Rezultatele cautarii dupa : "spot"
Ordonare dupa: data / relevanta  
« 6 7 8 9 10 »
Supercupa Romaniei a adus Pro TV audiente si GRP-uri per spot de doua ori mai mari decat Antena 1
Marti, 20 Iulie 2010
Conform datelor de audienta furnizate de GfK Romania pentru ARMADATA, prelucrate pentru AdPlayers de departamentul de cercetare Pro TV, Meciul CFR – Unirea Urziceni a inregistrat duminica seara, intre orele 20:31 – 23.13, in publicul 18-49 urban un rating de 7,1 % si o cota de piata de 24,2%
Cont de 150-200 mii EUR creatie UPC a plecat de la muschetarii Funny la McCann Erickson
Vineri, 09 Iulie 2010
 Contul de creatie era administrat de mai mult ani de atelierul de creatie Funny. Estimat la peste 1,5 Mil. EUR, bugetul de media a trecut de la inceputul acestui an la Next...
Paginademedia.ro s-a relansat cu agentia interactiva Fred din Craiova
Luni, 05 Iulie 2010
 „Vreau sa intarim pozitionarea pagina de media ca o publicatie online, ca un site de stiri din domeniul comunicarii, nu ca un blog”, a afirmat pentru AdPlayers Petrisor...
De ce n-a lucrat Bergenbier Fotbal cu Leo Burnett si s-a facut cu Kick Off ?
Joi, 17 Iunie 2010
 „Ideea creativa a campaniei le-a apartinut celor de la Kick Off si era  firesc sa o implementam cu ei”, Tiberiu Mercurian, director de marketing, Bergenbier
Fotbalul Bergenbier faulteaza creatia Leo Burnett cu Kick Off Events
Miercuri, 16 Iunie 2010
 Producatorul de bere care a lucrat pentru creatia si strategia de la "Ziua Barbatului" Bergenbier cu agentia Leo Burnett, a semnat noul spot Tv pe „fotbal” cu o...
600-800 mii EUR pe an Campofrio, administrat de Publicis si Optimedia
Vineri, 28 Mai 2010
 Lansata sub conceptul creativ “Gustul de care nu te poti desparti”, campania Campofrio beneficiaza de doua spoturi tv
40 Milioane EUR au adus deja 2,5 Milioane IP-uri broadband pentru programe televizate online
Miercuri, 05 Mai 2010
 Cu investitii de 40 Milioane EUR primul Content Delivery Network pus pe picioare de Direct One SA, ofera televiziunilor infrastructura de servicii prin MEDIA Direct, si pietei de media servicii de publicitate in programele distribuite pe Internet prin Turn Digital
Noua campanie Lay’s (Star Foods) inghite doar 100.000 EUR din 700.000, buget de media
Marti, 04 Mai 2010
Potrivit estimarilor AdPlayers, noua campanie  de imagine Lay's “Inghite doar adevarul” ar putea cheltui in media in jur de 100.000...
Fost GM News Outdoor, Dierk Zeigert a fost numit Director Coordonator B1 TV si Vox News
Vineri, 30 Aprilie 2010
Omul lui Rupert Murdoch, in perioada 2004 - 2009, Zeigert a detinut functia de Director General al...
70-100 mii EUR cercetare, creatie, productie pentru copii, de la Fundatia Romtelecom pentru Romani
Joi, 29 Aprilie 2010
 Cu un buget estimat de AdPlayers la 70-100 mii EUR dedicat cercetarii, productiei si implementarii proiectului, Fundatia Romtelecom pentru Romani a lucrat in campania de...
EXCLUSIV: Margaritar a tras primul spot 3 D cu The AdStore. 1 - 1,3 Mil. EUR Agrana, la The Group.
Luni, 26 Aprilie 2010
 Comandat de Agrana si realizat impreuna cu casa de productie Domino, spotul al carui buget este de aproximativ 80.000 si 100.000 EUR va fi ON AIR la sfarsitul lunii mai. Bugetul de...
2 - 2,5 Milioane EUR pe an pentru Bergenbier, prin Leo Burnett, Starcom, iLeo si The Practice
Marti, 20 Aprilie 2010
 Cea mai recenta campanie pentru Bergenbier este pentru Ziua Barbatului 2010 si are serviciile asigurate de Leo Burnett (creatie si strategie), Starcom MediaVest Group (media), iLeo (servicii integrate pentru mediul online) si The Practice (PR)
0,5 - 1 Mil. EUR campanie Farmec pentru Gerovital, cu Spoon, Cocoon, Republika si Premium PR
Joi, 15 Aprilie 2010
 Estimat de AdPlayers la 0,5 – 1 Mil EUR pe an, contul Farmec Gerovital are asigurate serviciile de media de Spoon si creatia de Cocoon, compaie care asigura si serviciile de branding, online cu Republika Interactive si relatii publice cu Premium PR
Spotul Fiesta de la Saatchi & Saatchi, estimat la 60-70 mii eur
Marti, 23 Martie 2010
 Estimat de AdPlayers la 100-110.000 EUR, intregul cont de creatie, strategie si productie, inclusiv website a itrat in portofoliul Saatchi & Saatchi, in urma castigarii unui...
Radio Lynx sau Lynx TV live?
Vineri, 19 Martie 2010
Radio Lynx aduce in prezent aproape 20.000 EUR pe luna din publicitate preponderent din player-ul video, insa potentialul este de peste 500.000 de euro pe an, dupa cum sustine Alexandru Ciochia, unul din parteneri, care vede mai degraba un concurent in publicitatea offline decat cea online.

 

Viata, iesita din tipar versus Zilnic, iesit din tipare: Romania Libera 2010 vs Evenimentul Zilei 2004
Marti, 16 Martie 2010
 Daca in 2010, Romania Libera si compania de publicitate Cohn & Jansen merg pe „Viata iesita din tipare”, Evenimentul Zilei condus de Cornel Nistorescu alegea in 2004...
Unicef semnat de Nicola Porter Novelli impotriva abandonului scolar
Miercuri, 10 Martie 2010
 Dezvoltata de Nicola Porter Novelli  (The Group), campania „Toti copiii trebuie sa mearga la scoala” trage un semnal de alarma...
Noile spoturi Toyota cu Mircea Badea - de Saatchi & Saatchi
Luni, 08 Martie 2010
 Declinat pentru modelele Auris si Yaris, in spoturile difuzate din 6 martie vedeta posturilor de televiziune Antena 1 si Antena 3 duce la Remat un Trabant pentru o Toyota
Cu o asociere de imagine estimata la peste 60.000 EUR, Holograf garanteaza Creditul Ipotecar Millennium Bank
Miercuri, 03 Martie 2010
 Cu un spot semnat de Ogilvy estimat de surse AdPlayers la 70.000-80.000 mii EUR, noua campanie Millennium Bank pentru creditul Ipotecar va intra on-air din 6 martie, prin agentia de...
RAC s-a alaturat serviciului de Copy Advice la nivel european
Marti, 02 Martie 2010
 Orice companie sau agentie din strainatate care doreste analiza unei campanii comerciale pentru Romania poate accesa aplicatia la www.ad-advice.org.
« 6 7 8 9 10 »