Rezultatele cautarii dupa : "special"
Ordonare dupa: data / relevanta  
Scala JWT a tras Jacobs Ice Coffee pentru 16 tari din Europa
Joi, 09 Iunie 2005
Dupa Jacobs 3 in 1, agentia din Romania a dezvoltat pentru Kraft Europe  campania Jacobs Ice Coffee -  un mix pe baza de cafea conceput pentru prepararea cu apa rece
Graffiti BBDO trimite o campanie la Dacia Service
Miercuri, 08 Iunie 2005
Obiectivul campaniei "Pasionatul" este de a convinge posesorii de Dacia dar si ai altor marci sa aleaga serviciile retelei Dacia Service
Western Union prinde distractia caravanei de la Mercury Promotions
Marti, 07 Iunie 2005
Sub sloganul "Prinde distractia, nu scapa premiile" Caravana Western Union a pornit un turneu de informare privind transferul de bani in 26 de orase
Festivalului International Tuborg trimite 42.000 de lei noi (dar grei) in Banat
Marti, 07 Iunie 2005
Organizatorii au numarat in cele 10 zile de festival 350.000 de vizitatori si 420.000 de pahare de bere vandute la cea de-a patra editie a festivalului
35.000 de vizitatori la o comunitate vibranta de femei de toate varstele
Vineri, 03 Iunie 2005
121.ro numara la 4 ani de existenta 60.000 de membri activi, 35000 de vizitatori unici si 260.000 de pagini afisate pe saptamana
Bergenbier cere McCann sa cheme Echipa Nationala la victorie
Joi, 02 Iunie 2005
Campania sub sloganul  Acum ori niciodata! consta in 3 testimoniale si ruleaza deja pe ProTV, Antena 1, PrimaTV, TVR1, TVR2, TV Sport, MTV, Realitatea TV
Castigatorii si Nominalizarile Ad’Or 2005
Marti, 31 Mai 2005
Ad’Or a facut publice astazi castigatorii si nominalizarile celei de-a cincea editii a festivalului de publicitate
Castigatorii Leod'Or 2005
Duminca, 29 Mai 2005
Leo Burnett a castigat Agentia Anului, Campania Anului si poate indeplini "promisiunea" lui Naumovici pentru inca 2 editii viitoare, daca acestea nu vor fi "ponderate" de o participare relevanta a industriei de publicitate
Festivalul International Tuborg se pregateste sa trimita jumatate de miliard in Banat
Marti, 24 Mai 2005
Evenimentul care se va desfasura incepand de vineri timp de 10 zile vrea sa doneze 1000 de lei pentru fiecare pahar de bere vandut
Gillette “te cheama sa fii din nou suporter adevarat!” si in 2005
Marti, 24 Mai 2005
Promotia se comunica prin Ogilvy PR (relatii publice), Maximize ( publicitate ATL) si MindShare (media)
SPORT TOTAL intra in joc din 26 mai
Miercuri, 18 Mai 2005
Noul cotidian de sport va fi condus de Andi Vilara – director al ziarului si de Marius Mitran – redactor sef,  vinde publicitatea prin ARBOmedia si face PR cu GMP/MAP
NextCap, Gavrila&Asociatii, Cohn&Jansen si Headvertising justifica neparticiparea la Ad’Or
Marti, 17 Mai 2005
Costin Popescu de la NextCap vorbeste si de o complicitate a clientilor in proiecte speciale de festival, in scopul dobandirii unui regim de tratament preferential in agentiile de publicitate
Medic One administreaza doua spoturi si o campanie print impotriva durerilor de ficat pentru Siliphos
Marti, 17 Mai 2005
Campania pentru Innovatics Laboratories Romania a fost construita impreuna cu agentia Initiative in urma castigarii unei licitatii desfasurate la inceputul anului
Grupul BBDO a castigat trei conturi de PR si unul de CRM pentru Proximity
Marti, 17 Mai 2005
Yamaha alege CRM-ul Proximity iar Bayer, Ericsson si Yamaha se alatura conturilor de PR ale Graffiti BBDO
Pepsi intra pe piata energy drink cu brandul energy cola Pepsi X
Sambata, 14 Mai 2005
In Romania marca are contul de publicitate si PR la Graffiti BBDO, iar cel de media la Media Direction
Averea este incredintata publicitatii Publicis Romania
Vineri, 13 Mai 2005
Cu 55.000 de exemplare si 10.000 lei,  “Primul cotidian popular din Romania” desfasoara campania cu trei spoturi: “Pasarea”, “Recompensa” si “Alpinistul
Carrefour Romania a vandut de Pasti cu 30% mai mult decat in 2004
Vineri, 06 Mai 2005
Retailerul lucreaza in comunicarea Cardului Carrefour - BRD cu agentiile Red Cell 141 si ADDV pentru creatie, ZenithMedia pe media si Momentum pe evenimente si PR
Paste Fericit !
Vineri, 29 Aprilie 2005
Publicitatea, inscrierile Ad’Or 2005 dar si cele la Internetics intra incepand de astazi intr-o nemuncitoreasca minivacanta de Pasti
Se va integra noua campanie MTV  si in cultura Ad'Or 2005?
Marti, 26 Aprilie 2005
Noile "Manson Bibelou"", "Michael" si  "Slash Termometru" semnate de McCann continua executiile "Nunta", "Cainele" si "Magarul" si isi propun sa integreze postul in cultura romaneasca
Saatchi & Saatchi Romania - Closed 5 minutes for Ad'Or
Marti, 26 Aprilie 2005
Radu Florescu, managing directorul agentiei, se adreseaza clientilor fiind si "actorul" self-promo-ului radio ce s-a difuzat la radio pana de curand