Ordonare dupa: data / relevanta
Marti, 07 Iunie 2016
„Am venit, ne-am pozat, am plecat”, pare sa fie optica spectatorilor nationalei din anul de gratie 2016. Si ne imaginam ca suntem pe stadion ca oricum multe dintre malluri au fost ridicate peste ruinele unor baze sportive.
Luni, 04 Aprilie 2016
In anul de gratie 2016, stau si ma intreb de ce acesti vigilantes mioritici tac malc si nu iau atitudine vizavi de reclama la cipsuri in care Hagi apare alaturi de fi-su si de alti cativa copii.
Luni, 11 Iulie 2011
Campania de informare si constientizare „Egalitate la angajare si la locul de munca” initiata de Universitatea Bucuresti si agentia Media Consulta International, companie care a asigurat creatia si productia a trei spoturi TV si a trei spoturi radio, precum si difuzarea acestora pe posturi TV si radio nationale.
Joi, 30 Decembrie 2010
Cu o productie realizata impreuna cu Empire, campania de media estimata de AdPlayers la 50-100 mii EUR este administrata de agentia Next Advertising, in urma unui proces de selectie la care au...
Joi, 11 Martie 2010
Pentru un contract cu durata de 1 an, managerul apei minerale Perenna spune ca Steven Seagal ar urma sa incaseze 250.000 de euro, insa rolul sau in promovarea marcii va fi foarte precis...
Joi, 25 Februarie 2010
Campania Ursus “Nationala, o noua atitudine” are 4 personaje – Goian, Tamas, Marica si Mutu.
Joi, 30 Aprilie 2009
Agentia a asigurat servicii de consultanta sportiva si implementare pentru “Crosul Generatiilor”, competitie derulata miercuri, 29 aprilie, in Parcul Herastrau
Miercuri, 23 Mai 2007
Cunoscuta publicului larg ca Roland-Garros, French Tennis Open a ales Initiative Sports Futures sa se ocupe de monitorizarea audientei TV globale si de raportarile legate de competitie
ALTE CAUTARI
PUBLICITATE: