Ordonare dupa: data / relevanta
Luni, 07 Mai 2018
Pentru fiecare postare #EatLikeAPro care apare pe Instagram sau pe Twitter, Beko va dona 1 euro catre UNICEF. Pana in acest moment, initiativa s-a dovedit a fi un succes, cu peste 500.000 de euro care s-au strans in urma postarilor #EatLikeAPro din social media.
Luni, 16 Aprilie 2018
Florin Cujba vine in sprijinul pasionatilor de sport si alimentatie sanatoasa cu „Metoda Eleven”, carte ce va fi distribuita prin editura Burda si va avea editie limitata de 5000 de exemplare la pret early bird, dupa care se va gasi in format online pe...
Miercuri, 04 Aprilie 2018
In cadrul unui eveniment de la sfarsitul lunii martie, Uponor Romania a vorbit despre certificarile de mediu pentru cladiri – BREEAM, digitalizarea si tehnologia BIM, solutii ce pot contribui pe viitor la eficientizare si reducerea costurilor
Miercuri, 21 Februarie 2018
Gerard Piqué este noul ambasador global al programului Eat Like a Pro. In cadrul unei conferinte de presa comune sustinuta la stadionul clubului de fotbal FC Barcelona, Camp Nou Auditori 1899, Beko a fost anuntat Partener...
Luni, 12 Februarie 2018
Reteaua promite acum o experienta completa a Jocurilor Olimpice cu noile canale Eurosport 3, 4, 5, la UPC Romania
Joi, 08 Februarie 2018
Incheiat pe o perioada de doi ani, parteneriatul cu Federatia Romana de Rugby se inscrie, potrivit companiei, in angajamentul Telekom Romania de a sustine performanta in sportul romanesc, iar meciurile Echipei Nationale de Rugby sunt transmise in exclusivitate de canalele Telekom Sport, alaturi de meciuri din toate...
Luni, 18 Decembrie 2017
Premiile sunt oferite de Carrefour si partenerii sai: Savcom, Colgate Palmolive, DHS Distribution, RTC, Canson, APLI, Stabilo, Poieni, CMP Morocolor, Leerdammer, Kores, Edding, Danone, Lecolor si Timbark.
Joi, 14 Decembrie 2017
Peste 1.200.000 de voturi inregistrate in cadrul campaniei sociale „Te costa 0,00 lei sa ajuti un copil” au determinat felul in care sunt distribuiti cei 1.500.000 de lei (peste 330.000 de euro) donati de PROFI pentru a sustine copii din intreaga tara prin intermediul unor ONG-uri dedicate...
Marti, 05 Decembrie 2017
Olga Juverdeanu (foto), GM, Global: „Credem ca urmatoarea etapa in influencers marketing este partea de targetare, de nisare pe micro-influenceri, cu comunitati mici, dar foarte fidele, loiale, in care engagementul este mult mai mare decat intr-o comunitate generalista"
Joi, 09 Noiembrie 2017
Noul logo al Echipei Nationale de Fotbal a Romaniei este inspirat chiar de estetica stemei Romaniei — dupa modelul folosit de majoritatea echipelor nationale ale lumii, simbolizeaza unitatea regiunilor istorice ale tarii in jurul mingii de fotbal, spun autorii de la Brandient care au realizat noul logo al reprezentativei de fotbal a Romaniei
Vineri, 03 Noiembrie 2017
Brandient semneaza pentru FRF noua identitate a Echipei Nationale de Fotbal a Romaniei - O premiera in istoria echipei nationale care incepe in 1922 - propria identitate vizuala si, totodata, un nou echipament cu care va ataca Liga Natiunilor si drumul spre Euro 2020.
Joi, 02 Noiembrie 2017
In prezent, federatiile sportive detin in acest moment drepturile tv, drepturile de sponsorship, merchandising si ticketing din evenimentele sportive si competitiile pe care le organizeaza, dar nu si drepturile din pariuri sportive.
Sambata, 07 Octombrie 2017
Prin acest proiect, Allianz-Tiriac se alatura initiativei Fundatiei Ion Tiriac de a crea si sustine una dintre cele 5 echipe de juniori la hochei.
Miercuri, 13 Septembrie 2017
Pentru campania de rebranding, Telekom a colaborat cu agentia de creatie Leo Burnett Romania, iar pe parte de productie grafica, cu agentia United Senses, din Germania
Luni, 21 August 2017
Incepand de luni, 28 august, toate canalele din grup vor avea elementul PRO in denumire, iar portofoliul de televiziuni va fi urmatorul: PRO TV, PRO 2 (Acasa TV), PRO GOLD (Acasa Gold), PRO X (Sport.ro), PRO CINEMA si PRO TV International.
Top cheltuieli online in publicitate:49 miliarde, toate. 2 miliarde pe site-uri si branduri erotice.
Vineri, 04 August 2017
Reclamele online din Romania au inregistrat peste 49 de miliarde de afisari in primele sase luni ale anului, dintre care 48 de miliarde de afisari au fost display si un miliard au fost video, releva datele furnizate adplayers de o analiza gemiusAdReal, pentru primele sase luni ale anului 2017.
Marti, 01 August 2017
Desi rata obezitatii in Europa Centrala si de Est nu este la fel de ridicata ca in Vest, raspandirea sa este mare, iar dorinta consumatorilor pentru produse mai sanatoase reprezinta o oportunitate in crestere pentru producatori si comercianti.
Joi, 27 Iulie 2017
„Relaxeaza-ti simturile, castiga cu Activia” este sustinuta prin spot TV, componente de digital, activari in-store, BTL si un mix de actiuni de relatii publice
Vineri, 14 Iulie 2017
Potrivit comunicarii reprezentantilor CME, grupul PRO va avea o singura identitate, un singur concept, in lumina caruia vor fi dezvoltate toate elementele de branding ale celor sase canale TV.
Premiera Range Rover Velar cu Inna. Artista este partener de imagine Tiriac Auto - Jaguar Land Rover
Joi, 25 Mai 2017
Cel mai asteptat model al gamei Range Rover, potrivit Tiriac Auto, va fi prezentat in premiera publicului la Bucuresti, sambata, 27 mai, incepand cu ora 10, la Baneasa Shopping City, in prezenta artistei Inna, partener de imagine Țiriac Auto – Jaguar Land Rover.
ALTE CAUTARI
PUBLICITATE: