Rezultatele cautarii dupa : "spun"
Ordonare dupa: data / relevanta  
« 1 2 3 4 5 »
2 din 3 romani spun ca promotiile de Ziua Femeii imbunatatesc imaginea brand-urilor. Studiu Reveal Marketing Research
Luni, 08 Martie 2021
 Aproape 4 din 10 romani (39%) ar alege mai degraba brandurile care au promotii cu ocazia zilei de 8 martie.
1 din 3 romani au aflat despre liberalizarea pietei de energie abia dupa 1 ianuarie 2021. Studiu Reveal Marketing Research
Miercuri, 03 Februarie 2021
 1 din 3 romani (33%) au aflat despre liberalizarea pietei de energie abia dupa 1 ianuarie 2021, iar 1 din 2 (48%) spun ca au aflat de liberalizarea pietei in ultimele 4 luni din 2020, releva un studiu Reveal Marketing Research. Mai mult 1 din 2 romani (54%) au aflat de la TV.
62% dintre romani vor sa se vaccineze impotriva COVID-19. 36% imediat, iar 26% mai asteapta
Joi, 14 Ianuarie 2021
 Studiu Reveal Marketing Research despre perceptia romanilor fata de vaccinarea impotriva COVID-19; 36% dintre respondenti au declarat ca se vor vaccina de indata ce vaccinul va fi disponibil
85% dintre romani vor ramane acasa de sarbatori. Peste o treime (33%) se simt nervosi, ingrijorati, nelinistiti sau speriati
Miercuri, 23 Decembrie 2020
 Doar 16% dintre respondenti au afirmat ca intentioneaza sa mearga in vizita la familie in aceeasi localitate in care locuiesc si doar 4% afirma ca si-ar vizita rudele din afara localitatii.
Cinci fragmente de monolit reptilian IAB Mixx ajung la Sector 7 HUB
Marti, 22 Decembrie 2020
 ,,Sunt acestea cu adevarat fragmente de monolit? Sunt trofee? Nu stim! Noi doar punem intrebari! Dar asemanarile nu pot fi o coincidenta!” spune hub-ul de comunicare
Telekom Romania lanseaza o noua initiativa pentru educatie, in parteneriat cu SuperTeach
Luni, 31 August 2020
 Parteneriatul conecteaza educatia la tehnologie, prin crearea unei platforme digitale in care profesorii vor avea acces la cele mai valoroase resurse educationale ale momentului: webinarii ?i workshop-uri, cursuri ?i conferinte online ?i traininguri pe diverse teme de interes, dedicate dezvoltarii lor...
Prima lansare de beauty din offline in online. Johnson&Johnson si Ogilvy Romania au lansat digital noua gama Neutrogena
Joi, 30 Iulie 2020
 „Aveam acest eveniment pe agenda de foarte multa vreme, gandit si planificat fara niciun virus pe langa noi. Dar, pentru ca adaptarea este singura arma la indemana, am ales sa punem in prim plan siguranta si am rescris un eveniment glossy intr-un context digital
Reactia Mistic Media la ocuparea panourilor proprii dePubliVol, a Primariei Voluntari: ,,Experienta cel putin indoielnica [..] cvasiinexistenta in domeniul afacerilor in publicitate
Marti, 28 Iulie 2020
Vlad Ruta, partener fondator mistic Media despre PubliVol: ,,compania municipala a orasului Voluntari, condusa in acest moment de Alexandru Cautis, un fost jurnalist, cu experienta in povestile de creativitate publicitara, dar cel putin indoielnica ca sa nu spun cvasiinexistenta in domeniul afacerilor in publicitate."
Telekom Romania lanseaza campania FanAfaceriMici, prin care promoveaza business-urile autohtone cu ajutorul romanilor
Vineri, 24 Iulie 2020
 Utilizatorii retelelor sociale sunt invitati sa promoveze afacerile mici folosind #FanAfaceriMici; Telekom Romania va promova pe paginile sale de socializare 20 de afaceri propuse de romani;
Stefanini Infinit semneaza pentru Unilever o noua campanie Cif
Joi, 18 Iunie 2020
"In noul univers digital nu s-a schimbat doar maniera de comunicare, ci s-au deschis si alte metode de lucru. In urma masurilor luate in ultimele doua luni si a formulei de work from home, noua campanie CIF a fost executata 100% remote." spun Ioana Baltesiu si Simina...
Pozitia McCann Romania in campania ,,Multumim, doctorilor, cu peste 300 de postere pe strazile din Europa
Joi, 30 Aprilie 2020
 ,,O optiune artistica indrazneata, dar in nicun caz subordonata unui scop politic, religios sau de alta natura, ci un gest de recunostinta pentru medici, la fel de public precum este efortul lor de mare”
Noul brand engagement: Safety & Facts. 1 Milion de interactiuni social media analizate de Tribal Worldwide Romania (The Group) cu Empathy Engagement
Miercuri, 08 Aprilie 2020
 Folosind un instrument intern special dezvoltat pentru acest metric, agentia a analizat sentimentul si interactiunile userilor de pe Facebook din peste 1.000.000 de engagement-uri, reusind astfel sa calibreze mesajele brandurilor din portofoliul Tribal, in functie de contextul actual.
Reteaua PROFI a donat 1 Milion de lei pentru dotarea paturilor din spitale cu ventilatoare si echipamente
Vineri, 20 Martie 2020
 Reteaua de magazine cheama la responsabilitate sociala toti managerii de companii la la efortul de dotare a paturilor cu ventilatoare si echipamente, in conditiile in care, potrivit medicului Dorel Sandesc, presedintele Asociatiei Non Profit pentru A.T.I. „Aurel Mogoseanu” din Timisoara, Romania dispune de 2356 de paturi...
100.000 de persoane cu deficiente de vedere. Bucuresti Mall - Vitan si Stefanini Infinit au lansat provocarea JudgeLessSeeMore de Valentine's Day
Joi, 27 Februarie 2020
 In Romania exista peste 100.000 de persoane cu deficiente de vedere. Pornind de la aceasta realitate, Bucuresti Mall - Vitan si-a dorit sa dezvolte un program mai amplu prin care isi completeaza serviciile astfel incat sa raspunda nevoilor tuturor persoanelor.
400 de farmacii. Campania de lansare Dr.Max pe piata locala este semnata de Ogilvy Romania
Marti, 11 Februarie 2020
 Cel mai mare lant farmaceutic din Europa Centrala si de Est, potrivit companiei, Dr.Max a intrat pe piata din Romania cu peste 400 de farmacii in intreaga tara. Ogilvy Romania semneaza o campanie care mizeaza pe simplitate si emotie pentru a spune povestea din spatele brandului, spun autorii.
Kiss FM, Magic FM si Rock FM promit ONE! Cel mai mare festival al muzicii romanesti.
Miercuri, 24 Iulie 2019
Seria de evenimente artistice din cadrul festivalului va debuta pe 26 iulie si isi propune sa transforme Piata Ovidiu din Constanta in cel mai fierbinte loc de pe litoralul romanesc, timp de 4 weekend-uri.
Brand New packaging pentru Timisoreana Nepasteurizata
Marti, 16 Iulie 2019
 Potrivit agentiei, „Accentul este pastrat pe gustul produsului, care primeste un tratament grafic, construind astfel key visual-ul central al etichetei/ambalajului – anume butoiul si textul “gust proaspat, ca in fabrica de bere”. Pozitionarea in segmentul craft este consolidata la nivel de...
Un altfel de teambuilding. PROFI aduna deseuri.
Luni, 10 Iunie 2019
 Inspirati de Ziua mondiala a Mediului - care tocmai fusese sarbatorita, angajatii PROFI au plecat la padure sa respire aer curat dar, si mai important, s-au hotarat sa ajunga acolo pentru a-i reda padurii frumusetea naturala, eliberand-o de gunoaiele si de resturile de la picnic pe care, peste an, vizitatori...
LEROY MERLIN lanseaza noua colectie de mobilier atat pentru segmentul de piata cu terasa si gradina cat si pentru clientii cu balcon
Miercuri, 08 Mai 2019
 In noua colectie, lantul de magazine propune o gama de produse de mobilier adaptate tuturor categoriilor de spatii exterioare locuintelor – de la segmentul de clienti care locuiesc la apartament sau cei care au terasa si gradina.
Schimbari in noua grila TVR1 la emisiunile de stiri. Telejurnalul de seara - o ora si jumatate.
Vineri, 12 Aprilie 2019
 Telejurnalul de seara la TVR 1 este prezentat de Radu Andrei Tudor, incepand cu ora 20.00, si isi mareste durata la o ora si jumatate
« 1 2 3 4 5 »