Cu un public estimat la 1,3 Milioane de persoane si amplasate in 16 orase, posterele din scara blocului completeaza oferta retelei de publicitate in lift Elevate
ADDV Euro RSCG a creat pentru BRD Groupe Societe Generale campania dedicata lansarii noului card de credit Punct Card
Medien Holding, compania joint venture in domeniul media intre Westdeutsche Allgemeine Zeitung (WAZ) si The Nova Group, a achizitionat trustul de presa Domus
Opinii dupa avizul negativ al Consiliului Roman pentru Publicitate (RAC) legat de primul spot Cava D’Oro
Effie Romania aduce categorii noi de concurs in fiecare an si, din pacate, chiar in timpul inscrierilor
Stejar Pilsner ii rasplateste zilnic cu 100 de baxuri de bere pe cei care intra pe www.bereastejar.ro si spun cum e sa fii cu adevarat barbat.
Campania sociala este menita sa educe populatia Romaniei cu privire la rolul alimentatiei echilibrate si al exercitiului fizic in asigurarea si mentinerea unui stil de viata sanatos.
„Acum este cazul chiar sa lucrez cu adevarat intr-o firma care sa fie si a mea si nu pot decat sa ma duc in vacanta de Paste fericita ca am la ce sa ma gandesc”, mai afirma, pentru AdPlayers, Adina Sorescu, dupa 7 ani de DDB si schimbarea rapoartelor directe profesionale cu Presedintele South East Europe, Christos...
Tempo i-a numit pe Emilian Arsenoaiei si Adrian Preda in functia de Chief Creative Partners, cel mai probabil din a doua jumatate a lunii mai
La editia a VI-a a competitiei a carei evaluare are loc pana la 12 mai, au fost inscrise 115 proiecte sociale
‚ Sper ca niciun copil sa nu vada acel spot pe Youtube. Ar fi poate prea mult sa sper si ca nicio mama sa nu-l vada; totusi e ceea ce ii doresc sincer mamei acelui baiat de la creatie’ afirma Florin Dumitrescu, Senior Copywriter
Banii au fost stransi in cadrul campaniei 2% desfasurate in anul 2007
Sub titlul „Revistele Info-Sanatate, cel mai mare tiraj lunar auditat de BRAT, pentru revistele de sanatate”, editorii retelei de distributie gratuite isi nominalizeaza odrasla pe locul intai intr-un top in care se vorbeste despre reviste vandute, nicidecum difuzate gratuit