Antena 3 a fost sanctionata pentru spoturi in afara spatiului electoral, iar Realitatea Tv pentru aparitia unor candidati in alte emisiuni decat cele electorale
Conceptul campaniei se desfasoara intre intre „zahar dulce de tot” si „the dark side of sugar”
Dezvoltata integral de echipa Ziarului Financiar, campania de comunicare incepe din 15 septembrie, sub sloganul “ZF. De 10 ani prima pagina in afaceri”
„Eu zic ca seamana, fir-ar sa fie. Oricat ar parea de ciudat, nu vazusem spotul Volkswagen”, a afirmat Liviu David - Director de Creatie Next Advertising, pentru AdPlayers
Exista asemanari intre ideea creativa a spotului Dufa semnat de Next si cea a germanilor de la DDB pentru Volkswagen?
Serviciul Elevate Multimedia investeste 100.000 EUR in noua directie de dezvoltare de reclame video in lifturile cladirilor de birouri
195 de radiodifuzori: 93 de televiziuni centrale si locale, 36 de televiziuni prin cablu si 66 de posturi de radio s-au angajat in campania electorala
Campania de comunicare include promovare pe TV, in presa, pe mediul online, prin panotaj stradal si prin PR