Rezultatele cautarii dupa : "speranta"
Ordonare dupa: data / relevanta  
1 2 3 4 5 »
Reteaua de magazine Profi se alatura eforturilor de ajutorare a comunitatilor grav afectate de inundatii
Miercuri, 18 Septembrie 2024
 „In momente ca acesta, solidaritatea devine o datorie morala. Ne vedem afectati, dar exista oameni care au pierdut mult mai mult, iar noi nu putem ramane indiferenti. Ne implicam cu toate resursele pe care le avem la dispozitie pentru a aduce alinare si sprijin acolo unde este nevoie," a declarat...
Premiata la Romanii au Talent de catre Smiley si Pavel Bartos, Villia - Iulia Vilceanu este gata sa sparga valuri cu „Oceanul”
Miercuri, 26 Iunie 2024
 Odata cu lansarea videoclipului „Oceanul”, Villia intra in familia HaHaHa Production
Campioana la inot Beatrice Caslaru si-a donat prima medalie europeana in programul MedLife de testare genetica gratuita pentru copiii cu cancer
Miercuri, 24 Aprilie 2024
Pana in prezent, 350 de copii cu afectiuni oncologice au fost inscrisi in programul #SperantaNuMoareDeCancer, ceea ce inseamna ca 1 din 2 copii recent diagnosticati cu cancer in Romania a beneficiat deja de program 
 Professional Women’s Network Romania a ales un nou Consiliu Director
Vineri, 12 Aprilie 2024
 „Sunt deosebit de onorata sa preiau al doilea mandat de Presedinte al Asociatiei. Le multumesc membrelor Asociatiei pentru increderea acordata. Apreciez ca asociatia noastra a reusit sa devina mult mai activa, dinamica si vizibila pe plan intern si international datorita tuturor demersurilor si proiectelor pe...
Godmother a luat Aur la ,,Ideea creativa a anului in comunicare” pentru campania pro educatie ”UTCB Got Charm”
Miercuri, 20 Martie 2024
 Pornind de la faptul ca Industria videochatului este o poarta de  intrare pentru industria exploatarii umane, pentru a atrage atentia publicului, agentia a mizat in campanie pe un contra narativ, folosind aceleasi tactici, formate si plasare de mesaj precum studiourile de videochat. Mai multe autoturisme...
Alegerile si fricile la romani. Marius Luican, CEO, Reveal Marketing Research, explica alegerile romanilor
Miercuri, 17 Ianuarie 2024
 Fricile romanilor au radacini adanci in istoria tumultoasa a tarii. Instabilitatea economica si politica, diversele presiuni sociale sau stirile panicarde au contribuit la formarea unui teren fertil pentru dezvoltarea unei angoase persistente legate de viitor.
Romanii privesc cu scepticism 2024. Doar 34% sunt optimisti ca ii asteapta o viata mai buna, comparativ cu 48% in 2023. Reveal Marketing Research.
Miercuri, 10 Ianuarie 2024
 Marius Luican, CEO, Reveal Marketing Research:  ,,Daca inceputul lui 2023 a venit pe fondul redobandirii libertatilor dupa perioadele de restrictii impuse de pandemie, inceputul lui 2024 a venit pe un fondul incertitudinilor si schimbarilor socio-economice. In acest context, era de asteptat ca romanii sa fie...
 5.000 de participanti si spectatori de zece nationalitati diferite, timp de patru zile, la Festivalul Saptamana Haferland, sarbatoarea pastratorilor de traditii din Tara Ovazului
Marti, 08 August 2023
 Timp de 4 zile de sarbatoare comunitara autentica si cautare de solutii sustenabile pentru satele sasilor din Transilvania, spectatorii au urmarit 200 de minute de dansuri traditionale sasesti si ceangaiesti, fanfarele au incantat publicul prezent cu nu mai putin de 300 de minute de muzica traditionala, iar serile...
“NOI, NU! NICIODATA!”. Campanie manifest semnata de Propaganda pentru Purcari Wineries
Marti, 20 Decembrie 2022
 Adrian Tuluca, Managing Partner Propaganda: ”Campania Purcari s-a nascut din nevoia trasmiterii unui mesaj puternic de rezilienta, incredere, forta si stablitate. Suntem mandri de aceasta campanie si multumim partenerilor nostri de la Purcari pentru acest demers facut impreuna; este un manifesto emotionant,...
 Asociatia Imunis a lansat expozitia foto Curajul de a celebra viata cu portrete ale 16 femei care au trecut prin cancer si au invatat sa isi recastige feminitatea
Vineri, 28 Octombrie 2022
 Expozitia reuneste portretele a 16 femei care au parcurs programul „Feminitate dupa cancer” al Asociatiei Imunis si este gazduita de Institutul Cervantes pana pe 4 noiembrie.
Peste 500 de alergatori si 300.000 de lei la Semimaratonul Bucuresti transformati in speranta impotriva bolilor incurabile de #TeamHOSPICE.
Luni, 09 Mai 2022
 Sponsorii evenimentului sunt Kaufland Romania, Servier, Volvo, Coca-Cola HBC, Ubitech, Leviatan, Blue Space TECHONOLOGY, KPMG, Roche, AskoGroup, Cascara.
Felicitari care inspira miracolul Craciunului si respira iubire, la Galeria Rotenberg Uzunov. #strangemunmilion
Luni, 06 Decembrie 2021
 Dedicata pentru o sansa la viata a 8 copii, campania #strangemunmilion are ca scop imediat strangerea sumelor necesare pentru achizitionarea de aparate de ventilatie, pentru plata chiriilor celor existente deja, si a consumabilelor specifice acestora, pentru anul 2022 si demareaza pe 8 decembrie, incepand cu ora...
Marcel Iures la Nocturne. Marina Constantinescu reia intalnirile in seria de emisiuni - dialog la TVR 1
Joi, 14 Octombrie 2021
 Actorul Marcel Iures, violonistul Valentin Serban, castigatorul finalei de vioara a Concursului George Enescu, pianistul Dan Grigore, actorul, regizorul si producatorul Dan Chisu sau compozitorul si interpretul Nicu Alifantis sunt doar cativa dintre invitatii cu ale caror prezente la „Noctune” ne va...
Turneul International Stradivarius 2021 ODA BUCURIEI. 13 concerte in Catedrale si spatii inovative din Romania, intre 25 iulie si 11 august.
Vineri, 23 Iulie 2021
 Editia a XIVa a Turneului International Stradivarius prezinta Simfonia a IX a - „ODA BUCURIEI” -  compusa de Ludwig van Beethoven, intr-o transcriptie pentru vioara si pian de Hans Sitt, in perioada 25 iulie - 11 august, o serie de 13 concerte in Catedrale si spatii inovative din Romania.
OAMENI SI PASIUNI. Proiect editorial AGERPRES ce descopera oameni si pasiuni care aduc valoare comunitatilor din care fac parte
Marti, 15 Iunie 2021
 Primele materiale publicate in cadrul proiectului ii prezinta pe Dacian Oprea - preotul care a reusit sa trezeasca la viata o comunitate si a readus speranta la sat si pe Vlad Placinta - salvatorul de ingeri; care a strans 12 milioane de euro pentru sustinerea copiilor bolnavi.
Teatru in cautare de ctitori. Grivita 53 va fi prezent in Parlament pe 7, 8 si 9 iunie
Joi, 03 Iunie 2021
“Cele mai importante lucruri in viata sunt cele pe care le faci, nu cele pe care le ai. (…)” spune Chris Simion – Mercurian, initiatoarea proiectului Grivita 53, care pe 7, 8 si 9 iunie, impreuna cu colegii sai, tineri actori independenti, va vinde caramizi in Parlamentul Romaniei, pentru...
,,Paseste cu incredere in scoala reamenajeaza anual 5 curti de scoli din mediul rural. Program social demarat de Asociatia Bookland si Elis Pavaje
Miercuri, 02 Iunie 2021
 Pentru a sustine institutii cu resurse limitate si pentru a celebra primii 30 ani de existenta, incepand din acest an compania a decis sa redirectioneze 1% din valoarea produselor rezidentiale, achizitionate de clienti, catre un nou proiect CSR care vizeaza cresterea calitatii conditiilor de invatamant:...
Gustul original al optimismului, din 1991. Campanie aniversara Coca-Cola de 30 de ani pe piata locala
Vineri, 28 Mai 2021
 Noua campanie de brand, ”Gustul original al Optimismului – Savureaza-l mereu”, este inca o invitatie de a privi spre viitor cu speranta. Campania include o serie de experiente digitale, dar si un spot video...
61% dintre tinerii din Generatia Z sunt ingrijorati de viitorul loc de munca si cariera. Telekom lanseaza Futureproof pentru sprijin.
Joi, 20 Mai 2021
 Proiectul Futureproof este o platforma de sprijin (futurefeed.telekom.com/ro-RO) care isi propune sa inspire si sa sustina tinerii din Generatia Z in a identifica oportunitati viitoare de cariera si a descoperi abilitati pe care nu le-au valorificat pana in acest moment. Cercetarile efectuate de Telekom releva...
Noua campanie Heineken  WELL MEET AGAIN celebreaza rabdarea si creativitatea celor care s-au adaptat contextului generat de pandemie
Miercuri, 21 Aprilie 2021
 Video-ul manifesto WE’LL MEET AGAIN, disponibil pe canalul oficial de YouTube, se lanseaza exact la un an de la campania Heineken® #SocialiseResponsibly, ODE TO CLOSE, prima dintr-o serie menita sa sprijine consumatorii in timpul pandemiei.
1 2 3 4 5 »