Rezultatele cautarii dupa : "special"
Ordonare dupa: data / relevanta  
Castigatorii Leod'Or 2005
Duminca, 29 Mai 2005
Leo Burnett a castigat Agentia Anului, Campania Anului si poate indeplini "promisiunea" lui Naumovici pentru inca 2 editii viitoare, daca acestea nu vor fi "ponderate" de o participare relevanta a industriei de publicitate
Festivalul International Tuborg se pregateste sa trimita jumatate de miliard in Banat
Marti, 24 Mai 2005
Evenimentul care se va desfasura incepand de vineri timp de 10 zile vrea sa doneze 1000 de lei pentru fiecare pahar de bere vandut
Gillette “te cheama sa fii din nou suporter adevarat!” si in 2005
Marti, 24 Mai 2005
Promotia se comunica prin Ogilvy PR (relatii publice), Maximize ( publicitate ATL) si MindShare (media)
SPORT TOTAL intra in joc din 26 mai
Miercuri, 18 Mai 2005
Noul cotidian de sport va fi condus de Andi Vilara – director al ziarului si de Marius Mitran – redactor sef,  vinde publicitatea prin ARBOmedia si face PR cu GMP/MAP
NextCap, Gavrila&Asociatii, Cohn&Jansen si Headvertising justifica neparticiparea la Ad’Or
Marti, 17 Mai 2005
Costin Popescu de la NextCap vorbeste si de o complicitate a clientilor in proiecte speciale de festival, in scopul dobandirii unui regim de tratament preferential in agentiile de publicitate
Medic One administreaza doua spoturi si o campanie print impotriva durerilor de ficat pentru Siliphos
Marti, 17 Mai 2005
Campania pentru Innovatics Laboratories Romania a fost construita impreuna cu agentia Initiative in urma castigarii unei licitatii desfasurate la inceputul anului
Grupul BBDO a castigat trei conturi de PR si unul de CRM pentru Proximity
Marti, 17 Mai 2005
Yamaha alege CRM-ul Proximity iar Bayer, Ericsson si Yamaha se alatura conturilor de PR ale Graffiti BBDO
Pepsi intra pe piata energy drink cu brandul energy cola Pepsi X
Sambata, 14 Mai 2005
In Romania marca are contul de publicitate si PR la Graffiti BBDO, iar cel de media la Media Direction
Averea este incredintata publicitatii Publicis Romania
Vineri, 13 Mai 2005
Cu 55.000 de exemplare si 10.000 lei,  “Primul cotidian popular din Romania” desfasoara campania cu trei spoturi: “Pasarea”, “Recompensa” si “Alpinistul
Carrefour Romania a vandut de Pasti cu 30% mai mult decat in 2004
Vineri, 06 Mai 2005
Retailerul lucreaza in comunicarea Cardului Carrefour - BRD cu agentiile Red Cell 141 si ADDV pentru creatie, ZenithMedia pe media si Momentum pe evenimente si PR
Paste Fericit !
Vineri, 29 Aprilie 2005
Publicitatea, inscrierile Ad’Or 2005 dar si cele la Internetics intra incepand de astazi intr-o nemuncitoreasca minivacanta de Pasti
Se va integra noua campanie MTV  si in cultura Ad'Or 2005?
Marti, 26 Aprilie 2005
Noile "Manson Bibelou"", "Michael" si  "Slash Termometru" semnate de McCann continua executiile "Nunta", "Cainele" si "Magarul" si isi propun sa integreze postul in cultura romaneasca
Saatchi & Saatchi Romania - Closed 5 minutes for Ad'Or
Marti, 26 Aprilie 2005
Radu Florescu, managing directorul agentiei, se adreseaza clientilor fiind si "actorul" self-promo-ului radio ce s-a difuzat la radio pana de curand
Parul Pantene al Anului reprezinta marca in activitatile promotionale
Vineri, 22 Aprilie 2005
Gala Pantene Beauty Awards a desemnat castigatoarea premiului in urma unui eveniment organizat de Mercury Promotions
'Cumperi cand vrei' la Carrefour si 'platesti cand poti' la BRD Finance
Vineri, 22 Aprilie 2005
De luni, Cardul de Credit Carrefour vrea sa ofere "o viata mai buna" clientilor, in 10 minute
TV
IPTV aduce televiziune digitala si interactivitate cu 300 de programe
Miercuri, 20 Aprilie 2005
Noul serviciu Ines cu 300 de canale si posibilitatea navigarii pe internet direct de pe ecranul televizorului poate fi vazut la CERF
Casa Lux citeaza audiente “clasa lux” din Studiul National de Audienta
Luni, 18 Aprilie 2005
In mediul urban, pe editie, Practic in Bucatarie are 1.115.000 de cititori, Casa Lux - 356.000, Practic idei - 546.000, iar Casa de Vacanta un numar de 110.000 de cititori
Oameni noi la GMP / MAP de la McCann si Ogilvy PR
Vineri, 15 Aprilie 2005
GMP / MAP i-a numit Group Account Director pe  Mirela Angelescu (ex McCann),  Head of Creatives pe Ioan Alexandru Bratianu si PR Manager pe Ramona Tcaciuc (ex Ogilvy PR)
Publicis Romania exporta Germanos in Macedonia, Bulgaria si Polonia
Vineri, 15 Aprilie 2005
“Traieste Primavara” a inceput astazi si se adreseaza in special tinerilor
Imager “umfla” campania Savana
Joi, 14 Aprilie 2005
Agentia vrea sa faca brandul de vopsea “cel mai cunoscut si mai vandut brand din categorie”