altex, sub Clubul Preturilor Mici
Luni, 14 August 2006
Specializata în email marketing si solutii de loializare, White Image relanseaza newsletterul Altex sub denumirea de Clubul Preturilor Mici, compania condusa de Andrei Georgescu (foto) având ca tinta, în 2006, o cifra de afaceri peste 200.000 EUR
GMP a castigat Mr. Bricolage
Luni, 07 August 2006
GMP a castigat contul dupa o licitatie la care au mai participat Ogilvy&Mather, McCann Erickson, Advertigo si iMagic, agentia de publicitate urmand sa deruleze campania de lansare din toamna
Finlandia Midnight Sun cu Y&R/Team
Miercuri, 02 August 2006
Potrivit lui Fady Zaidan, Market Manager Brown-Forman Romania, pe langa evenimentul Finlandia Midnight Sun, organizat cu Y&R/Team, "mixul de comunicare include activitati BTL in barurile si cluburile din marile orase sustinute de site-ul Nights.ro si emisiunea TV Euforia Midnight Sun Tour"
Branding & Rebranding pentru studenti
Marti, 01 August 2006
Prime România, filiala româna a Asociatiei Europene a Studentilor la Relatii Publice si Comunicare organizeaza în aceasta saptamâna congresul european "Branding & Re-branding. Thinking out of the Box."
P&G Beauty in regia Publicis Dialog
Joi, 27 Iulie 2006
Dupa ce a câstigat pitch-ul initiat de compania P&G în urma cu o luna de zile, agentia condusa de Ileana Pescariu a oferit intregul suport de comunicare si organizare pentru cel mai recent eveniment P&G Beauty Club
Golden Brau Music Tour la 30.000 W
Miercuri, 26 Iulie 2006
Concertele din Turneul Golden Brau Music Voltaj, ce se vor incheia in acest weekend la Costinesti au reunit, in medie, intre 5000 si 7000 de persoane, in total, peste 50.000 de participanti auzind puterea celor 30.000 W de sunet, ori fiind martorii spectacolelor de lumini cu o putere de 48 KW
Timisoareana Nefiltrata, fidelizare locala
Miercuri, 26 Iulie 2006
Cu sprijinul promovarii Lowe & Partners, Timisoreana lanseaza Timisoreana Nefiltrata, "o bere dedicata exclusiv timisorenilor", berea nefiltrata revenind dupa 80 de ani, din 1925, data la care a fost introdusa filtrarea